Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

QXL en gullgruve

2»

Comments

• edited November -1

Ååååå, gleder meg til i morgen, skal på postkontoret å hente 19 KILO Donald-blader!! Og enda er det flere auksjoner jeg har vunnet som ikke er sendt ennå. Må nok utvide biblioteket kraftig snart.

BTW, er det noen som kan selge meg DD nr. 1,3,5 og 10 for 2006? Klarte å gå glipp av disse før jeg begynte å abonnere i år.:)

• edited November -1

Eg å gledar meg til i morgo for då kjem kanskje 13 B-Gjengen pocketar.
    + at andre blad er på veg. :) JIPPI

• edited November -1

whitesand skreiv:

Ååååå, gleder meg til i morgen, skal på postkontoret å hente 19 KILO Donald-blader!! Og enda er det flere auksjoner jeg har vunnet som ikke er sendt ennå. Må nok utvide biblioteket kraftig snart.

BTW, er det noen som kan selge meg DD nr. 1,3,5 og 10 for 2006? Klarte å gå glipp av disse før jeg begynte å abonnere i år.:)

Hvordan gikk det hos deg idag?? Ble det "julekveld" ?? :-)

• edited November -1

Ja, det kan man nok kalle det, ja. Massevis av Donald Duck Spesial var det også der i tillegg til komplett 1999-årgang, og nesten komplette 1993 og 1994-årganger. Nå får vel hverken kjerring eller unger kontakt med meg på etpar dager.
    Har også rundet Donald-pocket 200 nå, skal jo lese alle sammen av dem også.

• edited November -1

Ja lykke til, hvis du tenker på NM så har du jo masser av tid.

• edited November -1

Helen skreiv:

Ja lykke til, hvis du tenker på NM så har du jo masser av tid.

Ja,øver meg som bare f"#¤ til NM. Skal bli bedre enn i fjor :)

• edited November -1

I dag hentet jeg en pakke med 24 stk *Skrue pocket*, som jeg fikk tak i via qxl.
    Nr. 22, 30, 31, 43, 45, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 65, 68, 70, 72, 73, 74, 76, 81, 83, 86, 90, 96 og 108.

Er det noen som har en formening om hvilken jeg bør glede meg mest til å lese?

• edited November -1

Av dei eg har lest er det 30 som vekker dei beste minnene. Men det er kanskje berre fordi det var den første Skrue Pocketen eg leste. Uansett synest eg at det var ei fin bok.

• edited November -1

Hehe, så bra. Jeg kommer nemlig til å begynne med det laveste tallet. Og da er ikke nr. 30 så langt unna.

• edited November -1

Er rettnok berre 30, 43 og 45 eg har lest av dei der. :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?