Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Endring i nettbutikken

edited January 2007 in Donaldisme

Tenkte berre å varsle om at eg har gjort ei relativt omfattande endring i nettbutikken no. Eller, det eg eigentleg har gjort er faktisk å *fjerne* nettbutikken ... og erstatte den med ein større butikk.

Det som har skjedd er rett og slett at eg har jobba ei stund med å lage ein nettbutikk for Nettserier.no, og så følte eg at det eigentleg ikkje var nokon vits i å ha to bittesmå nettbutikkar når mange av brukarane sannsynlegvis er dei same, og mange varer er interessante for begge målgrupper, og det nok hadde vore minst like praktisk for mange å ha moglegheit til å velja fritt i begge butikkar og få det tilsendt i same pakke med ein portotakst. Difor slo eg like godt saman dei to butikkane.

Nettbutikken ligg på ein ekstern server no og har eit nytt design (og ein del nye funksjonar, mellom anna eit nytt system for beregning av porto som faktisk tar hensyn til kva portoen _koster_!), men den er framleis tilgjengeleg frå menyen på Andeby Online, og det går framleis an å få kjøpt T-skjorter, Van Horn-bøker og Spøkelseskladden-indeks der (Don Rosa-indeksa har eg vore utsolgt for lenge, i tilfelle nokon lurte). Forskjellen er at no går det an å få kjøpt ein del teikneseriar der i tillegg. (Nei, ikkje Disney-teikneseriar.)

Den nye nettbutikken ligger her (http://shop.olafsolstrand.no)

Beklager om dette blir veldig uvant, men det er sannsynlegvis ei tilvenningssak. Eg trur personleg at det kan ha fleire fordelar med ein liten butikk framfor to bittebittebittesmå.

Comments

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Beklager om dette blir veldig uvant, men det er sannsynlegvis ei tilvenningssak. Eg trur personleg at det kan ha fleire fordelar med ein liten butikk framfor to bittebittebittesmå.

Jeg tenker og jeg tenker Laffen, men kan ikke på noen måte se noen negativt med dette.

Snarere tverimot, da det første som skjedde var at jeg så at du solgte Fleip (som jo inneholder den fantastiske serien Holger og Hagbart (du har værsågod å lage mer, hører du Arne?!))

Det eneste som kanskje er litt uvant er lillafargen. :)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Tenkte berre å varsle om at eg har gjort ei relativt omfattande endring i nettbutikken no. Eller, det eg eigentleg har gjort er faktisk å *fjerne* nettbutikken ... og erstatte den med ein større butikk.

Ser greit ut det der, men kan du ikke skille varene i kategoriene Disney og non-Disney? Slik det er nå er det litt mye hummer og kanari, synes jeg.

• edited November -1

Ettersom nettbutikken inneholder åtte forskjellige varer, er det vel ikke så vanskelig å finne fram ennå.

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Snarere tverimot, da det første som skjedde var at jeg så at du solgte Fleip (som jo inneholder den fantastiske serien Holger og Hagbart (du har værsågod å lage mer, hører du Arne?!))

Det eneste som kanskje er litt uvant er lillafargen. :)

Jeg hører, men jeg hører ikke etter :p

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Snarere tverimot, da det første som skjedde var at jeg så at du solgte Fleip (som jo inneholder den fantastiske serien Holger og Hagbart

For ikke å glemme den fantastiske Sagaen om Dadaph Serraph.

• edited November -1

Jeg synes det er litt dumt at dem ikke selger noen bøker med skikkelige klassikkere jeg. Det hadde vært knall.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?