Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Bestille abo, grrr!

edited April 2006 in Donaldisme

Må bare få luftet min agresjon og håper samtidig på et vennlig stryk på kinnet fra de som har empatiske evner. Skulle bestille abo på DD&Co i dag inne på donald.no.
Der var det ikke mulighet for å krysse av for at man ikke vil ha det dallet som følger med og effektivt herper blader på sin gang gjennom landet.
Kunne skrive mail og bestille via det, men ble så eitre hakkannes @$£****@£ at jeg ikke maktet å konsentrere meg om det.
Lurer på hvorfor det ikke lar seg gjøre?!?

Comments

• edited November -1

Det lar seg ikkje gjera fordi det sannsynlegvis er ingen i abonnementsavdelinga som har tenkt over at den heimesida trenger oppdatering når det tilbodet kom.

Personleg fekk eg ingen respons i det heile teke då eg bestilte abonnement gjennom det skjemaet for eit par månader sidan (kanskje fordi eg prøvde å bestille på ein måte som ikkje passa inn i formatet deira, bestilte abonnement til firmaet mitt, og då har eg sjølvsagt ingen fødselsdato å fylle inn eller andre slike ting), så etter ei stund utan å ha høyrd noko som helst ringte eg dei.

Sender du mail, får du faktisk svar. Dei er flinke sånn.

• edited November -1
  • edited November -1

... nei, det kan du ikkje ...

• edited November -1

:)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Personleg fekk eg ingen respons i det heile teke då eg bestilte abonnement gjennom det skjemaet for eit par månader sidan.

*Hutre*... Takk for advarselen. Vet ikke hva som hadde skjedd med vettet hvis jeg hadde måtte ventet forgjeves. :-)

• edited November -1

Einherje - jeg er abonnent selv, og bladet har aldri tatt skade av vedlegget.

Ellers så har Egmont et telefonnummer, og vennlige folk som tar den :)

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Einherje - jeg er abonnent selv, og bladet har aldri tatt skade av vedlegget.

Ellers så har Egmont et telefonnummer, og vennlige folk som tar den :)

Jeg kjøper DD&Co i kiosk. Hver gang må jeg lete gjennom bunken for å finne det heftet som er minst skadet av vedlegget. Det er nærmest umulig å finne hefter i NM lenger.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

Jeg kjøper DD&Co i kiosk. Hver gang må jeg lete gjennom bunken for å finne det heftet som er minst skadet av vedlegget. Det er nærmest umulig å finne hefter i NM lenger.

Abo-bladene kommer i en romslig plastpose, og det gjør susen.

• edited November -1

Ikke når vedlegget er //klistret// til bladet.

• edited November -1

Har heller aldrig fått et blad som er betydelig skadet av vedlegget.

Ikke når vedlegget er klistret til bladet.

Det er jo ikke ofte de er klistret fast til bladet.

• edited November -1

Det er ofte! Hver gang vedlegget ligger i hard plast med papprygg er den klistret til bladet (hos meg ihvertfall).

• edited November -1

Jeg har fått flere blader skadet, både de jeg har kjøpt i butikk og de jeg har fått gjennom abonnementet.
    Verst var det en gang da forsiden var slått hull i og små hull i de fire neste sidene.
    Det skjedde så ofte at jeg ikke orket abo lengre. Limet vil jeg ikke en gang nevne.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Det er ofte! Hver gang vedlegget ligger i hard plast med papprygg er den klistret til bladet (hos meg ihvertfall).

Samme her og det irriterer meg litt.
    Når det gjelder vedlegg, så syntes jeg det blir bare mindre og mindre bra ting med i bladet. Men sånn som plaketen med motiv fra "Eggemysteriet", det er noe jeg setter pris på! :-)

• edited November -1

Her synes jeg det er overdrevent sur kritikk.

Vi har selv et abonnement i familien og jeg kan ikke huske at bladene har blitt skadet av vedleggene. Vedleggene samles opp til barnebarnet som har glede av mange av tingene. Sist: en penn med usynlig blekk, hvor lys fra samme penn gjør det synlig.

• edited November -1

Gunnar And skreiv:

Her synes jeg det er overdrevent sur kritikk.

Vi har selv et abonnement i familien og jeg kan ikke huske at bladene har blitt skadet av vedleggene. ...

Kommer nok også an på hvor pene du synes at heftene skal være. Dersom du holder heftet opp mot lyset vil du ofte finne trykkmerker etter vedlegget på coveret. Og når dine hefter fra 1960-tallet er i Near Mint, blir det surt når du ikke klarer å holde like god standard på de nye heftene. Butikkene mottar heftene i bunker med strips rundt, og det er ikke til å unngå at heftene da får skader.

• edited November -1

Kvifor skulle ein halde heftet opp mot lyset?

• edited November -1

Jeg er langt fra Ennemmofil, men jeg liker at bladet er helt... I allefall før jeg har fått det i hus. Er ikke å forlange mye det. Dere er heldige som aldri har fått bladene skadet, jeg for min del har opplevd det tre ganger for mye.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Kvifor skulle ein halde heftet opp mot lyset?

Dersom du holder det opp mot lyset, blir det lettere å se eventuelle skavanker på bladet. Dette er viktig når en skal kvalitetsbedømme et blad.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?