Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Adventsserien

«134

Comments

• edited November -1

veldig bra! gleder meg alt

• edited November -1

Høres ut som et kult manus :-) Gleder meg

• edited November -1

Helt konge! Gleder meg :) :)

• edited November -1

Bra initativ (eller noe lignende:)) av AOL. Vi gleder oss.

• edited November -1

For en knakende god idé å legge stripene ut her på AOL! :D Gleder meg veldig!

• edited November -1

Gleder meg jeg òg! Husker jeg syntes tegningene på stripene var kjempefine i fjor, selv om jeg ikke visste hvem som tegnet dem! ;-)

• edited November -1

Flott tiltak, spesielt at de er tilgjengelige etter 24.12! Reiser til nettløst sted i jula nemlig!

• edited November -1

Forhørte meg med Bulls om kor lenge vi har lov til å ha arkivet liggjande ute, og fekk heldigvis vite at vi kunne lagre stripene i eit år.

• edited November -1

Jippi!! Gleder meg!! Å laste ned til privat bruk!! ;-)

• edited November -1

Får håpe på litt mer spennende manus denne gangen. Ifjor ble det vel klart så tidlig som i første stripe hvor de kom til å havne.

• edited November -1

Da er det ihvertfall helt klart hvor jeg kommer til å tilbringe juletiden :)

• edited November -1

Duckern skreiv:

Da er det ihvertfall helt klart hvor jeg kommer til å tilbringe juletiden :)

Får håpe du har tid til å være litt sammen med familien også, da... I alle fall på julaften. :-)

• edited November -1

Det var en artikkel om Løkling og Midthun i Dagbladet i dag så jeg, og de "tyvstartet" adventsserien, første stripe var i dag. :)

• edited November -1

Ja, hva var det for noe? Man kan da ikke starte adventserien uten at det er desember??

• edited November -1

Wilfu skreiv:

Ja, hva var det for noe? Man kan da ikke starte adventserien uten at det er desember??

Gjorde ikke noen av de avisene som ga den ut i fjor det samme? Mener å huske det var fordi de ikke kom ut på søndager og at de på den måten fikk siste stripe julaften. :)

• edited November -1

Jeg gleder meg skikkelig til denne adventserien! Fikk ikke lest så mye av den forrige, men denne gangen skal jeg få med meg alt. Nå som den ligger ut etter 24 og greier :-)

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Wilfu skreiv:

Gjorde ikke noen av de avisene som ga den ut i fjor det samme? Mener å huske det var fordi de ikke kom ut på søndager og at de på den måten fikk siste stripe julaften. :)

I år er julaften på en søndag... Derfor er det veldig bra at vi allikevel får lest stripen denne dagen! :-)

• edited November -1

Er det noe arkiv for stripene her, eller er toget for 1. desember gått?

• edited November -1

Lillegull skreiv:

Er det noe arkiv for stripene her, eller er toget for 1. desember gått?

Olaf har i hvert fall tidligere snakket om et slikt arkiv. Det håper jeg han står fast ved.

• edited November -1

Lillegull, se menyen på toppen av siden, der står det Advent 2006 :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?