Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

The art of Walt Disney

edited March 2006 in Donaldisme

I går (mandag 13.03) var jeg innom Løvås og observerte følgende bok:

The art of Walt Disney (hardcover)
From Mickey Mouse to the magic kingdoms...
Av: Christopher Kinch
ISBN 1-85227-220-9
Pris: 500,-

Comments

• edited November -1

Jeg har faktisk aldri hørt om den boken før, men i følge den prisen må den nok være veldig bra !

• edited November -1

Huff... Christopher Kinch. Hvor har jeg hørt det navnet før?

• edited November -1

Det står litt om den her:
    http://www.amazon.com/gp/product/0810949644/104-5683578-9463123?v=glance&n=283155

Ser ut som en veldig interessant bok.

• edited November -1

Eg har ei bok som koster over 500 kroner som ikkje er så veldig bra. Prisen er ikkje *nødvendigvis* eit kvalitetsstempel. :-)

• edited November -1

Hmmm, jeg kjøpte akkurat en bok nå (på bruktbørsen her faktisk!). Den het noe med Skrues Levnet eller noe sånt:-) Noen som kjenner til den?:-)

(Jada jada, dette tar dere sikkert, alle for skryt, men jeg bare måtte få det ut. Det nytta jo ikke å si det hjemme eller på skolen.
    Der fikk jeg jo bare som svar «herregud, har du ikke annet å bruke 800 spenn på enn en dum Skrue-bok???» Uansett hvor lenge jeg prata om hvor skjelden og fantastisk denne boken var, kikket de bare dumt på meg. Arrgh!!! Frustrerende!!!
    Derfor håper jeg dere bare kan se på dette innlegget som en liten utblåsning fra min side.) Takk:-)

• edited November -1

Kos deg med boka :)

• edited November -1

Det kan du stole på. Den skal **nytes** fra perm til perm:-)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Det kan du stole på. Den skal **nytes** fra perm til perm:-)

Hvis du skal til Raptus-festivalen, og Don er der, så anbefales det å få den signert. Mitt signerte eksemplar er noe av det kjæreste i samlingen min :-)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Hmmm, jeg kjøpte akkurat en bok nå (på bruktbørsen her faktisk!). Den het noe med Skrues Levnet eller noe sånt:-) Noen som kjenner til den?:-)

En god investering det!

• edited November -1

Anbefaler deg å **ikke** få den signert... De er sjeldnere ;-)

• edited November -1

Og det verste er at jeg tror du har rett i det :)

• edited November -1

Einherje skreiv:

Anbefaler deg å **ikke** få den signert... De er sjeldnere ;-)

Er enig med deg. Men ettersom jeg har **to** eksemplarer har jeg latt Don skrive i den ene :-)

• edited November -1

Kanskje jeg skulle fått Rota til å skrive i den? Da hadde den blitt skjelden:-)

• edited November -1

En Rosa bok med Rota'a underskrift i...? I think not...

• edited November -1

Men at den hadde blitt sjelden hadde det ikke vært noen tvil om ;-)

• edited November -1

Det spørs bare om Rota hadde gått med på det:-)

• edited November -1

Sigvald!

Forfatteren av boken ”The Art of Walt Disney”
    heter Christopher Finch - ikke Kinch.
    (Er det den norske forfatteren Hans E. Kinck som har spøkt i bakhode ditt? :) )

• edited November -1

Aquila skreiv:

Sigvald!

Forfatteren av boken ”The Art of Walt Disney”
    heter Christopher Finch - ikke Kinch.
    (Er det den norske forfatteren Hans E. Kinck som har spøkt i bakhodet ditt? :) )

Tror heller at jeg skrev litt stygt da jeg i full fart noterte ned informasjonen mens jeg var hos Løvås ;-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?