Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hva ønsker du deg til jul?

edited December 2006 in Donaldisme

Donaldister er ikke helt som andre. Det kunne være artig å få vite litt om hva folk her på forumet ønsker seg til jul - både av Disney-ting og annet. Selv har jeg følgende ønsker:

DISNEY: HOF-boka om Tony Strobl. Jeg abonnerer ikke, men denne MÅ jeg ha - særlig etter å ha lest innholdsbeskrivelsen her på AOL.

IKKE-DISNEY: DVD-boks med første sesong av "Battlestar Galactica" - en av de beste TV-seriene som er kommet på mange år.

«1

Comments

• edited November -1

Pondus 0-6. Og sokkar.

• edited November -1

Ønsker meg "Donaldismen", og vet at jeg får den også.:)

• edited November -1

Donaldistisk: Denne t-skjorten http://www.cafepress.com/servopuff.68351633
    "Plystrende lopper og svirrende fluer"
    Det er forsåvidt ikke noe poeng for meg å ønske meg donaldistiske gaver... Jeg får aldri noen uansett! :(

Ikke Donaldistisk: Sakko-sekk som jeg kan sitte og lese i! :)
    Det nye Tony Hawk spillet til PS2.

• edited November -1

Stormogulen skreiv:

Det er forsåvidt ikke noe poeng for meg å ønske meg donaldistiske gaver... Jeg får aldri noen uansett! :(

Har du prøvd å ønske deg penger?

• edited November -1

Nils Petter skreiv:

Stormogulen skreiv:

Det er ikke like moro! :) Såklart ligger det noe Donaldistisk en gang i blant. I fjor fikk jeg f.eks. en jubileumspocket!

• edited November -1

Jeg ønsker meg DD-årgangene fra 95 og 96 i år. Får jeg de har jeg en nesten komplett DD&co-samling fra 1991. Mangler bare litt fra 94 og 97:)

Ønsker meg forøvrig også et tegnebrett til bruk ved bilderedigering på pc.

• edited November -1
  • edited November -1

Ønsker meg hva som helst bare det har noe med Disney å gjøre:P Hehe!:D

• edited November -1

Ønsker meg Seinfeld sesong 7, Lewis Carrol - The Complete Works, bukse, sokker, CDer av Cornelius (japansk musiker) og en hel haug med tegneseriebøker.

• edited November -1

Settlers utvidelse for 5 og 6 spillere (brettspill), Nye gitarstrenger, En hel haug med tegneseriebøker, Istid 2 og masse mer...

• edited November -1

Donaldistisk ønske: Drageherrenes Rike, som finnes i HOF-serien

Ikke-donaldistisk ønske: Uro (dvd), Super Mario (nintendo ds-spill), klær og reiseguide om New York (planlegger å reise til USA neste år)

;)

• edited November -1

Jeg ønsker meg bare en tegneserie, tror jeg, og det er en Modesty Blaise-samling. Ellers går det vel mest i CDer, filmer og nyttige ting.

• edited November -1

Disney: har det aller meste allerede
    Annet: Corto Maltese-boksen (innkjøpt og lagt i gavehaugen), Black Orchid fra Seriehuset (innkjøpt og lagt i gavehaugen)

Dessuten har jeg kjøpt en rekke tegneseriebøker i gaver til mine barn, nevøer og nieser.

• edited November -1

Donadistisk: Donaldismen :D

Ikke-Donaldistisk: Penger, penger, penger :D
    Nils Petter skreiv:

Har prøvd det hvert år, men det ender opp som en genser :(

• edited November -1

At dere alle får det bra i julen og i det nye året! God Jul! og Godt Nytt År!

• edited November -1

Fri på julaften og i romjula.

• edited November -1

Min donaldistiska julgave till mig själv är en uppsättning av alla de italienska X-Mickey-bladen. Jag kan knappt vänta tills jag får hem dem! Mums!!!

• edited November -1

Kanskje ikke noen som interesserer seg, men dette fikk jeg! :)

**Donaldistisk:**
    En skrue pocket
    Donald Duck's Julehistorier 2006
    DD&Co nr. 51 1959. (Fra og til meg selv! :))
    "The three Caballeros" på DVD

**Ikke-Donaldistisk:**
    Sakko-sekk! :)
    Det nye Tony Hawk spillet
    Pc-høytalere
    Abonnement på M

• edited November -1

Stormogulen skreiv:

Sakko-sekk! :)

Det fikk jeg også! Sacco er en gave til mennesket.

I tillegg fikk jeg en bowlingkjegle, og det syntes jeg var stas.

• edited November -1

MatsGull skreiv:

I tillegg fikk jeg en bowlingkjegle, og det syntes jeg var stas.

Den kan komme til nytte, ja. Av og til i bowlinghallen skjer det jo en feil som gjør at det bare kommer ned ni kjegler i stedet for ti, og da kan den ekstra kjegla være nyttig å sette inn. Du får den riktignok ikke tilbake igjen etterpå, men. Du kan jo ønske deg egen bowlingbane til neste jul, siden du nå allerede har fått ei kjegle... :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?