Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Original CARL BARKS tegning...

edited April 2006 in Donaldisme

... signert
Løp og kjøp,...hehe.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24615993

Comments

• edited November -1

Vakker ... men langt over min prisklasse uansett.

Og eg vil nok tru at seljar var LITT optimistisk med kommentaren «Jeg vil anta at dere neppe noen gang igjen kommer over en garantert ekte Barks tegning» ... Absolutt ikkje kvardagskost, men «noen gang igjen»?

• edited November -1

Oi... Denne skulle så gjerne vært i min samling, men som Olaf også sa:
    Så er denne prisen litt for høy for meg.

• edited November -1

Uff, spurte foreldrene mine om jeg kunne låne 7.600 spenn. Trengte kankje ikke å spørre, for jeg visste nok på forhånd hva svaret kom til å bli, <<NEI>>.
    :'-(

• edited November -1

Å bruke halvparten av et CBSV på en liten tegning, det er derimot (jamfør annen tråd) galskap. Hvor mye leseglede er det i den?

• edited November -1

Gleden av å kunne ha en (signert) original tegning fra selveste Carl. ;)

• edited November -1

Hva med noe billigere ?

Blyantskissen til van Horns første forside for Gladstone:

http://cgi.ebay.com/VAN-HORN-Drawing-Disney-Comic-COVER-Donald-Duck-273_W0QQitemZ6617619662QQcategoryZ3985QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Pr. i dag: $ 68

• edited November -1

Eller hva med en mye bedre tegning av Barks? Denne gikk for 2000 dollar.
    http://comics.heritageauctions.com/common/view_item.php?Sale_No=817&Lot_No=6011

• edited November -1

...den var faktisk verdt det. (liiiiiiiiitt ironi, men ikke mye.)
    Å kjøpe en Barks-tegning med autograf er kanskje noens "småkaker", men jeg ser ikke det helt store i det.
    Hadde derimot den blitt gitt til meg av Mesteren selv, så hadde den blitt med meg i graven.

• edited November -1

Det er jeg enig i... (mens jeg skriver dette kikker jeg opp på en slik med personlig hilsen til meg fra Carl!).

• edited November -1

Diff skreiv:

Å bruke halvparten av et CBSV på en liten tegning, det er derimot (jamfør annen tråd) galskap. Hvor mye leseglede er det i den?

Like mye leseglede som f.eks. en tegning av Munch ;)

Folk som kjøper slike ting som dette gjør det ikke ut av lesegleden.

• edited November -1

Er forsåvidt enig. Det er horrible priser man opererer med, og det er jo ikke SÅ vanskelig å få tak i en signatur av Carl Barks til en overkommelig pris. Kjøpte selv, tidligere i vinter, boken "The Life and Times of Scrooge McDuck" gjennom ebay, og syntes vel egentlig at jeg betalte altfor mye for boken (ca. $630 inkl. frakt), men jeg har ønsket meg denne boken i årevis (mye p.g.a. den flotte koloreringen), og så inneholder den jo et signert litografi av Barks. $630 (ca. 4000 NOK) er mye penger, men den lille donaldisten i meg tok helt styringen, noe jeg må ta selvkritikk på.

• edited November -1

Den boken der er jo bare såååå nydelig. Burde finnes i etthvert hjem, med eller uten signert litografi.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?