Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

B-Gjengen pocket og Mikke Krim

edited April 2006 in Donaldisme

Har nokre Mikke Krim og ein B-Gjengen pocket.
Så lurar eg på om eg skal gå til innkjøp av fleire.

Difor lura eg på om det var noko favorittar som eg burde skaffe meg eller er alle like bra, så eg burde skaffe meg alle???

Comments

• edited November -1

Jeg liker Mikke Krim nr. 11, særlig den første historien. ;)

• edited November -1

År???
    1994 eller 1995

• edited November -1

1995

• edited November -1

sorry Audun, men Mikke krim nr. 11 kom ut i 1994 (22/94)

• SvKSvK
    edited November -1

Det var nr. 11 både i 1994 og 1995.

Når det gjelder Mikke Krim, vil jeg anbefale at du skaffer deg alt du kommer over. Det er så mye bra der at det er vanskelig for meg å skille ut spesifikke favoritter, selv om enkelte blader er bedre enn andre.

B-Gjengen Pocket vil i hvert fall ikke jeg anbefale i det hele tatt. Jeg synes ikke de er særlig spennende. Hvis du allerede har en, kan du gå ut fra at de du mangler er relativt like.

• edited November -1

SvK skreiv:

Når det gjelder Mikke Krim, vil jeg anbefale at du skaffer deg alt du kommer over. Det er så mye bra der at det er vanskelig for meg å skille ut spesifikke favoritter, selv om enkelte blader er bedre enn andre.

Einig. Irriterer meg fortsatt at eg ikkje har alle, sjølv om det snart er femten år sidan bladet var i handelen...

• edited November -1

Vær også oppmerksom på at en del Mikke Krim-historier har stått i Donald Pocket. Alle Mikke Krim-historiene: http://coa.inducks.org/comp2.php?default_o=1&ser=Mickey+Mystery&sort1=pubdate&orderkey1=

• edited November -1

SvK skreiv:

Det var nr. 11 både i 1994 og 1995.

Hvorfor det?

• SvKSvK
    edited November -1

Fordi de brukte den normale måten å nummerere slike blader på her i Norge, d.v.s.at de begynner på nr.1 igjen ved årsskifte.
    Det finnes dermed nr.1-12 i 1994 og nr.1-12 i 1995.

• edited November -1

SvK skreiv:

Fordi de brukte den normale måten å nummerere slike blader på her i Norge, d.v.s.at de begynner på nr.1 igjen ved årsskifte.

Hadde det ikke vært lurere å vente noen år?

• edited November -1

Kong Skrue av Skrueriket skreiv:

SvK skreiv:

At de skulle ha fortsatt i for eksempel tre år med samme nummerering, sånn at de etter tre år hadde komt til nr. 36, og så plutselig begynt på nytt med nummer 1 igjen? Nei, det synes jeg hadde vært mye dummere.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Kong Skrue av Skrueriket skreiv:

SvK skreiv:

At de skulle ha fortsatt i for eksempel tre år med samme nummerering, sånn at de etter tre år hadde komt til nr. 36, og så plutselig begynt på nytt med nummer 1 igjen? Nei, det synes jeg hadde vært mye dummere.

så nr. 11 i 94 var annerles enn nr. 11 i 95?

• edited November -1

Ja, akkurat som Donald Duck & Co nr. 34 fra 2006 ikke er samme blad som Donald Duck & Co nr. 34 fra 2005.
    I Norge starter vi nummereringen på nytt hvert år.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?