Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

NM 2006

1202123252630

Comments

• edited November -1

Sølve skreiv om eit meir innvikla poenggivingssystem:

Det hadde kanskje vore det ideelle, men - som du skriv - veldig avansert. For avansert?

Det er nok ikkje så innmari teknisk vanskeleg, så spørsmålet er om det eigentleg er det optimale. (Og det ser eg mange gode grunnar til både for og mot.)

Vegar skreiv om eit meir innvikla poenggivingssystem:

Da vil det gi for stor uttelling å svare tidlig i mesterskapet, når det er færre som er med.

Mi oppfatning frå arrangørsida er faktisk at det er FLEST som er med tidleg i meisterskapet. At det starter med ganske mange, men at mange av desse ikkje er med i meir enn eit par dagar.

Vegar skreiv om korvidt spørsmåla er for einsfoldige:

Hmm... grubla litt her om dagen, da to av spørsmålene var fra samme bok (Uten Utløpsdato).

Å? Huh. Det er faktisk heilt tilfeldig, den boka er ikkje blant kildene eg har brukt. Det HAR vel hendt at det har vore fleire spørsmål frå same CBSV-kassett, men då gjerne frå forskjellige bøker innanfor kassetten.

Aandungen skreiv om kva det stillast spørsmål om:

Ellers synes jeg det er bra å legge mest mulig vekt på historiene i spørsmålene, ikke hvilken tegner som er gift med hvem osv.

Hehe. Vi har vel prøvd å leggja oss på det nivået i år -- men det kom med eitt spørsmål om Janet og Michael Gilbert då eg rett og slett ikkje klarte å kome på noko betre. (Og dei hadde 20 års bryllupsdag dagen før NM starta, så eg hadde det liggjande ganske høgt oppe i hovudet, unyttig informasjon eg ikkje hadde rydda bort på ei stund.)

Kristin skreiv om antall dagar NM varer:

(Skjønt, hadde vi stoppet sist mandag eller deromkring, hadde jeg jo vunnet, så ... men da hadde kanskje de siste spørsmålene vært verre enn de var)

Ja, det hadde dei vore -- dei tre gjenståande dagane no blir det TRE 3-poengarar dagleg. :-)

Kristin skreiv om poengsystemet:

Har lest det Sigvald foreslår og synes det er tull og tøys, bare så det er sagt. Avanserte systemer av den typen blir, som noen har påpekt, helt feil fordi det ikke er like mange som deltar hver dag. Klarer man de vanskelige spørsmålene, bør man belønnes, men man bør ikke kunne avgjøre hele konkurransen på én runde!

Skulle vi ha gjort noko slikt hadde det sannsynlegvis blitt eit LANGT enklare system enn det Sigvald foreslår her, til dømes noko sånt som «dersom det er færre enn 10 personar som har riktig svar, gir spørsmålet 3 poeng». Å opne for 50-poengsspørsmål er nok ganske uaktuelt.

Kristin skreiv om rettferdigheit:

Et helt "rettferdig" NM kunne nok bare bli gjort som en konkurranse som ble avholdt et bestemt sted a la Kvitt eller Dobbelt eller Jeopardy ellerno (men med "vanlige" Donald-NM-spørsmål, altså). Og det hadde vært umulig å få til, i alle fall dersom alle som ønsket å delta, skulle fått anledning. Det er jo en kjempefordel med NM slik det er nå!

Min store drøm er at vi kan ha NM slik det er no som innleiande runder, og deretter spandere flybillettar til Tromsø eller ein annan passande by på dei fem som havner på toppen av lista for ein superfinale der ein ikkje har tilgong til eit einaste hjelpemiddel ... realistisk å få gjennomført? I det heile tatt? Sjølvsagt ikkje.

Kristin skreiv om kva vi stiller spørsmål om:

Tegnefilmer synes jeg ikke passer så godt inn. Det er jo tross alt tegne_serier_ det dreier seg om.

Nei, det dreier seg ikkje om teikneseriar -- det dreier seg om Donald.

Diverse folk skreiv om biletoppgåvene:

Biletoppgåvene er supre [...] De er flotte. Noen er sykt vanskelige, men sånn skal det være i NM. [...] Det at det har kommet inn bildeoppgaver er helt fantastisk artig. [...] Billedoppgavene er geniale, fordi de er så vanskelige å finne dersom man faktisk ikke husker hvor de er fra.

