Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Cover of The Prisoner of White Agony Creek!

1356710

Comments

• edited November -1

Takk, takk. Ikkje tull dette, nei.

• edited November -1

don rosist skreiv:

Mye, mye mye mye bedre en det tyske. Dette var jo et prakt cover!

Jeg kan egentlig ikke fått blitt mer enig :-)

Gratulerer med nytt navn?(eller er det bare du som kødder?)

Ja, gratulerer. Stilig mellomnavn :-)

• edited November -1

Gratulerer med navnet. Sikkert et vanlig navn, men jeg forbinder det mest med en skurk.

• edited November -1

Mange takk -- er nok skurken eg òg forbinder med namnet. Veit at namnet er i bruk elles òg, eg har lest det paa ein rulletekst ein gong, saa det eksisterer folk som heiter det, men eg er den einaste i Noreg som bruker det namnet, saa saa veldig vanleg er det ikkje. :-)

• edited November -1

Hvornår kommer historien i det svenske kalle anka?

• edited November -1

andeJohan skreiv:

Hvornår kommer historien i det svenske kalle anka?

Kalle Anka & C:o 21-24 (21/22 är ett dubbelnummer), allt enligt Stefan Diös.

• edited November -1

Jeg tror at det blir slik her til lands også, bortsett fra at vi sikkert ikke får 21/22 som dobbeltnummer. Jeg tror at vi får historia fra nummer 21-23, eller kanskje 22-24, for ikke å snakke om 23-25. Ja, det er de tre alternativene.

• edited November -1

Interessant. Saa med mindre vi faar eit dobbeltnummer hertillands (kan eg seie det naar eg er paa utanlandsferie?) bör vi vel kunne gaa ut fraa at vi faar historia i nummer 22-24?

Gleder meg litt, sjölv om eg er veldig lei av historia allereie. Haaper verkeleg at Don Rosa veljar aa ikkje gaa ut med noko som helst informasjon om den *neste* historia si för den faktisk staar paa trykk, saa slipper vi aa gaa lei av historia lenge för den er ferdigskrive.

(Med "gaa ut med" meiner eg sjölvsagt ikkje at han ikkje skal diskutere den med venner og slikt, men vi fans har godt av aa vente, synest eg. Eg veit at eg hadde gleda meg *veldig* mykje meir til denne historia dersom det ikkje var for at alt ved historia har vore diskutert opp og i mente i aarevis allereie ...)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Interessant. Saa med mindre vi faar eit dobbeltnummer hertillands (kan eg seie det naar eg er paa utanlandsferie?) bör vi vel kunne gaa ut fraa at vi faar historia i nummer 22-24?)

Et søk i COA viser i hvert fall at del 1 er utkommet i Finland og at:
    Coveret har coden: D 21979
    Mens selve historien har koden: D 2005-061

• TedTed
    edited November -1

Med andre ord: http://coa.inducks.org/story.php/x/D+21979//

Artig å se hvordan DR har laget noen små detaljer i bildet at man kan skjønne den store helheten; Skrue holder hardt rundt GG som tydelig viser at han prøver å beskytte henne, mens GG derimot ser ut til å kun bry seg om gullet:-)

• edited November -1

Som om vi ikke visste nok på forhånd :-)

• TedTed
    edited November -1

den kommer desverre ikke i nr. 21:(

• edited November -1

Ted skreiv:

Nei, men jeg har faktisk en veldig god følelse av at vi får den i nr. 22-24 :-D

• edited November -1

Jeg hadde en god følelse av at vi skulle få den før jul:-)

• TedTed
    edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Ted skreiv:

Nei, men jeg har faktisk en veldig god følelse av at vi får den i nr. 22-24 :-D

Satser på det:-)

• edited November -1

Det er det jeg også tror.

• edited November -1

Huttetuuuuu. Slo meg plutselig at den siste Rosa-historien kan komme i det nye Mikke for å "feire" navnebyttet siden de snakket om en stor overraskelse.

• edited November -1

Stiller meg sterkt tvilande til at det kjem til å skje. Uansett vil det isåfall vera eit Mikke-blad som må kjøpast :-)

• edited November -1

Einherje skreiv:

Huttetuuuuu. Slo meg plutselig at den siste Rosa-historien kan komme i det nye Mikke for å "feire" navnebyttet siden de snakket om en stor overraskelse.

Hehe. Heldigvis kan stor overraskelse bety så mye mer enn en Don Rosa-historie. I likhet med de andre i forumet som har sagt noe om dette håper jeg på X-Mickey...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?