Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Kick-It!

SvKSvK
edited April 2006 in Donaldisme

Tenkte jeg skulle sjekke ut dette bladet, så jeg kjøpte det i dag.

Bladet inneholder tre historier. To av dem, en med Elvebreddkameratene og en kort en om Langbein, er tidligere utgitt i DD&Co. Den siste er en Vicar-historie (spør ikke meg om hvem som har skrevet manus, for opphavsmennene var ikke oppgitt i bladet) som slik jeg tolket det er første del av en lengre serie som skal gå i dette bladet.

Fotballstoffet i bladet er OK, men er du ikke interessert i fotball er det veldig liten grunn til å betale de 45,50 som bladet koster.

Comments

• edited November -1

45,50,- ?
    Det er vel nesten like mye som Fantonald-bladet koster?
    Jeg har hørt at det er veldig mye delte meninger om Fantonald-bladet, så jeg har aldri kjøpt det. Men vurderer nå å stikke ned på Narvesen-kiosken å kjøpe et nummer.
    (Det er prisen som skremmer meg.)

• edited November -1

45,50?! Det var nå stiv pris. Hvor mange sider er bladet på? Tviler nesten på at det blir innkjøp da altså ... Jeg er såpass fotballinteressert at jeg følger godt med, så jeg tviler på at bladet kan gi meg stort nytt (uten at jeg dog vet 100% innholdet i bladet). Og da blir 45,50 veldig dyrt for litt info og tre små historier.

• SvKSvK
    edited November -1

Bladet er på 52 sider. Fotballstoffet er:

2 sider om VM-ene 1930-1954
    1 side "Profilene" Pavel Nedved og Fransisco Fonseca
    1 side "Trening" (headinger)
    2 plakater (i alt 4 sider) av Wayne Rooney og Didier Drogba
    4 sider med fakta om VM-gruppene A-D
    2 sider med oppgaver
    1 side med konkurranse
    1 side med fakta om Michael Ballack
    1 side "Øyeblikket": Stade Velodrome i Marseille 23.juni 1998

Hvis jeg skulle vurdert dette bladet opp mot Fantonald, hadde jeg glatt valgt Fantonald. Bare så det er sagt.

• edited November -1

Jeg synes det er skammelig at slike blader er så dyrt.
    45 kr, 52 sider( Kick-It).
    27 kr, 68 sider( DD & Co)

• edited November -1

Men så har jo Donald-bladet eit opplag på over 130 000, då, noko Kick-It garantert ikkje får. Då blir det naturleg nok dyrare å lage det.

Forøvrig er jo Donald-bladet òg skamdyrt samanlikna med pocketbøkene om ein skal sjå det på den måten ... 49,50 kr, 256 sider.

• edited November -1

Kick-It er vel å regne som et nisjeblad for spesielt interesserte.

• edited November -1

Har idag fått kjøpt Kick-It.
    Likar bladet litt eg synes det er moro med Disney og fotball

Men dette bladet er nok mest for sportsidiotar, men historiane er fine.
    Neste blad kommer for øvrig 8 Mai. Om det er interesant. :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?