Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Tilleggsbind til CBSV

edited April 2006 in Donaldisme

Se følgende innlegg :

http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=961

Jeg støtter forslaget om slike tilleggsbind. Bør utgis separat, slik at også de (vi) som ikke har kjøpt CBSV kan kjøpe dem.

Comments

• edited November -1

Min holdning er: Drit i oljemaleriene men gi oss de andre tegneseriene til Barks, men kommer det slike tilleggsbind så kjøper kompletisten i meg selvfølgelig alt :)

• edited November -1

Dette hørtes fantastisk ut...og støtter fullt ut forslaget om 2 ekstra bind:

benadikt på DDFR forum skreiv:
    En Disney-kassette kunne i så fald indeholde:
    a) En filmbog med filmskitser og med 4 DVD'er indlagt i omslaget, 2 med tegnefilmene og 2 med en dokumentarfilm om Barks.
    b) Oliemalerierne, altså en revideret, udvidet udgave af The Fine Art of Walt Disney's Donald Duck.
    c) Akvarellerne og pastellerne, en stærkt udvidet udgave af Barks Treasury.

En ikke-Disny-kassette kunne indeholde:
    a) Barks' 36 tegneserier for andre end Disney (tegneserierne fylder 296 sider)
    b) Barks' ikke-Disney-malerier, evt med et udvalg af Garés malerier, altså en udvidet udgave af Animal Quackers
    c) Enkeltstående tegninger for andre end Disney, f.eks. Calgary Eye-Opener, Coo-Coo, o.s.v.

Er selv veldig glad i oljemaleriene hans, og har ønsket det fantastiske verket The Fine Art of Walt Disney's Donald Duck i mange år. Men, med priser i underkant av $1 000 er det kun en drøm (har faktisk sett det solgt for $2 000 på ebay.com).

Med dette ville CBSV vært perfekt.
    Tror flertallet av de 2 500 i Norge ville kjøpe de ekstra bindene...

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Min holdning er: Drit i oljemaleriene men gi oss de andre tegneseriene til Barks, men kommer det slike tilleggsbind så kjøper kompletisten i meg selvfølgelig alt :)

Nogle er kun interesseret i tegneserierne, andre er kun interesseret i oliemalerierne. Bindene bør selvfølgelig kunne købes enkeltvis, mens de, der køber alle bindene, får kassetter med til dem.
    Lige som MikroMidas er jeg mest interesseret i tegneserierne, men ville selvfølgelig købe alle tillægsbindene, og det endda både på dansk og på norsk.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?