Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

... jøss

edited April 2006 in Donaldisme

http://www.serienett.no/article/138/andeby-online-mest-popular

Pålitelegheita kan ein sikkert stille spørsmålsteikn ved, men artig er det likevel.

Comments

• edited November -1

Dette var jo en hyggelig nyhet!

• edited November -1

Fult fortjent, Olaf:-)

• edited November -1

Ditto!

• edited November -1

Gratulerer med Norges mest besøkte Tegneserie side Olaf.

• edited November -1

Takker, sjølv om eg reknar Alexa som eit svært upåliteleg måleinstrument og difor nekter å *tru* på at dette skal vera Noregs best besøkte teikneserieside. Det er ikkje logisk i det heile tatt når det finst andre sider som er større og betre og gjerne har svære marknadsføringsbudsjett.

Eg meiner, donald.no får gratis marknadsføring kvar einaste veke i eit blad med seks-sju hundre tusen lesarar. Dei har sannsynlegvis langt fleire besøk enn Andeby Online, noko som berre ikkje kjem fram av trafikken til dei personane som har vald å laste ned Alexa Toolbar og difor får trafikken sin overvåka. Noko eg må innrømme at eg ikkje ville ha vurdert å gjera sjølv, sjølv *dersom* verktylinja hadde vore tilgjengeleg for nettlesaren eg bruker.

• edited November -1

Uansett, så tror jeg nå at AOL er blant de mest aktive når det kommer til "amatør"-sider.

• edited November -1

Har alltid sett for meg at iallfall tegneserier.no og eit par andre av dei svære er større, men det er berre ein assumpsjon, har ingen innsideinformasjon om andre store sider.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg meiner, donald.no får gratis marknadsføring kvar einaste veke i eit blad med seks-sju hundre tusen lesarar..

...men Andeby Online får gratis markedsføring via jungeltelegrafen og den er mye mer utbredt:-)

• TedTed
    edited November -1

Heia AOL! Gratulerer Olaf! Absolutt fortjent. Gøyt å se at Donald.no ligger på andreplass og AOL på første:-)

• edited November -1

Enig!
    Ville bare si gratulerer jeg også :-)

• TedTed
    edited November -1

Syns det er artig å se hvordan AOL-siden så ut før fra starten i 2001 til i dag:-P Kan sees her: http://web.archive.org/web/*/http://andebyonline.com :-D

• TedTed
    edited November -1

"Så i gjesteboka at det var nokon som etterlyste eit diskusjonsforum. Her er det. Beklagar at det er litt reklame her, men det er nestan slikt ein må finne seg i.

Skulle gjerne ha opna dette forumet med nokre fornuftige ord... men eg overlatar det til dykk! Skal seinare prøve å vere aktivt med i diskusjonar i dette forumet...

Ha ei god jul!"

AOL-Diskusjonsforums åpningsord!!!:-D Burde blitt hedret i en eller annen spalte:-P

Spennende å pløye gamle sider;-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?