Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Van Horn

edited May 2006 in Donaldisme

Skriv vad i synes om William Van Horn...

Comments

• edited November -1

Van horn er en fantastisk tegner og manusforfatter, med en hel særegen tegnestil. Men syns hans Donald ser litt "halv-creepy" ut pga. han har ikke pie-cuts eller prikker i puppillene. Historiene hans er av ypperste klasse. Likte "I miniformat" som var i Donald denne uken (neste uke for ikke abbonenter). Alltid gøy når det kommer Van Horn i Donald!

• edited November -1

Min mening er at tegningene ikke er hans sterke side, men heller handlingen og replikkene som alltid sitter som et skudd. Allikevel kunne jeg ikke tenkt meg at noen andre tegnere skulle tegnet en av hans historier. Det hadde blitt //helt// feil.

• edited November -1

Jeg synes han er meget god. Men jeg synes det ville väre pänere hvis han hade prikker i puppilerne...

• edited November -1

æhhhh? Jaha ja?

• edited November -1

Det jeg mente var at han har ikke verdens fineste tegninger, men de passer veldig bra til hans historier (ikke det at //historiene// er dårlige altså):-) Vil ikke tenke på hvordan "I kjedsommens favn" hadde blitt i Rotas strek for eksempel:-)

• edited November -1

Det eg mente var at det står det samme to ganger!:)

• edited November -1

don rosist skreiv:

Van horn er en fantastisk tegner og manusforfatter, med en hel særegen tegnestil. Men syns hans Donald ser litt "halv-creepy" ut pga. han har ikke pie-cuts eller prikker i puppillene. Historiene hans er av ypperste klasse. Likte "I miniformat" som var i Donald denne uken (neste uke for abbonenter). Alltid gøy når det kommer Van Horn i Donald!

«I minifromat» ble alt for hakkete spør du meg, ved at så altfor mye ble forklart i de gule boksene.

• edited November -1

don rosist skreiv:

Det eg mente var at det står det samme to ganger!:)

Oi, det la jeg faktisk ikke merke til!
    Jaja, nå blei ihvertfall min mening godt forklart:-)

• edited November -1

Van Horn historien i denne ukas blad var faktisk veldig bra synes nå jeg. Fine tegninger og artig historie, virkelig koste meg med den.

• edited November -1

Helen skreiv:

Van Horn historien i denne ukas blad var faktisk veldig bra synes nå jeg. Fine tegninger og artig historie, virkelig koste meg med den.

Enig :-)
    men William har brukt dette plotet før (husker ikke historiens tittel). Der blir Donald forminsket inne i sin egen stue og forveksler bla. luen sin med et fjell.

Men det var en bra historie!

• edited November -1

Van Horn i nyeste Donald? Kjempebra at dere sier ifra. Da blir det en tur i butikken etterpå.

• edited November -1

Van Horn er efter min mening en af de ypperste af de nulevende tegnere. Er vild med hans sprælske og vilde tegnestil og hans meget originale manuskripter, som både kan være normale historier, men også højst absurde historier. Intet er for skørt for den mand, og det vil jeg takke ham for.

• edited November -1

Han er en av de beste.

• edited November -1

Før syntes jeg at tegnestilen var kladdete (det er den fortsatt) , men setter mer og mer pris på handlingen for hver historie jeg leser.

• edited November -1

Historiene av Bill er utrolig genialt gode! Tegningene er ikke helt på topp, men han har en artig tegnestil.

• TedTed
    edited November -1

Likte også godt Van Horn historien i denne ukaens DD&Co. Syns han her får meget godt frem hvor mye større avstandene blir om man var så liten, og bare hvor lang tid de brukte på to kvartaler:-)

Don Rosist skreiv:

Men syns hans Donald ser litt "halv-creepy" ut pga. han har ikke pie-cuts eller prikker i puppillene.

Ah, takk! Endelig fikk jeg vite en av tingene jeg finner litt "uortodoks" med tegningene hans:-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?