Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NM 2006

2456730

Comments

• edited November -1

Jeg krever NM utsatt med uke, fordi starten krasjer med jobbturnusen min. Og da kan jeg bare bruke 3-4 timer pr. dag på NM, og ikke hele døgnet. :)

• edited November -1

Hvis jeg vinner (noe jeg tror jeg ikke gjør) må jeg hente pokalen eller sendes den i posten?

• edited November -1

Kunne det vært en ide og ikke bare premiere de beste, men trukket en deltagerpremie blant en helt tilfeldig deltager. På den måten kan vi som ikke har 28 timer i døgnet i november :) ha ett lite håp om å vinne noe :)

• edited November -1

I fjor trakk Olaf/Tommy ut en tilfeldig person som fikk ... ... Ja, hva fikk han igjen?? Var det en t-skjorte eller en Hall of fame -bok!? Men uansett, det var noe liknende i fjor

• edited November -1

I fjor var det t-skjorte til ein tilfeldig vald deltakar, ja. Ser ingen grunn til å ikkje gjenta DET stuntet i år.

Stormogulen: Det sendast i posten, såklart.

• DonaldDuck skreiv:

I fjor trakk Olaf/Tommy ut en tilfeldig person som fikk ... ... Ja, hva fikk han igjen?? Var det en t-skjorte eller en Hall of fame -bok!? Men uansett, det var noe liknende i fjor

Det var en t-skjorte (Hall of Fame-bøkene var til de fem beste). Jeg er enig i at dette var en fin idé som gjerne kan gjentas i årets NM.

• edited November -1

Flotte greier!
    Sannelig tror jeg ikke at jeg skal teste mine donaldistiske evner i år igjen.
    Kanskje jeg kan slå plasseringen min fra i fjor?

• edited November -1

Fint med premier til de som kommer på de beste plassene, men det kunne kanskje være noe annet enn en Hall of Fame bok. Jeg tror ikke jeg er den eneste som abonnerer på disse og det ville være litt teit å få en bok jeg har/får...

• edited November -1

Det blir sannsynlegvis noko heilt anna i år.

• edited November -1

Bra! :-)

• edited November -1

Ok, fullt fokus nå mot november nå. Skal legge meg i hardtrening både fysisk og psykisk. Utelukkende sunn mat med vitaminer og proteiner i bøttevis. Påvirkning av verden utenfor er fyfy. Derfor skal jeg nå låse meg inne på rommet mitt sammen med min moderate Donald-samling som skal bli kryss-sortert etter utgivelse, utgave, forfatter og kvalitet i Olaf og Tommys øyne. Dette etter alt er saumfart med lupe såklart.

Med andre ord: Min tidligere 45. plass skal bli historie...

• edited November -1

Som jeg har nevnt tidligere var jeg ikke med i fjor og jeg lurte derfor på hvor vanskelig spørsmålene er. Kan noen si meg et spørsmål fra i fjor så jeg kan få vite sånn nogenlunde hvor vanskelig de er?

• edited November -1

OK, ser ut som om økonomien blei litt dårlegare enn eg hadde forventa, så det blir ei lita endring i trøstepremiene i årets NM -- i staden for fine ting blir det slik at dei som får topplasseringane kan velja fritt mellom Van Horn-bok og Andeby Online-T-skjorte. Vinnaren får sjølvsagt pokal i tillegg.

Og når det gjelder oppgåvenes natur, kan eg røpe at det kjem til å bli ein del biletoppgåver i år. Har akkurat vore i kontakt med Disney og fått klarsignal til dette.

• edited November -1

Bildeoppgaver høres spennende ut. Gleder meg.

• edited November -1

Skikkelig tøft med bildeoppgaver!

• edited November -1

Dette høres ut som en morsom utfordring, men jeg tror dere nok kommer til å møte motstand fra enkelte med laber netthastighet...

• edited November -1

ANDonym skreiv:

men jeg tror dere nok kommer til å møte motstand fra enkelte med laber netthastighet...

Det gjelder heldigvis ikke meg! ;-)

• edited November -1

Finnes det fortsatt folk som har "laber netthastighet", da? Trodde bredbånd var overalt, jeg.

Bildeoppgaver høres tøft ut! Og kanskje vanskelig. Jeg kommer i alle fall til å synes det :)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

OK, ser ut som om økonomien blei litt dårlegare enn eg hadde forventa, så det blir ei lita endring i trøstepremiene i årets NM -- i staden for fine ting blir det slik at dei som får topplasseringane kan velja fritt mellom Van Horn-bok og Andeby Online-T-skjorte. Vinnaren får sjølvsagt pokal i tillegg.

Da er det bare en ting å gjøre, og det er å få på plass betalings-boksen igjen;-)

Og når det gjelder oppgåvenes natur, kan eg røpe at det kjem til å bli ein del biletoppgåver i år. Har akkurat vore i kontakt med Disney og fått klarsignal til dette.

Dette blir interessant.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?