Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Citizen Kane

edited March 2006 in Donaldisme

Såg filmperlen «Citizen Kane» på nytt i går kveld. Sjølv om det er velkjent at Don Rosa har latt seg inspirere kraftig av denne filmen ved minst tre anledningar, lurer eg på om eg no har funne eit tilfelle der Barks har latt seg inspirere òg. Då Kane taper store pengar på avisdrift, påpeiker Thatcher irritert at han taper ein million dollar i året på dette. Kane svarer i sin alminnelege uovervinnelege tone:

You're right, I did lose a million dollars last year. I expect to lose a million dollars this year. I expect to lose a million dollars *next* year. You know, Mr. Thatcher, at the rate of a million dollars a year, I'll have to close this place in... 60 years.

Berre meg som føler at det ringer ei lita bjelle her? Dette med å gå konkurs om seksti år høyrdes berre så kjent ut, sjølv om Skrue rettnok må tape pengar ein del raskare for å klare å oppnå noko slikt ...

(hugsar ikkje kva historie det er eg tenker på, men enkeltruta hugsar eg veldig godt.)

«134

Comments

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Såg filmperlen «Citizen Kane» på nytt i går kveld. Sjølv om det er velkjent at Don Rosa har latt seg inspirere kraftig av denne filmen ved minst tre anledningar, lurer eg på om eg no har funne eit tilfelle der Barks har latt seg inspirere òg. Då Kane taper store pengar på avisdrift, påpeiker Thatcher irritert at han taper ein million dollar i året på dette. Kane svarer i sin alminnelege uovervinnelege tone:

You're right, I did lose a million dollars last year. I expect to lose a million dollars this year. I expect to lose a million dollars *next* year. You know, Mr. Thatcher, at the rate of a million dollars a year, I'll have to close this place in... 60 years.

Berre meg som føler at det ringer ei lita bjelle her? Dette med å gå konkurs om seksti år høyrdes berre så kjent ut, sjølv om Skrue rettnok må tape pengar ein del raskare for å klare å oppnå noko slikt ...

(hugsar ikkje kva historie det er eg tenker på, men enkeltruta hugsar eg veldig godt.)

Ja! Jeg mener Skrue sa noe som:
    "Fortsetter det slik er jeg konkurs om seksti år".... Mer husker jeg desverre ikke

• edited November -1

Skrue sa det sjølvsagt med langt meir sorg og depresjon og rein skrekk enn det den unge Kane gjorde :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Skrue sa det sjølvsagt med langt meir sorg og depresjon og rein skrekk enn det den unge Kane gjorde :-)

Jo, jo..

AuDON McDUCK skreiv:

Ja! Jeg mener Skrue sa noe som:
    "Fortsetter det slik er jeg konkurs om seksti år".... Mer husker jeg desverre ikke

Men det var noe sånt han sa, ikke sant?

• edited November -1

Jada.

• edited November -1

ok

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Det høres kjent ut. Jeg har også sett filmen nå nylig, men jeg fikk ikke PANG -> Barks assosiasosjen midt i fjeset. Men sammenhengen mot en disney serie er helt klart der som du påpeker.

Er ikke dette en pocket fra gullalderen (1-30) av en av de store italienske mestere som også tegnet pengebingen i riktige proposisjoner ??

• edited November -1

Nei, det er det ikkje. Det er Barks. Det er absolutt Barks.

• edited November -1

OK, tenke og lete videre i den retning da.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Såg filmperlen «Citizen Kane» på nytt i går kveld. Sjølv om det er velkjent at Don Rosa har latt seg inspirere kraftig av denne filmen ved minst tre anledningar

Tenker du her på:
    - Siste slede til Dawson (rosen på konfektesken)
    - Kong Skrue av Skruerike (turen innom Kvakk-biblioteket)
    - Eneboeren på Herregården (sekvensen der skrue tenker på gulda og mister snøkulen på gulvet)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

- Siste slede til Dawson (rosen på konfektesken)

Ikkje berre rosen på konfekteska ... Det er jo openbart at heile historia omhandler same tema som filmen. Skrue reiser tilbake til si fortid for å finne ein gamal slede ... og Ole, Dole og Doffen seier jo til og med på eit tidspunkt, der det spørjast kvifor denne sleden var så viktig, eit direkte ordspel på «Maybe Rosebud was something he couldn't get, or something he lost». Heile den historia er sterkt basert på Citizen Kane.

- Kong Skrue av Skruerike (turen innom Kvakk-biblioteket)

Nettopp.

- Eneboeren på Herregården (sekvensen der skrue tenker på gulda og mister snøkulen på gulvet)

Såklart. (historia har jo faktisk til og med ein gag

SPOILER:

der Donald finner Rosebud på Skrues lagerrom!)

• edited November -1

Kan ikke se at han mister den på gulvet... Hvor?

• edited November -1

Han gjer ikkje det.

• edited November -1

Citizen Kane er ikke bare en god film, den er mer aktuell enn noensinne. Måtte bare nevne det...

• edited November -1

Uhm ... lov å spørja korleis den er aktuell for tida? Her sit vi to personer som nettopp har sett den utan å vera heilt sikre på kva du prater om ...

• edited November -1

Og for de som ikke har sett Citizen Kane, må jeg bare si at denne filmen må du få sett en gang i løpet av livet. Anbefales!

Ps: Kunne tenke meg å kjøpe den, men finner den ikke i butikkene. Noen som har noen tips?

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Og for de som ikke har sett Citizen Kane, må jeg bare si at denne filmen må du få sett en gang i løpet av livet. Anbefales!

Ps: Kunne tenke meg å kjøpe den, men finner den ikke i butikkene. Noen som har noen tips?

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=114432&p=57&g=72&pa=sr

• edited November -1

Takk :-)
    Har søkt litt rundt på nettet jeg og, men mange er så dyre...

• edited November -1

Åssen film er egentlig det? Hva handler den om?

• edited November -1

Mangemillionæren Charles Foster Kane dør. Hans siste ord er «Rosebud», og filmen følgjar journalisten Thompson gjennom Kanes liv, via alle hans næraste vener, for å prøve å få eit innblikk i kva betydninga av dette ordet er.

Anbefalast på det sterkaste. Fleire gonger kåra til forrige hundreårs beste film, noko eg personleg er fullstendig einig i.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Mangemillionæren Charles Foster Kane dør. Hans siste ord er «Rosebud», og filmen følgjar journalisten Thompson gjennom Kanes liv, via alle hans næraste vener, for å prøve å få eit innblikk i kva betydninga av dette ordet er.

Anbefalast på det sterkaste. Fleire gonger kåra til forrige hundreårs beste film, noko eg personleg er fullstendig einig i.

Flott at du er enig med Don Rosa i noe i hvert fall ;-)

Joda, det er en svart bra film. Selv om jeg personlig nok har andre favoritter fra 20. århundret.

Olaf Solstrand skreiv:

Han gjer ikkje det.

OK, da bare blandet jeg med filmen, lenge siden jeg har lest Lo$-12 :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?