Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

"Skrues Liv" til salgs hos Løvås

edited August 2006 in Donaldisme

I går (torsdag) så jeg boken "Skrues McDucks Liv og Levnet" til salgs hos Løvås i Pedersgaten, Stavanger. Boken så pen ut og koster kr. 450,-

«1

Comments

• edited November -1

Er den bog virkelig så billig normalt i Norge? Troede den lå i nærheden af de danske priser.

• edited November -1

Tja, ettersom vi snart får ein andreutgåve, og boka dessutan for ikkje så lenge sidan blei utgitt på originalspråket, vil eg gjette at den første boka ikkje er like ettertrakta lenger?

• edited November -1

Men vil den andre boka komme i samme stil som den første, og i hardcover-utgave? og når?

• edited November -1

Eg snakker om den fjerde Don Rosa-boka i Hall of Fame. Den blir definitivt ikkje i same stil som den første, men hardcover blir det nok, ja. Og det er jo nøyaktig same serie ...

• edited November -1

Nja,en liten misforståelse her. Jeg tenkte på den nye Life & times Companion-boka, med de nye historiene fra Skrues liv. Om den kommer i samme utseende og stil som den første brune som ble gitt ut her i landet. Høres ut som du tenker mere på HOF, ja.:)

• edited November -1

Hm ... skal det kome ei companion-bok på norsk? Isåfall vil eg gjette at den vil inngå i Hall of Fame og soleis vera i same stil som resten av koneskremmerne i den serien.

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Hm ... skal det kome ei companion-bok på norsk? Isåfall vil eg gjette at den vil inngå i Hall of Fame og soleis vera i same stil som resten av koneskremmerne i den serien.

Vet jo ikke om den kommer på norsk som egen bok ennå da, men det er nå ingen unaturlig tanke da.

• edited November -1

whitesand skreiv:

Nja,en liten misforståelse her. Jeg tenkte på den nye Life & times Companion-boka, med de nye historiene fra Skrues liv.

Den ser ut til å komme i samme format (soft cover) som den første engelsk-språklige Lo$-boka fra Gemstone.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

whitesand skreiv:

Nja,en liten misforståelse her. Jeg tenkte på den nye Life & times Companion-boka, med de nye historiene fra Skrues liv.

Den ser ut til å komme i samme format (soft cover) som den første engelsk-språklige Lo$-boka fra Gemstone.

Ja, har forhåndsbestilt den allerede.:)

• edited November -1

Hvordan var dette? Vil companion-boken selges på Raptus?

• edited November -1

Tviler sterkt på det. No hugsar eg ikkje når i september det var den skulle lanserast, men alle dei butikkane som eventuelt måtte vera til stades på Raptus bruker vel uansett ei stund på å ta inn utanlandske seriar -- og det er vel ikkje alle seriane dei har som dei har med til Raptus heller. Og kva seriebutikkar er det som er til stades på Raptus, forresten? Meiner å hugsa at når eg har vore der har det berre vore Avalon, og dei går eg ut frå at ikkje kjem i år, med tanke på at dei er konkurs ...

• edited November -1

Companion lanseres 6. september, så det skulle vel vært mulig i teorien? Eller har ikke norske butikker mulighet til å få bøkene på lager før den 6. så lenge de ikke legger den ut for salg tidligere?

Endret: Ser at boken ikke vil være tilgjengelig fra Barnes & Noble før 28. september, så da skulle det være ytterst tvilsomt at boken vil være i salg i Norge under Raptus.

• edited November -1

Kanskje litt off-topic, men er det noen som vet hvor man kan finne "Uncle Scrooge McDuck by Carl Barks" i Norge? Tenker på boka som det bare finnes 5000 av, og som inneholder et litografi (Wanderers of Wonderland)...

Hva vil denne boken koste?

• edited November -1

royend skreiv:

Kanskje litt off-topic, men er det noen som vet hvor man kan finne "Uncle Scrooge McDuck by Carl Barks" i Norge? Tenker på boka som det bare finnes 5000 av, og som inneholder et litografi (Wanderers of Wonderland)...

Hva vil denne boken koste?

Jeg så denne boken hos Notem før helgen. Sjekk ut Notem.no og send en forespørsel. Det var også mange original-tegninger/serier der, bl.annet en av Paul Murry, for de som måtte være interessert.
    EDIT: Notem bekrefter at de har boka til salgs, med originale signerte (av Barks) litografiet inkludert.

• edited November -1

Sier ikke at dette er akkurat rett pris, men denne ble ihvertfall akkurat solgt.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230012527474&ru=http://search.ebay.com:80/230012527474_W0QQfkrZ1QQfromZR8QQfviZ1

Selges stadig vekk slike bøker der, så dette er kanskje plassen for å kjøpe den ??

• edited November -1

Hei...
    ja det er akkurat denne jeg vurderer å kjøpe.
    Men, hva er rett pris?

• edited November -1

royend skreiv:

Hei...
    ja det er akkurat denne jeg vurderer å kjøpe.
    Men, hva er rett pris?

Den har vel pleid å gå for 3-4000 kr. inkl. litografi.

• edited November -1

Jeg er ikke noen slags priskurator, men jeg er helt enig i den prisen.

**Nydelig** bok forresten :)

• edited November -1

Jeg lurer på om det er noen på forumet som er villig til og selge meg den norske utgaven av Skrues Liv og Levnet.

Kontak meg på: Martin_s92@hotmail.com

• edited November -1

Marsun skreiv:

Jeg lurer på om det er noen på forumet som er villig til og selge meg den norske utgaven av Skrues Liv og Levnet.

Kontak meg på: Martin_s92@hotmail.com

Med mindre den alt er utsolgt, så har de den hos Løvås.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?