Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

113 og Dolly fyller år!

UnnUnn
edited January 2007 in Donaldisme

113 og Dolly blir 60 år! Hurra!:D

Comments

• edited November -1

Unn€ skreiv:

113 og Dolly blir 60 år! Hurra!:D

Hmm.. "113"??? Det heter da strengt tatt "313", men skjønte jo selvsagt hva du mente.
    Angående det, så hadde de faktisk feil i Kvitt eller dobbelt - spillet på nrk.no helt til jeg skrev mail til dem og klaget.
    Det sto i fasitten at 131 var riktig svar, men så sende jeg denne linken (http://goofy313g.free.fr/calisota_online/cars/313.html) og mailen min, og da ble det andre boller.
    Etter noen timer fikk jeg svar:
    "Hei Kjetil!

Det er godt det finnes oppvakte sjeler som deg der ute som kan passe på at vi gjør jobben vår!
    Du har helt rett, her hadde det sneket seg inn en feil i fasiten, jeg har vært inne og rettet opp i den nå. Så da skulle alt stemme."

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?