Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Norge i Donald

edited January 2007 in Donaldisme

Som jeg allerede har skrevet på AO-nyhetene så inneholder ukas Donald Duck & Co ikke mindre enn to historier hvor nordmenn har bidratt. Både Arild Midthun som er på plass med ny historie og Håkon Aasnes med et opptrykk fra 1979 er representert!

Comments

• edited November -1

Apropos Noreg i Donald, Arild Midthun er intervjua av NRK i samband med at teikneseriar selger meir enn aldri før (og Donald sel aller mest), og på spørsmål om kva som skjer i framtida i Donald, svarer Midthun:

jeg kan fortelle at i Donaldmiljøet i Norge så ønsker vi å få flere norske og nordiske Donaldforfattere på banen. V vil forsøke å få til en mer nordisk vinkling i historiene, og da mener jeg ikke geografisk, men når det gjelder mentalitet og innhold.

Dette utsagnet er nok meir PR-stunt enn noko anna (det er jo allereie rundt halvparten, eller kanskje meir, av alle Egmont-forfattarane som *er* nordiske jo! Er det verkeleg alt for lite?), men ein får vel ønskje Donald-miljøet i Noreg lykke til med dei måla dei har for auget. Sjølv om eg er ganske ueinig når

Midthun synes Donald har dratt for mye i en animert og latinifisert retning hvor alt går så lett og greit og livet er ufarlig.

Det ein nesten kan få inntrykk av at Midthun seier her, er at dersom vi berre får fleire nordmenn til å skrive Donald, vil kvaliteten fyke rett opp på Barks-nivå igjen. Eg går sjølvsagt ut frå at det er eg som feiltolker og at det ikkje er det han faktisk meiner.

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Dette utsagnet er nok meir PR-stunt enn noko anna (det er jo allereie rundt halvparten, eller kanskje meir, av alle Egmont-forfattarane som *er* nordiske jo!) Er det verkeleg alt for lite?

Jeg tror de fleste her vil være enige med meg i at vi vil se mer av dine, Nils Petters og Tommys historier i stedet for dusinvare fra kjedelige A4-forfattere som f.eks. Paul Halas :-)

• edited November -1

Eg er iallfall sterkt ueinig. Paul Halas ein kjedelig A4-forfatter??? Høyrd på makan!

Og utan at dette er meint som kritikk til Tommy: Sigvald, vi har vel ikkje sett ei einaste av historiene hans enno, så korleis veit du at historiene hans ikkje er kjedelig dusinvare? Korleis veit du at dei 78 % av mine historier som du ikkje har lest, ikkje er kjedelig dusinvare? Eg kan ikkje snakke for verken Nils Petter eller Tommy, men *mine* historier er ikkje så gode som du skal ha det til, og eg trur at 99 % av all rosen du gir historiene mine er basert utelukkande på at du veit kven eg er. I realiteten er historiene mine, vel, det blir kanskje ikkje dekkjande å bruke ordet «kjedelige», men vit at Paul Halas er ein av mange fantastiske forfattarar som eg anstrenger meg på det sterkaste for å *prøve* å *kanskje* bli like god som ein dag, og eg har svært langt igjen før eg kjem så langt.

Paul Halas må vel nesten kunne kallast manusforfattaranes svar på Vicar? Kor mange historier er det han har levert manus eller idear til no, tar eg feil i at det er godt over tusen? Trur at dersom dei beste av desse historiene blei samla i ei Hall of Fame-bok, hadde vi så absolutt fått sett at dei på ingen måte er kjedelig A4-vare!

• edited November -1

Donald troner på tegneserietoppen

Se på teksten under bilde av Carl Barks. Der står det at han døde i august 1996, men strengt tatt var det vell fire år senere.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?