Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Don Rosas jubileumsplakater!

12357

Comments

• edited November -1

Stormogulen skreiv:

Har dette bladet kommet i butikkene?!
    Jeg fikk det i posten i går, men i dag fikk jeg nr. 16...

Nr. 15 er i butikkane no. Eg fekk også dette bladet i posten etter at det var kome i butikkane. Dette er sannsynlegvis pga. påska.

• edited November -1

Takket være AC som skaffet meg de danske plakatene (de er i A3-format og uten jubileums-logo) har jeg nå endelig oppdatert mine side med scans også av de to plakatene som er utgitt i Danmark, men som vi enda ikke har sett i Norge. Den ene av disse får vi sånn circa i juni og den andre rundt september:
    http://duckman.pettho.com/art/jubilee.html

• edited November -1

Likte veldig godt "$crooge Mcduck's lost realms" :) Gleder meg til denne plakaten kommer i Norge. Er det den som kommer i juni Sigvald ?

• ACAC
    edited November -1

Så vidt man kan se på Don's nummerering af dem er det den der kommer til september hos jer.

• edited November -1

oki , takk for svar :)

• edited November -1

I DD&Co nr. 18 får vi enda en plakat, uten at det er annonsert om det på forsiden...

Denne gangen er det bilder av Skrue's forskjellige pengebinger.

• edited November -1

Stormogulen skreiv:

I DD&Co nr. 18 får vi enda en plakat, uten at det er annonsert om det på forsiden...

Denne gangen er det bilder av Skrue's forskjellige pengebinger.

Takk for at du nevner dette. Jeg skal sørge for å handle både til meg selv og de av mine danske venner som har bestilt.

• edited November -1

Don Rosa skreiv:

I am VERY unhappy with how the publishers are presenting these pin-ups! It's okay that they don't use my texts, but unless they print a list of the Barks stories featured in each pin-up and explain that these are all specific scenes from old Barks stories, I don't know how readers will know what's going on! Maybe some Barks experts will know, but the average reader will just be confused!

Uh ...

Eg trur at «the average reader» berre er irritert fordi vi får Skrue-plakatar i staden for ein pakke Pokémon-kort. (Neidå, eg berre tuller. Gjennomsnittslesaren er sjølvsagt alt for ung til å hugsa Pokémon.)

Men eg trur at Don Rosa undervurderer lesarane kraftig her. Eg trur dei fleste som ser ein slik plakat vil skjøne at teikningane er henta frå ei rekke ulike historier. Eg meiner, kva er alternativet?

Treng ein nødvendigvis å FORKLARE at alle desse teikningane er scener frå gamle historier? Og treng ein nødvendigvis å påpeike KVA historier det er snakk om for å øydeleggja all glede for dei som liker å finne ut dette sjølv?

But as far as I can tell, the publishers are not even putting TITLES on the pin-ups to give readers even the VAGUEST IDEA what the subject of each pin-up is!

Uh ... No er plakatane ganske sjølvforklarande (kor mange såg plakaten i DD18 utan å skjønne at den omhandla Skrues gamle pengebingar?), men det Don overser her, er sjølvsagt at kvar einaste plakat er stifta fast i eit blad der det står ein fyldig artikkel om plakaten. Rettnok er det ikkje lista opp kva Barks-historier det er snakk om, nei, men ærleg talt, gjer det eigentleg noko? Er det ikkje festligare å finne ut sånt sjølv?

Frå DD15:

[...] Barks selv ga oss bare korte glimt av Skrues barndom og ungdomsår, men alle glimtene er til gjengjeld samlet på jubileumsplakaten i dette nummeret! Don Rosa har riktignok lagt til noe for egen regning, for eksempel tegningene av Skrue som liten gutt. Barks viste nemlig Skrue i så ung alder bare én gang, og tegnet ham allerede da med briller og bakkenbarter! [...]

Frå DD18:

[...] Det var aldri noe poeng for Carl Barks å ende opp med én versjon av pengebingen. I stedet endret han stadig utseendet på bingen etter dagsform og humør. Rundt 1956 endte han likevel opp med en bingeform som han trivdes godt med. På plakaten i dette nummeret, har Don Rosa tegnet alle de tidlige versjonene av pengebingen for oss! [...]

Så sjølv dersom Don Rosa sjølv ikkje føler at plakatane er rimeleg sjølvforklarande, blir det direkte feil å seie at utgivarane ikkje gir oss den vagaste idé om kva kvar plakat skal handle om. Dei forklarer det faktisk i klartekst.

• edited November -1

I DD&Co. nr. 22 kommer det enda en plakat. Denne gangen med B-gjengen som tema.

• edited November -1

Stormogulen skreiv:

I DD&Co. nr. 22 kommer det enda en plakat. Denne gangen med B-gjengen som tema.

