Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Småskadet CBSV-hva gjør dere?
Comments
Min erfaring er at det er enklere å komme frem og få den kontakten du ønsker på telefon istedet for epost, dessverre.
Hei.. Fekk kontakt noko raskt ved å bruke carlbarks@egmont.no og de ga meg en lapp som jeg skulle bruke ved retur.. I konktakt-side (http://www.carlbarks.no/default.asp?ID=856) står det at kontakt-adresse er carlbarks@egmont.no, ikke cbarks@egmont.no som Benadikt skrev..
Jeg huskede forkert, det var carlbarks@egmont.no meddelelsen blev sendt til den 9. maj.
Tak for oplysningen, jeg tror jeg sender meddelelsen til dem på ny, før jeg ringer.
I går fekk eg CBSV kassett 4 i posten. Kassetten hadde to stygge rifter på ryggen, men som vanleg er Egmont sin kundeservice upåklageleg, og ein ny kassett er snart i hus.
Det er beundringsverdig kor hyggelege og behjelpeleg Egmont kundeservice alltid er, men hadde dei ikkje spart både tid og pengar på å pakka CBSV-kassettane litt betre inn? Innpakninga ser jo solid ut, men gudane må vita kva Posten gjer med dei på turen over til Vestlandet.