Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

B-gjengens bil

edited March 2006 in Donaldisme

Noen som kan si meg hvilket bilnummer B-gjengen har?
(Er det B-776?)

Comments

• edited November -1

knutjv skreiv:

Noen som kan si meg hvilket bilnummer B-gjengen har?
    (Er det B-776?)

Jeg husker en historie hvor det var bare //176// , men de kan jo ha skiftet noen ganger også.

• edited November -1

Siden når har dei hatt eigen bil? Trudde dei rappa bilar etter behov.

• edited November -1

Håper noen kan hjelpe meg her, det hadde vært helt topp om det var B-776 B-gjengen på ett eller annet tidspunkt hadde som bilnummer. (De har det ikke i dag, for jeg har det nå.....) :)

• edited November -1

Eg har vage minner om B-176, men har ingen sikre kjelder å vise til.

• edited November -1

knutjv skreiv:

Håper noen kan hjelpe meg her, det hadde vært helt topp om det var B-776 B-gjengen på ett eller annet tidspunkt hadde som bilnummer. (De har det ikke i dag, for jeg har det nå.....) :)

Da kan du fort få politiet på nakken. Norske bilnumre skal nemlig ha to bokstaver og 5 tall i bilnummeret. F.eks. DD 00313.

• edited November -1

Kanskje en gammel bil, Sigvald? :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

knutjv skreiv:

Da kan du fort få politiet på nakken. Norske bilnumre skal nemlig ha to bokstaver og 5 tall i bilnummeret. F.eks. DD 00313.

Jeg trodde at den regelen var lempet på. Jeg har sett norske biler med flere ulike kombinasjoner av bokstaver og tall. Såvidt jeg vet så koster det litt ekstra å få et nummer utenfor standardformatet, men jeg skal innrømme at jeg vet svært lite om dette.Kanskje knutjv kan komme med en avklaring... :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

FEIL. NYE biler kanskje ja, men dette gjelder ikke veteranbiler (over 30 år). jJeg mener også at det skulle bli mulig med spesialskilt på nye biler mot betaling etterhvert.

""Geir Hasnes bilen"" har da nummer 313 den

Men nå er vi da bra på jordene Dere :)

• edited November -1

For å avklare min bil: Det er en 1963 modell. Biler førstegangs registrert før 1. april 1971 kan ha gamle skilt. Min bil har kun vært på veien med dette nummeret. Men tilbake til mitt opprinnelige spørsmål: Noen som kan si meg hvilket bilnummer B-gjengen har?
    (Er det B-776?)

• edited November -1

Jeg har sett 176 i en historie en gang (husker ikke navnet akkurat nå). Det kan godt hende at de har hatt B-776 også, men jeg tror at noe med 176, er mere riktig ettersom alle i B-gjengen har 176 i fangenummeret sitt.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?