Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald-klokke

edited March 2006 in Donaldisme

Fikk en positiv overraskelse i kveld. Fruen har vært på weekend-tur til Trondheim, og jeg fikk gave når hun kom hjem: en vekkeklokke med Donald Duck-motiv.:D:D!
Det er så mange rare og negative tråder her på forumet, at jeg tenkte jeg kunne dele en, for meg, gledelig nyhet.
Den har heldigvis vanlig alarm, ingen kvakking....:)
Har fra før armbåndsur med Donald på. Tror det var velkomstgave når jeg begynte med "De komplette årgangene" hvis jeg ikke er helt på bærtur.

Comments

• edited November -1

Armbåndsuret må være fra noe annet enn de komplette årgangene siden jeg aldri fikk, men sett Donald på sommertid med en gang, før du glemmer det :)

• edited November -1

whitesand skreiv:

Har fra før armbåndsur med Donald på. Tror det var velkomstgave når jeg begynte med "De komplette årgangene" hvis jeg ikke er helt på bærtur.

Jeg fikk mitt som velkomstgave i Hall of Fame. :)

Den stoppet forresten igår. Vet ikke om den ikke orket tanken på sommer tid... Men i morra blir det tur til urmakeren. :)

• edited November -1

Kan nok være "Hall of fame" ja;). Samler på den også jeg.

• edited November -1

Og berre så det er sagt: Donald-teikninga på Hall of Fame-klokka er ikkje ein hvilken som helst dårleg teikna Donald. Å nei, det var den første Donalden til Don Rosa!!!

• edited November -1

Det dreier seg nok her om to forskjellige klokker som ble gitt som "gave".
    Den ene med mørkeblå tallskive sammen med den første årgangsboken som ble bestilt.
    Jeg mener jeg leste et sted på nettet at Don Rosa ikke var noe særlig fornøyd med tegningen av Donald som var valgt til klokken som kom sammen med hans Hall of Fame bok.

• ACAC
    edited November -1

Don er vel generelt ikke særlig fornøyd med tegningerne sine?
    En Don Rosa-tegning på et armbånds-ur... sejt. Jeg har vist 3-4 AA-armbåndure liggende i en skuffe - sådan fra forskellige velkomstgaver - de er alle gået i stå.
    Synes ikke det kan betale sig at gå til urmageren med et ur man har fått gratis.

Fin gave fra fruen, sådan et vækkeur :-) Det ville jeg også blive glad for!!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?