Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Kick-it! 04/2006

edited July 2006 in Donaldisme

Ronaldinho pryder forsida av den fjerde utgaven av fotball- og Donaldbladet Kick It! I tillegg til fjerde del av Donald og guttenes tur som journalister i fotball-VM, inneholder bladet forutenom et nytt opptrykk med Elvebreddkameratene også en hittil upublisert historie med Donald som paparazzifotograf.

http://www.andebyonline.com/index.php?area=art&id=547
(omtale av Tommy Kvarsvik)

--------------------
Kva synest du om bladet? Ta diskusjonen om Kick-It! 04/2006.

Comments

• edited November -1

Nå har jo også nr. 5 kommet. Noen som har kjøpt det ennå?

• SvKSvK
    edited November -1

Kjøpte det i går. Noe spesielt du lurer på?

• edited November -1

Ikke annet enn om jeg skal fortsette å kjøpe Kick It-bladene eller om de 49,50 kr kan brukes bedre på noe annet. Har kjøpt de første fire bladene, og de er absolutt OK, men jeg føler jeg får mer valuta for pengene når jeg kjøper Donald Duck & Co. til 32,50 enn når jeg kjøper Kick It til 49,50. Nå har jo nyhetens interesse lagt seg, og i forbindelse med fotball-VM føltes jo bladet også veldig aktuelt. Så jeg er sterkt i tvil om jeg skal fortsette å kjøpe. Hvilke historier er i nr. 5? Er det mye opptrykk?

• edited November -1

Meiner at dette bladet er laga spesielt for fotball-VM og at det difor skulle ha berre seks utgivelser totalt. Så det er vel snakk om ein ekstra hundrelapp å sløse, berre. Sjølv har eg ikkje kjøpt nokre av desse heftene og kjem ikkje til å gjera det heller.

• SvKSvK
    edited November -1

Det nyeste nummeret skiller seg ikke særlig ut fra de tidligere, men med ett stort unntak: Fokuset er nå utelukkende på Tippeligaen, og ikke på VM. Blant annet er det et 2 siders intervju med Kristoffer Hæstad i bladet.

Når det gjelder historiene, er det selvsagt et nytt avsnitt i fortsettelseshistorien om Donald i VM. Ellers er det et opptrykk, og til slutt en Elvebreddkameratene-historie som ikke ser ut til å være gitt ut i Norge tidligere.

Nr.6 ser for øvrig ut til å være viet sesongstarten i Premier League.

• edited November -1

OK, når det bare kommer to blader til skal jeg jammen kjøpe de også. Takk til Olaf og SvK for info.

• edited November -1

Er det bare hos meg at det har skjedd noe merkelig i nummer 6? Tenker på "Supergevinsten" der en side mellom side 21 og 22 er borte, mens side 24 ser ut til å være fra en helt annen historie...

• SvKSvK
    edited November -1

Det ser ut til at de har trykket om igjen sistesiden fra en historie som stod i nummeret før. Siden den samme feilen var i mitt blad, er det sikkert noe som har skjedd over hele linjen.

• edited November -1

slik var det hos meg også så alle er nok trykkt opp feil

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?