Hmmm. Etter planen skulle det jo denne gangen være være plakaten med "$crooge Mcduck's greatest treasures": http://duckman.pettho.com/art/60ap06.html

Nå har jeg den danske utgaven av den plakaten så for meg er det selvsagt fint at vi får juli-plakaten i stedet, men det er klart at det svekker DD&Co s troverdighet når de ikke helt følger planen.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Hmmm. Etter planen skulle det jo denne gangen være være plakaten med "$crooge Mcduck's greatest treasures": http://duckman.pettho.com/art/60ap06.html

Nå har jeg den danske utgaven av den plakaten så for meg er det selvsagt fint at vi får juli-plakaten i stedet, men det er klart at det svekker DD&Co s troverdighet når de ikke helt følger planen.

Eg la også merke til at det var juli-plakaten som fylgde med i stad, då eg heldt på med å indeksere bladet. Dette synest eg gjer nokon ting, for meg er det heilt det same kva rekkjefølgje dei kjem ut i, og vi får sikkert juni-plakaten i mai/juni.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Korleis svekker det DD&Cos truverde? Plakatane er jo enkeltståande, og det spelar inga rolle for verken lesarar eller utgivarar eller andre kva rekkefølgje dei kjem ut i, vel?

Hadde DD&Co gitt ut kapitla i Skrues liv i feil rekkefølgje (eller bestemt seg for å byrja å trykke Dragonlords i bladet og gitt ut dei kapitla i feil rekkefølgje), hadde det sjølvsagt vore eit problem. Men desse plakatane har jo utelukkande det felles at dei er del av same serie, det er ikkje slik at juliplakaten er ei fortsetjing av juniplakaten eller noko sånt. DD&Co har heller aldri trykt ein utgivelsesplan e.l. der det har stått noko om kva plan dei følgjer.

Så korleis svekkast utgivars truverde av at enkeltståande illustrasjonar kjem ut i ei anna rekkefølgje enn dei er laga i?

• edited November -1

Enig med deg, Olaf. Så lenge alle plakatene blir utgitt, har rekkefølgen ingenting å si. Men akkurat hvorfor ting iblant kommer ut i stokket rekkefølge, kan jo ha noe å gjøre med forlagets tilgang til bildefiler og slikt. Hva vet jeg, kanskje de ikke hadde noe valg?

Dette er forøvrig det første innlegget jeg skriver på Andeby Online. Sitter på jobb og burde vel strengt tatt gjøre andre ting...

• edited November -1

Jeg fikk heller ikke plakaten men den kom i et annet donald blad noen uker senere

PS! Er enig i at de både er for små, hullete (av stiftene) og alt for dårlig kvalitet på papiret. Men eller var de kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempe kule!

• edited November -1

Det kommer en ny plakat i DD&Co nr. 27.
    Denne gangen er det denne: http://www.donrosa.de/images/60poster06.jpg

• edited November -1

Stormogulen skreiv:

Det kommer en ny plakat i DD&Co nr. 27.
    Denne gangen er det denne: http://www.donrosa.de/images/60poster06.jpg

Tusen takk for tipset.

• edited November -1

Herretter må dere si ifra når det kommer nye plakater.. for nå har jeg sagt opp abbonomentet(synes ikke de nye bladene er noe bra jeg... deter så mye dårlig der, synes nå jeg da...)
    Og i tilleg reklamerer de jo ikke for det lengre på forsiden heller(teit, det var jo genialt for de som ikke abbonerte)
    Men si ifra framover i allefall... er bare nødt til å ha alle:)

• edited November -1

Grev Buk McJern skreiv:

Herretter må dere si ifra når det kommer nye plakater.. for nå har jeg sagt opp abbonomentet(synes ikke de nye bladene er noe bra jeg... deter så mye dårlig der, synes nå jeg da...)
    Og i tilleg reklamerer de jo ikke for det lengre på forsiden heller(teit, det var jo genialt for de som ikke abbonerte)
    Men si ifra framover i allefall... er bare nødt til å ha alle:)

Ja, vær så snill å si fra når det kommer flere plakater. Jeg har også sagt opp abonnementet mitt pga dårlig innhold (synes nå ihvertfall jeg...).

Forresten, det kommer en kalender i Finland med disse plakatene senere i år. Er det noen som vet om det kommer noe liknende i Norge eller skandinavia?

• edited November -1

bingo skreiv:

Forresten, det kommer en kalender i Finland med disse plakatene senere i år. Er det noen som vet om det kommer noe liknende i Norge eller skandinavia?

Les diskusjonen her...

• edited November -1

Azzout skreiv:

bingo skreiv:

Les diskusjonen her...

Takk!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?