Donaldister er ikke helt som andre. Det kunne være artig å få vite litt om hva folk her på forumet ønsker seg til jul - både av Disney-ting og annet. Selv har jeg følgende ønsker:
DISNEY: HOF-boka om Tony Strobl. Jeg abonnerer ikke, men denne MÅ jeg ha - særlig etter å ha lest innholdsbeskrivelsen her på AOL.
IKKE-DISNEY: DVD-boks med første sesong av "Battlestar Galactica" - en av de beste TV-seriene som er kommet på mange år.
Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!
Comments
Pondus 0-6. Og sokkar.
Ønsker meg "Donaldismen", og vet at jeg får den også.:)
Donaldistisk: Denne t-skjorten http://www.cafepress.com/servopuff.68351633
"Plystrende lopper og svirrende fluer"
Det er forsåvidt ikke noe poeng for meg å ønske meg donaldistiske gaver... Jeg får aldri noen uansett! :(
Ikke Donaldistisk: Sakko-sekk som jeg kan sitte og lese i! :)
Det nye Tony Hawk spillet til PS2.
Stormogulen skreiv:
Har du prøvd å ønske deg penger?
Nils Petter skreiv:
Det er ikke like moro! :) Såklart ligger det noe Donaldistisk en gang i blant. I fjor fikk jeg f.eks. en jubileumspocket!
Jeg ønsker meg DD-årgangene fra 95 og 96 i år. Får jeg de har jeg en nesten komplett DD&co-samling fra 1991. Mangler bare litt fra 94 og 97:)
Ønsker meg forøvrig også et tegnebrett til bruk ved bilderedigering på pc.
Denne står på min ønskeliste:
http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=3023956
Ønsker meg hva som helst bare det har noe med Disney å gjøre:P Hehe!:D
Ønsker meg Seinfeld sesong 7, Lewis Carrol - The Complete Works, bukse, sokker, CDer av Cornelius (japansk musiker) og en hel haug med tegneseriebøker.
Settlers utvidelse for 5 og 6 spillere (brettspill), Nye gitarstrenger, En hel haug med tegneseriebøker, Istid 2 og masse mer...
Donaldistisk ønske: Drageherrenes Rike, som finnes i HOF-serien
Ikke-donaldistisk ønske: Uro (dvd), Super Mario (nintendo ds-spill), klær og reiseguide om New York (planlegger å reise til USA neste år)
;)
Jeg ønsker meg bare en tegneserie, tror jeg, og det er en Modesty Blaise-samling. Ellers går det vel mest i CDer, filmer og nyttige ting.
Disney: har det aller meste allerede
Annet: Corto Maltese-boksen (innkjøpt og lagt i gavehaugen), Black Orchid fra Seriehuset (innkjøpt og lagt i gavehaugen)
Dessuten har jeg kjøpt en rekke tegneseriebøker i gaver til mine barn, nevøer og nieser.
Donadistisk: Donaldismen :D
Ikke-Donaldistisk: Penger, penger, penger :D
Nils Petter skreiv:
Har prøvd det hvert år, men det ender opp som en genser :(
At dere alle får det bra i julen og i det nye året! God Jul! og Godt Nytt År!
Fri på julaften og i romjula.
Min donaldistiska julgave till mig själv är en uppsättning av alla de italienska X-Mickey-bladen. Jag kan knappt vänta tills jag får hem dem! Mums!!!
Kanskje ikke noen som interesserer seg, men dette fikk jeg! :)
**Donaldistisk:**
En skrue pocket
Donald Duck's Julehistorier 2006
DD&Co nr. 51 1959. (Fra og til meg selv! :))
"The three Caballeros" på DVD
**Ikke-Donaldistisk:**
Sakko-sekk! :)
Det nye Tony Hawk spillet
Pc-høytalere
Abonnement på M
Stormogulen skreiv:
Det fikk jeg også! Sacco er en gave til mennesket.
I tillegg fikk jeg en bowlingkjegle, og det syntes jeg var stas.
MatsGull skreiv:
Den kan komme til nytte, ja. Av og til i bowlinghallen skjer det jo en feil som gjør at det bare kommer ned ni kjegler i stedet for ti, og da kan den ekstra kjegla være nyttig å sette inn. Du får den riktignok ikke tilbake igjen etterpå, men. Du kan jo ønske deg egen bowlingbane til neste jul, siden du nå allerede har fått ei kjegle... :-)