... berre så det er heilt klart, korvidt det blir biletoppgåver i eit eventuelt framtidig NM er sjølvsagt avhengig av at det blir like enkelt å få tillatelse frå Disney til det som det var i år.

• edited November -1

Ser at COA **igjen** er nede. Denne gang med følgende begrunnelse:
    //Down// //for// //maintainance,// //will// //be// //back// //soon.//
    Av dyp respekt for Arnstein og alle andre som for tiden legger ned utolig mye energi i NM har jeg sendt en **skarp** protest til vår venn Thomas med CC til Olaf. Mitt håp er at at såvel Thomas som Olaf nå er seg sitt ansvar bevisst - så pass fortjener Arnstein og de andre flittige deltakerne som dag ut og dag inn fokuserer på NM. Dersom Thomas og INDUCKS-teamet ikke snarest rydder opp i dette, håper jeg at Olaf er sitt ansvar bevisst og sørger for at NM tar en pause inntil COA igjen er på plass. Hvis ikke vil NM bli ren bingo - og det ønsker vel ingen?

For fremtiden håper jeg også på en bedre dialog mellom AOL og Inducks-teamet slik at slike flauser kan unngås.

PS!
    Selv har jeg gjort **min** "plikt" og oppdatert Outducks med ferske julehefte-/julepocket covere. Disse dukker forhåpentligvis opp om ikke så lenge.

• edited November -1

Eller så kan NM gå over til å bli en konkurranse om hva man husker i huet, og ikke sluske rundt på inducks for å lette letejobben slik undertegnede gjør litt. Er jo og en mulighet. NM skal da ikke stoppe fordi et hjelpemiddel er ute av bruk for alle deltagere. Og Thomas gjør helt sikkert en bra jobb med inducks uansett hvor mange masete mailer han får. Og hva pokker slags ansvar, dette er da frivillig arbeid, er det ikke?

• edited November -1

Dagens resultater ute. Sånn midlertidig iallfall: Dersom nokon kan kome med ein ekstremt god grunn til at vi skal godkjenne Donald-som-regningbud-som-skal-kreve-inn-tannlegeregning-historia på villkvinne-frå-Borneo-spørsmålet, gjer vi det nok. Grunnen til at vi ikkje har gjort dette foreløpig er at det kom veldig klart fram i spørsmålet at Donald *kraup* inn i teltet (han *gjekk* ikkje) og at det var *fleire* villkvinner (ikkje berre ei). Vi kunne sjølvsagt ha utvist skjønn -- men sist vi gjorde det blei det så voldsomt mykje syting i forumet om at vi var for snille, syting som så langt har vart nesten eit år fram i tid, og som til og med kom av folk som ikkje deltok i konkurransen.

• edited November -1

en ting er sikkert, i år får vi en annen norgesmester siden Øyvind Braaten er under den røde linja nå - blir spennende å se hvem :-)

• edited November -1

Og der var Inducks oppe igjen...

• edited November -1

Forferdelig, forferdelig tricky oppgave i går.
    Men på den annen side - kanskje det er godt at jeg får meg slik en smell på dette tidspunkt i konkurransen. Man bør kanskje ikke bare flyte på inducks og google.

• edited November -1

Oj, dette gikk over all forventning. Den enes død, den andres brød, er det ikke det det heter ... lar være å se på dagens spørsmål nå, tror jeg, i et vilt forsøk på å berge nattesøvnen!

• edited November -1

Neineinei. 8. nå! Der røk vel håpet totalt om å få premie i denne konkurransen.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Og der var Inducks oppe igjen...

En svært gledelig nyhet! Takk til Thomas! Da ser krisen heldigvis ut til å være over for denne gang :-)

• edited November -1

NM i Donald bør markedsføres i god tid slik at mange nye medlemmer kommer til konkurransen. Det bør også være med en god del lette oppgaver slik at mange føler at de kan bidra med noe. Dersom en ser på resultatlista nå så er det svært få som egentlig deltar.

• edited November -1

Etter litt diskusjon fram og tilbake blei det poenggiving til dei som svarte at Donald skulle kreve inn ei regning på oppgåve 3.

