Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Den store språk-tråden

1235»

Comments

• edited November -1

Dansk.

• edited November -1

Synes at dansk er lettest å forstå skriftlig, mens jeg har veldig trøbbel å forstå det muntlig. Mens med svensk er det omvendt igjen.

• edited November -1

Dansk...

• edited November -1

Enig i at Dansk er lettere å forstå. Men svensk går greit ann det óg.

• edited November -1

Hva med en avstemning om dette, Olaf?

• edited November -1

Fint, så fortsætter jeg med Dansk selvom jeg har glemt en del efter nogle år i Sverige - så i må have overseende med lidt stavefejl:)

• edited November -1

andeJohan skreiv:

Det her er ikke angående sproget i Anders And, men det sprog jeg skriver på. Hvad forstår i nordmænd bedst? Dansk eller Svenskt? (jeg kan nemelig skrive nogenlunde godt på begge sprog...)

Hold deg til dansk, du. Uansett hvor godt du føler at du kan et annet skandinavisk språk, blir det både vanskeligere å tyde og mer irriterende å lese dersom du prøver å skrive på dette istedet for ditt eget. For det VIL bli både stavefeil og merkelige oppbygde setninger.

• edited November -1

Hva synes dere i Danmark da? Er det lettere å forstå svensk bedre en norsk, eller hva?

• edited November -1

Audun- skreiv:

Hva med en avstemning om dette, Olaf?

Hvorfor i alle dager skulle AOL hatt en avstemning om dette?

• edited November -1

Tråden rydda opp i 1. oktober klokka 22:11 (mellom anna fordi Sigvald bad om det).

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?