Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Kvitt eller Dobbelt

1235

Comments

• edited November -1

Arild Midthun sa da i Kvitt eller Dobbelt at Skrues fly bare rakk å slippe 1 million flaskekappsler før prosjektet ble stoppet. Men det var da vel 1 million i hvert fly? , så vidt jeg husker. Og det kom vel flere flyslipp før det ble stoppet?

• edited November -1

Diff skreiv:

Arild Midthun sa da i Kvitt eller Dobbelt at Skrues fly bare rakk å slippe 1 million flaskekappsler før prosjektet ble stoppet. Men det var da vel 1 million i hvert fly? , så vidt jeg husker. Og det kom vel flere flyslipp før det ble stoppet?

Det stemmer. Hvert fly hadde en million kapsler, det kom ett fly hver time, og det tok flere dager før endene kom seg ut og fikk stoppet sendingene. Så vi kan regne med at det regnet minst femti millioner flaskekapsler over Tralla La.

• edited November -1

Gratulerer med 48 000 ,- Audun.. Det fortjente du virkelig!
    Hipp hipp hurra! :-)

• edited November -1

Ja da sitter vel hele gjengen uten hatt, og Donald uten lue...

Fordi alt sånn er tatt av for Audun!

Gratulerer med rent bord og 48 000 i emnet Donald Duck! Godt gjort!

• edited November -1

Jeg gir meg enda over - GRATULERER med full pott! :D

• edited November -1

Ja dette var moro! Gratulerer!

• ACAC
    edited November -1

Flot klaret knægt! Stor respekt herfra - brug nu ikke alle pengene på Donald-blader :-)

• edited November -1

Gratulerer... Dette var strålende arbeid Audun.

• edited November -1

Utrolig bra jobba! Du kan imponerende mye til å være 9 år!! Jeg vet, uten tvil, hva jeg hadde brukt pengene til! :)

• edited November -1

Fantastisk, Audun. Du er 6 år yngre enn meg og klarte absolutt alle spørsmålene plettfritt mens jeg bare kunne tre. Jeg er imponert.

• edited November -1

Jeg hiver meg inn i køen med gratulanter.

• edited November -1

Arild er sykt, sykt god til å tegne. Gratulerer Audun. Du kunne et idag jeg var blank på, til tross av din relativt unge alder. Må si jeg er mektig imponert.

• SvKSvK
    edited November -1

I dag sveipet jeg innom avslutningen i dette programmet, og fikk 48 000 kroners-spørsmålet med meg. Så vidt jeg la merke til, gjaldt alle spørsmålene Barks-historier. Dermed har jeg et spørsmål til de som har sett mer på programmet enn meg: Har alle tidligere spørsmål også hatt med Barks-historier å gjøre?
    Hvis ja, burde temaet heller vært Carl Barks enn Donald, Donald er jo så mye mer.

For øvrig hadde vinneren imponerende kunnskaper om emnet.

• edited November -1

SvK: Så godt som...

• edited November -1

Nå så ikke jeg hele programmet hvor de andre deltagerne hadde sine spente øyeblikk, men jeg tror du følte deg mest sikker av alle sammen Audun! Og det er positivt!

• edited November -1

GPLongford skreiv:

Ja da sitter vel hele gjengen uten hatt, og Donald uten lue...

Fordi alt sånn er tatt av for Audun!

Gratulerer med rent bord og 48 000 i emnet Donald Duck! Godt gjort!

Grattis fra meg også! Jeg har dessuten skålt for ham med kaffelikør :-)

Men, Audun - det var dumt at du kom til slutt. Videobåndet mitt tok slutt slik at jeg ikke fikk med seg dagens strålende innsats fra din side. Mitt håp er at andre kan hjelpe slik at våre danske venner likevel kan få sett opptak av dette på romjulens jubileums- og julemøte i DDF(r)

• edited November -1

Alle episodene av kvitt eller dobbelt finnes på NRKs nett-tv.

Har dere forresten oppdaget at Donald er fjernet som emne i NRKs Kvitt eller Dobbelt spill?

• edited November -1

SvK skreiv:

Har alle tidligere spørsmål også hatt med Barks-historier å gjøre?

Det har vært mye Barks, men også en del annet. I farten husker jeg at det var spørsmål om søstrene til Skrue og Petter Smarts tenkehette.

• edited November -1

NikZer skreiv:

Alle episodene av kvitt eller dobbelt finnes på NRKs nett-tv.

Har dere forresten oppdaget at Donald er fjernet som emne i NRKs Kvitt eller Dobbelt spill?

Ja, det var jo feil på svaralternativene i dette spillet. Bl.a. var svaret på på spørsmålet om Donalds bil "131"...

• edited November -1

Gratulerer med 48 000, Audun! Kul tegning fikk du også!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?