• edited November -1

"En trikk, flere triks...", ja. Eg skulle eigentleg leita opp den historia i samlinga for å sjå om eg fann ruta, men så lot eg væra, fordi eg synest nebbene til Oledoledoff var for smale i forhold til korleis Pujol vanlegvis teiknar dei. Så der kosta latskapen min meg 3 dyrebare poeng. Bye, bye premieplass.

• edited November -1

Sølve skreiv:

"En trikk, flere triks..."

Hvorfor blande sammen kjøretøyet "trikk" og "triks" som er synonym for knep?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Sølve skreiv:

"En trikk, flere triks..."

Hvorfor blande sammen kjøretøyet "trikk" og "triks" som er synonym for knep?

Jeg vil tippe at den som kom på denne tittelen ønsket at det skulle være et morsomt ordspill. Det er nok grunnen til at kjøretøyet "trikk" og de mange knepene "triks" ble blandet sammen her.

• edited November -1

Av same grunn som du blander saman ordet "dorsk", som er synonym for "lat", med Norsk Språkråd.

"Ordspel" heiter det.

• edited November -1

Sølve skreiv:

Av same grunn som du blander saman ordet "dorsk", som er synonym for "lat", med Norsk Språkråd. "Ordspel" heiter det.

OK, en kreativ tittel med andre ord.

• edited November -1

Æææ!! Er jeg SÅ langt foran nå!? Nesten skummelt...

Fant heldigvis en anledning til å stikke hjem fra seminaret og sjekke samlingen, seminaret er på Sola, bare 20 minutter herfra... Bør vel snart komme meg tilbake til hotellet for å sove... :-)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

For lite Dostojevskij-relatert? )

Alt for lite.

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Ettersom NM no byrjar å gå mot slutten, trur eg at eg skal prøve meg på å be om litt evaluering av meisterskapet. Kva synest de om årets NM? Er det noko som burde ha vore gjort annleis, som vi kan ha i bakhovudet i tilfelle det blir NM neste år?

For å kome med nokre konkrete spørsmål for å få snøballen til å rulle:
    -- Vi har gjort nokre endringar sidan fjorårets NM. Korleis opplever de desse?
    -- Kva synest de om biletoppgåvene? Er dei for lette? For vanskelege? Burde vi hatt fleire biletoppgåver? Færre?
    -- Er 20 dagar passe lengde? Er 24 betre? eller 10 dagar? Eller 30 dagar? Eller 2 dagar? Eller 300 dagar?
    -- Er 100 spørsmål akkurat passe? Burde det ha vore fleire spørsmål? Færre spørsmål? MANGE fleire spørsmål? MANGE færre spørsmål?
    -- Er poengsystemet (at spørsmåla vurderast med 1-3 poeng) ideelt? Burde vi heller gi like mange poeng til kvart spørsmål? (Av og til verker det jo som om arrangørane ikkje har peiling på kva som blir vanskeleg og kva som ikkje blir det.) Eventuelt lage eit avansert system som gjer at du får fleire poeng jo færre som svarer riktig på spørsmålet? Eventuelt speilvende systemet slik at det er dei lettaste spørsmåla som gir 3 poeng -- dei spørsmåla det burde vere flauast å ha feil på -- og la dei vanskelege spørsmåla vera dei små avgjerande nyansene?
    -- Er spørsmåla for lette? For vanskelege? For obskure? Spør vi om for mange sære ting som eigentleg ikkje måler kven som kan mest?
    -- Har vi for mykje Barks? For lite? For mykje Rosa? For lite? For mykje gamle italienske historier? For lite? For mykje om andehistorier? For lite Dostojevskij-relatert? For lite musehistorier? For lite teiknefilmrelatert? Nokre andre spesialområder vi har alt for mykje eller alt for lite av?
    -- Er dommarane for snille? For strenge?
    -- Eventuelt noko heilt anna du synest er positivt eller negativt med NM? Kort sagt; dersom det blir NM neste år, kva bør vi forandre frå årets oppsett? (Eg seier ikkje at det blir NM neste år, det er det veldig sannsynleg at det ikkje blir. Men uansett er det jo gøy å få vite kva ein har gjort bra og kva ein har gjort ikkje like bra.)

Jeg tror jeg svarer på dette når jeg er edru nok til å tenke ut noe vettug. Ellers hadde det bare blitt rot :D

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?