Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

NM 2006

12425262830

Comments

• edited November -1

Ooog ute av premie-plassering. Jaja, gratulerer Arnstein!

• edited November -1

Eg bestemte meg for å endre det spørsmålet, og gløymte å endre fasitsvaret. Lang historie. Eller, vent, kort. Så kort at eg akkurat har fortalt den.

• edited November -1

Og eg aner ikkje korleis eg klarte å gløyme å endre den superboy-biten. :-) Men eg må nesten fikse feila etterkvart som eg finn dei.

• edited November -1

Grattis til Arnstein, Kristin, whitesand, Vegar og trudems med de fem første plassene :)

Selv er jeg fornøyd med 10.plassen - mye bedre enn ifjor da jeg kom på 36.plass der :D

• edited November -1

Gratulerer alle sammen:-) Veldig bra av dommere, Arnstein, Kristin, Whitesand,Vegard, Trudems og resten av dere! Selv har 5% mer poeng enn i fjor, så har da vært framgang, og jeg har ligget på delt 5.plass, så alle husker det! ;P Det har vært noen artige uker! :D

• edited November -1

Må selvfølgelig få gratulere Arnstein med førsteplassen, superfortjent!!! :)
    Gratulerer også til Kristin som har vært "følgesvenn" på listen i lange tider, og endte opp likt med meg til slutt. :)
    Også fortjent gratulasjon til Vegar og Trudems på 4. og 5. plassen.

Og en stooor takk til Olaf for mye moro og svetting i løpet av disse dagene!

Jeg er hvertfall strålende fornøyd med delt 2. plass! :)

• edited November -1

Forbedret meg jeg også. 14. ifjor og 12. i år. Kjempefornøyd med det.

Uansett om jeg hadde klart målet mitt med å ende høyere enn i fjor eller ikke så har jeg uansett hatt det kjempegøy! Takk til Olaf og Tommy for nok et fantastisk NM!

Og gratulerer til Arnstein med seieren. Du var jo helt i en egen klasse.

• edited November -1

Gratulerer til dere som kom øverst på resultatlista, og takk til dommerne for et bra NM. Må innrømme at siste halvdel av NM har vært way out of my league, men likefullt spennende å prøve å finne svar. Selv havnet jeg jo på topp 50, så jeg er i bunn og grunn fornøyd...:-P (Jeg kom på 49. plass).

• edited November -1

Er NM ferdig? Da kan jeg sove.
    Takk til dommerne, jeg håper virkelig at det blir nytt NM en gang når folk roer seg ned.
    Gratulasjoner til dem over meg, litt bittert å bli slått av sin egen søster, men men.

• edited November -1

Gratulerer til Arnstein, Kristin, whitesand, Vegar og trudems, og et par tusen takk til Olaf og Tommy for gode spørsmål og fantastisk retteinnsats!

Jeg er godt fornøyd med å ha klart åttendeplassen, som er både et lite opprykk fra der jeg har befunnet meg de siste dagene og en pen forbedring fra i fjor. Hvis jeg fortsetter slik kan jeg kanskje nærme meg femteplassen i neste NM (ja, jeg lever fremdeles i håpet om et neste NM, til tross for dystre profetier fra Olaf).

• edited November -1

Gratulerer til alle vinnere.
    Jeg synes årets NM var hardere enn i fjor. Mest fordi jeg ikke har et eneste blad å se i, og må forholde meg til den informasjonen jeg kan få sanket via nettet, og disse bildeoppgavene ble i tøffeste laget der.
    På den annen side er det absolutt det rette at man ikke skal kunne google seg til topps.
    Jeg gleder meg allerede til neste NM :D

• edited November -1

Uh, fikk jeg min "revansj" fra i fjor...? :-)

Tusen takk for alle gratulasjonene, det har vært gøy å delta i NM, selv om det medførte mange sene netter de siste 20 dagene. Riktignok måtte jeg tidlig på jobb, men det var jo NM!

Ble ganske imponert over min egen evne til å kjenne igjen tegnere, trodde ikke jeg var SÅ god! Det var også til stor hjelp i de øvrige bildeoppgavene.

Tusen takk til arrangørene bak dette NM, godt gjort, og gratulerer til de andre som havnet på premieplassering.

• edited November -1

Jeg slutter meg herved til rekken av gratulanter!

Gratulerer til Olaf og Tommy for et flott NM!!!

Honnør til Øyvind Braathen som sto på helt til siste slutt, selv om det forholdsvis tidlig ble klart at det ble vanskelig å forsvare tittelen!

Gratulerer også til alle som oppnådde premieplass - godt jobbet!

Og ikke minst hjertelige gratulasjoner til den nye mesteren Arnstein som i år fikk den tittelen som glapp helt på tampen i fjor. Dette er også en glad dag for Rogaland. Takk ska du ha, Arnstein! :-)

• edited November -1

Gratulerer med seieren til Arnstein, og til Kristin, whitesand og Vegar. Utrolig fornøyd med femte plass!
    En stor takk til Olaf og Tommy også. Det har vært veldig gøy. Nå venter desverre eksamener og lesing etter å ha utsatt mye de siste ukene.

• edited November -1

trudems skreiv:

En stor takk til Olaf og Tommy også. Det har vært veldig gøy. Nå venter desverre eksamener og lesing etter å ha utsatt mye de siste ukene.

Heh, kjenner meg diverre alt for godt igjen der :-)

Forresten, dersom det er nokre av dei på topp fem som ikkje bruker den e-postadressa dei har oppgitt i profilen sin, send meg ei privat melding. Eg har nemlig maila dykk for å spørja om adresse vi kan sende premie til.

• edited November -1

Det var litt interessant å se at ingen klarte alt i går. Var det noen som fikk til oppgave fem?

• edited November -1

Jeg slenger meg på i rekken av gratulanter til verdige vinnere:)
    Godt jobbet alle sammen.

Godt opplegg av Olaf og Tommy også. Håper det blir et nytt NM, til tross for profetiene.

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Det var litt interessant å se at ingen klarte alt i går. Var det noen som fikk til oppgave fem?

Overraskande mange, faktisk. Trur ikkje det var eit einaste spørsmål i år heller som ingen klarte. Severin Sulfat trur eg er rekorden, med eitt riktig svar ...

• edited November -1

Sånn, nå har jeg drukket et lite glass med Baileys til ære for Arnstein :-)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Trur ikkje det var eit einaste spørsmål i år heller som ingen klarte. Severin Sulfat trur eg er rekorden, med eitt riktig svar ...

Oi, nå følte jeg meg nesten smart. Eller glad. Eller litt rar.

For øvrig synes jeg det er virkelig imponerende at folk klarer å gjenkjenne en tjuefire år gammel Langøre-historie ut fra én rute. Men at dét tydeligvis var lettere for folk flest enn å huske en Mikke-historie fra 1996 er meg et mysterium.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?