Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Ønskjeliste, Raptus 2007

edited January 2007 in Donaldisme

Som tidlegare diskutert her er det ifølgje raptus.no allereie ein handfull teiknarar som definitivt kjem til Raptus 2007. Og ettersom dei som står på gjestelista så langt er Albert Weinberg, Vince Deporter, Dany, Michel Blanc-Dumont, Knut Westad, Hermann Huppen, Tibet og Thierry Capezzone, kan det sjå ut til å bli eit svært fransk-belgisk år. Men det pleier jo å vera nokre Donald-folk der òg, og dei er det vel ingen av så langt.

Så, om ein skal vrake og velja blant alle dei som har jobba med Donald, kven vil de helst sjå på Raptus? Her er mi personlege toppliste:

1. William Van Horn. Nest etter Don Rosa (og kanskje Marco Rota) er han sannsynlegvis den mest kjente donaldskaparen i dag. Berre synd at han hater å reise, at han hater festivalar og at han om eg ikkje hugsar feil har flyskrekk, så han får vi nok ikkje sjå noko til -- men det går alltid an å håpe.

2. Daan Jippes. Ikkje berre skriver han gode historier og illustrerer dei på ein utmerka måte, men når han i tillegg har det spesielle arbeidsområdet han har med å gjenteikna gamle Barks-historier, burde det aleine vera nok til å fylle eit par timer saftig foredrag.

3. Vicar. Fordi han er Vicar.

4. Giorgio Cavazzano. Vil tru at han, nest etter Marco Rota, er den mest kjente og ein av dei aller viktigaste italienarane som framleis er aktiv? Pluss at han har jobba tett på Scarpa, såklart, noko som òg trekker opp i interessespalten i hovudet mitt.

5. Marco Rota. Dei tre største som framleis er aktive med Disney-seriar i dag er sannsynlegvis Rosa, Rota og Van Horn. Rota hamner heilt nede på femteplass utelukkande fordi han tross alt har vore på Raptus tidlegare, men eg kunne definitivt tenkja meg å sjå han der igjen.

6. Byron Erickson, Fernando Güell o.l. Eg trur ærleg talt at ein kunne fått ein veldig interessant programpost ut av å invitere kyndige menneske til å snakke om korleis Donald-historier blir til, frå forlagets perspektiv. Og når ECN har hovudkvarter i København, burde det gå an å ta seg råd til å svippe oppover eit par kloke hovud (OK, Güell m.fl. jobber i Spania, men det er ein bagatell).

Den einaste grunnen til at Don Rosa ikkje står på topplista mi er at han har vore på Raptus to gonger dei siste fem åra. Hadde han aldri vore på Raptus før, hadde han definitivt havna øvst på lista, men når han har vore der så mange gonger tidlegare, rykker han automatisk eit stykke ned. Og Arild Midthun gadd eg ikkje rydde plass til ettersom han alltid kjem uansett ;-) Når det er sagt, eksisterer det ikkje nokre Donald-forfattarar eller Donald-teiknarar eg *ikkje* kunne tenkja meg å sjå på Raptus, men dette var altså toppen.

Kva med alle de andre, kven ønskjer de å sjå på Raptus av folk som jobber med Donald?

(Og merk at eg begrensa meg til å ta med Donald-namn på lista mi. Sjølvsagt ønskjer eg meg Watterson og eit par andre ting meir enn det meste på denne lista!)

Comments

• edited November -1

Dersom ingen av mine nærmeste skulle finne på å konfirmere seg samtidig som Raptus i år, ville jeg gjerne se:
    1. Vicar
    2. William van Horn
    3. Marco Rota
    4. Byron Ericsson
    5. Daan Jippes

• edited November -1

Har bare ett ydmykt lite ønske og det er å få treffe den største nålevende andetegneren på norsk jord. Få William Van Horn til Raptus NÅ !!!!!

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

1. William Van Horn. Nest etter Don Rosa (og kanskje Marco Rota) er han sannsynlegvis den mest kjente donaldskaparen i dag. Berre synd at han hater å reise, at han hater festivalar og at han om eg ikkje hugsar feil har flyskrekk, så han får vi nok ikkje sjå noko til -- men det går alltid an å håpe.

Kan han ikke bare la sønnen Noel representere familien?

