Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Neste Don Rosa-historie

edited April 2006 in Donaldisme

Jeg tittet litt i kalenderen min i går kveld, og der sto det at det neste mandag ville komme begynnelsen av en helt ny Don Rosa-historie.

Er dette riktig, eller har jeg skrevet noe feil ned...? Synes å huske at det var ganske lenge til, og det var ikke SÅ lenge siden jeg tenkte dte.

Comments

• edited November -1

Saturos skreiv:

Jeg tittet litt i kalenderen min i går kveld, og der sto det at det neste mandag ville komme begynnelsen av en helt ny Don Rosa-historie.

Er dette riktig, eller har jeg skrevet noe feil ned...? Synes å huske at det var ganske lenge til, og det var ikke SÅ lenge siden jeg tenkte dette.

Nå som vi snart går inn i mai begynner det vel kanskje å bli på tide at AC, Olaf eller andre med gode kontakter finner ut når "The Prisoner of White Agony Creek" utkommer? Senest i fjor høst fant i hvert fall Olaf, flere uker i forveien, ut av når Nils Petter Smebys historie "Mynt på vandring" utkom (DD&Co 49/2005) :-)

• edited November -1

Don jobber så ekstremt sakte. Vicar lagde/Lager en serie i uken, mens Don Rosa lager maks. 2 historier i året. Don er suverent best av dagens Donald-tegnere, det eneste så trekker han litt ned er at han lager så få historier for tiden.
    Men så er det da bedre med to-tre gode historier en med mange dårlige,så Don får ta den tida han trenger.

• edited November -1

Vel, med det arbeidet han legger inn i tegningene sine er det ikke rart det tar lang tid. Don Rosas historier hadde ikke vært det samme uten alle tulledetaljene.

• edited November -1

Nå leverte han jo inn "The Prisoner of White Agony Creek" i Juli i fjor da.
    Om han i ettertid har laget noen historier vet jeg ikke.

• edited November -1

Hovedgrunnen til at Don's arbeid går så sakte, er vel at han bruker godt over 50% av tiden sin til å svare på brev, e-mail osv. Selvfølgelig burde fan få uttryke sin mening til deres yndlings-serieskaper, men når det tilsammen tar opp så mye tid så syns jeg noe skulle bli gjort! :@

• edited November -1

Severn skreiv:

Hovedgrunnen til at Don's arbeid går så sakte, er vel at han bruker godt over 50% av tiden sin til å svare på brev, e-mail osv. Selvfølgelig burde fan få uttryke sin mening til deres yndlings-serieskaper, men når det tilsammen tar opp så mye tid så syns jeg noe skulle bli gjort! :@

Dette er vel noe Mr. Rosa selv velger å bruke tid på ( Og jeg tror han liker det...)

• edited November -1

Alle mennesker elsker jo å bli beundret :)

• edited November -1

Tja, du har nok ikke helt rett der Solveig. Vi mennesker er alle skrudd sammen forsjellig og jeg kjenner flere som ikke ville likt Don Rosas berømmelse, eller for den saks skyld ikke er er hundre prosent komfertabel med sin egen en gang.

Alle mennesker liker nok annerkjennelse, men beundring er noe helt annet og takles forsjellig fra menneske til menneske.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?