Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Småskadet CBSV-hva gjør dere?

edited April 2006 in Donaldisme

Det er ikke meningen å starte flere tråder om CBSV enn nødvendig, men jeg lager en til fordi dette ikke egentlig handler om selve serien, men om forsendelse, bulker og evt. klaging. Boks nr. 3 er nettopp i hus, og den er stort sett det praktverket som var forventet, men selv med dobbelt lag med papp har det under transporten over fjellet blitt en liten bulk i kassetten. Jeg sitter altså og ser på en irriterende trøkk på den ene kanten, til venstre for Bestemors halefjær. Trøkken/sprekken er på ca. en cm. Det har også ført til at det et synlig merke på permen til bok XXIII, om enn ikke så stort. Alt annet er uskadd.

Nå er det ikke meningen at dere skal finne det særlig spennende med detaljutbroderinger om postskader, men det jeg lurte på, var om noen har fått lignende skader på en av sine bokser. Hvor store var de? Kontaktet dere Egmont? Hva sa de? Fikk dere ny forsendelse?

«13

Comments

• edited November -1

Jeg har heldigvis ikke modtaget noget beskadiget CBSV endnu, men jeg fik engang en beskadiget Årgangsbog. De er meget venlige hos Egmont vedrørende ombytning. Et problem med ombytning er de nummererede bind, du skulle gerne få samme nummer.

• edited November -1

...jeg har ikke åpnet den ennå selv om jeg hentet den for to dager siden.

• edited November -1

Einherje skreiv:

...jeg har ikke åpnet den ennå selv om jeg hentet den for to dager siden.

Jeg beundrer de som klarer å la vere å vente med sånt :-)
    Jeg har røsket av konvolutten/papiret bare sekunder etter at jeg har fått øye på den (bøker osv...) ;-)

• edited November -1

Abonnerer ikke på CBSV, men har fått noen HOF-bøker med rifter i ryggen og knekte hjørner på coveret. Det er skikkelig irriterende, men er det virkelig sånn at man kan spørre om å få byttet den uten omkostninger(utenom porto, såklart)?

OT: Ah, endelig ferdig med overhøringen:-)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Abonnerer ikke på CBSV, men har fått noen HOF-bøker med rifter i ryggen og knekte hjørner på coveret. Det er skikkelig irriterende, men er det virkelig sånn at man kan spørre om å få byttet den uten omkostninger(utenom porto, såklart)?

Dersom boka er skada, kan du ringe og seie fraa til Egmont om dette, ja, og dei vil i dei aller fleste tilfelle daa tilby seg aa bytte boka utan omkostningar. Og ja, *utan* omkostningar. Ikkje porto eingong.

• edited November -1

Wow, gjelder dette Donaldblader også?:-)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

OT: Ah, endelig ferdig med overhøringen:-)

Samme her. Phu!

Jeg har fått en liten småskade på kun én //Hall// //of// //Fame// - bok, så der har jeg vært heldig!

• edited November -1

Har fått en liten "brett", om det kan kalles det, på hjørne av til en HOF bok. Men følte ikke noe grunn til å klage. Føler at eg slipper lett unna med skader i forhold til andre her på forumet.

• edited November -1

Jeg fikk også en liten rift i den siste van Horn-boka, men følte ikke det var så mye å bry seg med.

• edited November -1

I min Cavazzano/Ericsson-bok var det en klaff jeg kunne brette ut på en av sidene med sånne fargetest-firkanter:-)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Wow, gjelder dette Donaldblader også?:-)

Om du får leken i bladet øydelagt kan du ringe til Egmont å seie i frå og då faår du eit nytt blad.

• edited November -1

Jeg har sent tilbake 5 De Komplette Årgengene-bøker hos dem pga. "bretter" i hjørnene...Er ikke fornøyd med innpakingen, men jeg fikk god sørvis hos Egmont :D

• edited November -1

Donald lie skreiv:

ANDonym skreiv:
    {{ Om du får leken i bladet øydelagt kan du ringe til Egmont å seie i frå og då faår du eit nytt blad.

wow bra jeg har fått haugevis med leker som er ødelagt:-(

• edited November -1

Æsj, fikk DD/18 i dag med en centimeters rift i på baksiden og en brett som går igjen i //hele// bladet. **IRRITERENDE!**

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Æsj, fikk DD/18 i dag med en centimeters rift i på baksiden og en brett som går igjen i //hele// bladet. **IRRITERENDE!**

Det er derfor jeg ikke abonnerer. Har håndplukket mine blader siden 1977, og bare glemt å kjøpe 1-en uke!

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Det lar seg ordne hvis du tar en tlf., du får helt sikkert tilsendt et nytt blad med en gang.
    Har klagd selv noen ganger på for sen levering osv., og har fått tilsendt nytt blad med "ilpost" med en gang. Bare hyggelige damer som sitter med kundebehandlingen.

• edited November -1

Det gikk som dere sa: Egemont er veldig greie. Jeg skal sende inn den skadede boka, og få en ny tilbake med samme nummer, pluss ny kassett. Jeg sa til og med at det ikke var så mye skade på boka (det er bare et bittelite hakk), men hun avfeide meg med at det måtte jo være komplett og i orden.

Noen bedre?

• edited November -1

Lars Martin skreiv:

Det gikk som dere sa: Egemont er veldig greie. Jeg skal sende inn den skadede boka, og få en ny tilbake med samme nummer, pluss ny kassett. Jeg sa til og med at det ikke var så mye skade på boka (det er bare et bittelite hakk), men hun avfeide meg med at det måtte jo være komplett og i orden.

Noen bedre?

Kan dette være det grådige,kapitalistiske forlaget som enkelte snakker om?

• edited November -1

Min "ødelagte" HOF-bok trengte jeg en gang ikke sende inn. Det var dog innbindingen som var feil der, så jeg manglet mye av boka.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Min "ødelagte" HOF-bok trengte jeg en gang ikke sende inn. Det var dog innbindingen som var feil der, så jeg manglet mye av boka.

Men av CBSV skal det jo ikkje komme ut meir enn 2500 eksemplar. Så difor måtte han sende den inn.
    Mens HOF kommer opp i fleir eksemplar.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?