Elise skreiv:

Dersom ingen av mine nærmeste skulle finne på å konfirmere seg samtidig som Raptus i år, ville jeg gjerne se:

Det mest normale er å ha konfirmasjoner i mai :-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

De jeg ønsker å se på Raptus i år og som jeg tror kunne ha kastet stor glans over festivalen er: Vicars barnebarn, Daan Jippes sin onkel, Marco Rota sin niese og Giorgio Cavazzanos frues grandtante. :-)

• edited November -1

1. Laffen Solstrand
    2. Don Rosa
    3. Marco Rota
    4. Nils Petter
    5. Tommy

:)

• edited November -1

Tommy dah, ganske ignorant å overse hundene til Don rosa i denne familiære sammenhengen :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det blir då ikkje det same. Eg har ingenting imot Noels strek, men han når ikkje faren til knærne i mine auge. Ville *du* ha reist 180 mil for å sjå eit foredrag med kona til Don?

Elise skreiv:

Det mest normale er å ha konfirmasjoner i mai :-)

Du uttaler seg tydeligvis som du har vett til. Her glemmer du f.eks. å ta hensyn til at Elise ikkje kunne kome på fjorårets Andeby Online-treff nettopp fordi ho måtte i konfirmasjon på austlandet ein stad. (Forøvrig ei tullete prioritering, det er jo ikkje som om det var fotballkamp eller noko sånt.) :-)

• edited November -1

[...... (Forøvrig ei tullete prioritering, det er jo ikkje som om det var fotballkamp eller noko sånt.) :-)

Fotball? Que? Det eneste jeg vet om dette har jeg ifra Pondus, og et par historier av Carl Barks.
    http://coa.inducks.org/story.php/x/W+MMAlm+1-09//football+carl+barks++_

• edited November -1

Umulig å lage en liste med nummer, men disse vil jeg at skal komme:
    Vicar
    Cavazzano
    Rosa
    van Horn (begge:))

• edited November -1

6. Byron Erickson, Fernando Güell o.l. Eg trur ærleg talt at ein kunne fått ein veldig interessant programpost ut av å invitere kyndige menneske til å snakke om korleis Donald-historier blir til, frå forlagets perspektiv. Og når ECN har hovudkvarter i København, burde det gå an å ta seg råd til å svippe oppover eit par kloke hovud (OK, Güell m.fl. jobber i Spania, men det er ein bagatell).

Ditt punkt 6 må bli mitt punkt 1. Hadde vore veldig interessant med Erickson eller nokon andre frå forlaget.

• edited November -1

1. Vicar. Fodi han har gjort så uendelig mye for oss alle og fått så lite igjen. Skulle takket han så uendelig mye....
    2. Don Rosa. Fodi han er den som skriver de mest underholdene historiene idag.
    3. Marco Rota. Han ruler. Ingen tvil.

• ACAC
    edited November -1

Skulle også gerne se Vicar, Cavazzano og van Horn til raptus. Har mødt Rosa to gange der, så han måtte da godt komme til Danmark, Sverige eller Finland i stedet for.
    Bliver der nogen fejring af Skrues jubiæum på festivalen?
    (Min klasse blev for øvrigt konfirmeret i april - Sigvald, hvor får du den mai-oplysning fra? kirkebogen? statitstikken over konfirmationer i Norge? :-)

• edited November -1

AC skreiv:

Sigvald, hvor får du den mai-oplysning fra? kirkebogen? statitstikken over konfirmationer i Norge? :-)

Min egen familie (meg selv, min søster, min nevø og flere søskenbarn)

• edited November -1

Vicar, Macro Rota og Daan Jippes er på min ønskeliste.
    (Jeg ble konfirmeret i mars.)

• edited November -1

Stan Lee. Jadda.

• edited November -1

Don Rosa og Van Horn. :)

• edited November -1

1: Marco Rota (enten han har vært der eller ikke)
    2: Cavazzano

Hadde også vært moro og fått møte både Rosa, Vicar og van Horn, men er jo ikke å komme unna at Amerika ikke eksisterer, så den drømmen får jeg bare slå fra meg...

• ACAC
    edited November -1

Hvem hva hvor? Eksisterer Amerika ikke, siger du? Det havde jeg godt nok ikke lige ået med mig... Både Vicar og Rosa har da været i Europa før. Forstår ikke helt din ovenstående sætning?

• edited November -1

AC skreiv:

Hvem hva hvor? Eksisterer Amerika ikke, siger du? Det havde jeg godt nok ikke lige ået med mig... Både Vicar og Rosa har da været i Europa før. Forstår ikke helt din ovenstående sætning?

Han refererer til en påstand i boka Donaldismen :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?