Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Dokumentarfilm om Don Rosa

edited March 2006 in Donaldisme

En norsk dokumentarfilm om Don Rosa er under produksjon, og han som lager den håper å få solgt til den til riksdekkende TV i 2006. Noen her som kjenner til denne ?

http://www.ehole.no/cv/p_video/donrosa/donrosa.html

«1

Comments

• edited November -1

Det hadde jo vært utrolig gøy om den kom på riksdekkende TV!

• edited November -1

Det hadde vært sinnsykt gøy om det kom på TV. Glede meg til det, håper jeg ikke gleder meg forgjeves

• edited November -1

Gunnar And skreiv:

En norsk dokumentarfilm om Don Rosa er under produksjon, og han som lager den håper å få solgt til den til riksdekkende TV i 2006. Noen her som kjenner til denne ?

http://www.ehole.no/cv/p_video/donrosa/donrosa.html

Har vært litt i kontakt med ham. Dette synes å være et meget gjennomtenkt og bra prosjekt.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Har vært litt i kontakt med ham. Dette synes å være et meget gjennomtenkt og bra prosjekt.

Kan du fortelle noe mer om dette ?

• edited November -1

Gunnar And skreiv:

Sigvald skreiv:

Kan du fortelle noe mer om dette ?

Han har bl.a. besøkt Don Rosa hjemme i Louisville og filmet der.

• edited November -1

Oi, det virker som om regisøren tar dette prosjektet virkelig seriøst. Vi får bare håpe at riksdekkende tv vil kjøpe den da...

(gjør de det, skal jeg i allefall ta det opp :-)

• TedTed
    edited November -1

Heia:D Dette ser jeg frem til! Godt at noen gjør slikt:-)

• edited November -1

Nja, det er vel ikke seriøst bare fordi han har skrapet sammen noen tusenlapper for å reise til USA, men tviler på at Don Rosa hadde deltatt på noe som ikke var seriøst. Det så veldig bra klippet og redigert ut, og jeg håper virkelig at det kan bli noe ut av dette.

• edited November -1

Gunnar And skreiv:

Ja, jeg sendte nettopp en mail til produsenten Ronald E Hole og spurte hvordan det gikk.

Han sa at dette prosjektet var lagt på is et par uker, siden han jobber med et litt
    større prosjekt nå, men etter påske fortsetter han der han slapp.
    Målet nå er å få laget et godt synopsis og en trailer, som kan lokke en av de riksdekkende kanalene til å kjøpe dokumentaren.
    Det er også veldig vanskelig å selge inn dokumetarer som bare nesten er ferdige, som Don Rosa-dokumentaren
    Det er mye enklere å selge en idè, og deretter utvikle denne..

• edited November -1

**Større** prosjekt???:-)

• edited November -1

Ja, han sa at han jobbet med et større prosjekt for TV2.

• edited November -1

Ja, jeg skjønner ikke helt hvilke prosjekt som er større enn en dokumentarfilm om Don Rosa ;) :V

• edited November -1

...en duckumentar om Carl Barks, eh?

• ACAC
    edited November -1

Hvordan står det til med dette projekt?

• edited November -1

AC skreiv:

Hvordan står det til med dette projekt?

Jeg har ikke hørt noe mer om dette på lenge.

• edited November -1

Tror ikke det er noe nytt, foreløpig. Vi får nok høre om det, når det kommer.

• edited November -1

Jeg sendte akkurat i dette øyeblikk en forespørsel pr. e-post. :-)

• edited November -1

Fikk De noget svar?

• edited November -1

Sølve skreiv:

Fikk De noget svar?

Nope.

• TSPTSP
    edited November -1

Jeg sendte mail og fikk svar. Han sa han skulle prøve å selge den til høsten. Han hadde det ganske travelt nå om dagen.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?