Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Spøkelseskladden indeks

1235

Comments

• edited November -1

Ser kjempefint ut, det her :)

• edited November -1

Takk :-)
    Var egentlig litt redd for at forsiden skulle bli litt kjedelig, men det ser ut som om det går bra!

• edited November -1

Er den like stor som Rosa-indekset?

• edited November -1

Ja. A5-format :-)

• edited November -1

Den så veldig fin ut inni også :)

• edited November -1

Det såg veldig bra ut Jonas, gledar meg til eg får det :)

• ACAC
    edited November -1

Flott indeks, meget enkelt og overskueligt, Flot layout og relevante artikler.
    (Udmærket trykkeri)

• edited November -1

AC skreiv:

(Udmærket trykkeri)

Takker alle for positiv omtale av indekset, og ja:
    Utmerket trykkeri :-D

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

AC skreiv:

(Udmærket trykkeri)

Takker for alle for positiv omtale av indekset, og ja:
    Utmerket trykkeri :-D

Jeg har mottatt indekset i dag og må bare si meg enig i at dette indekset er flott!

Forfatteren (altså du) kan og skal selvsagt ikke lastes for at norske INDUCKS ikke er komplett hva gjelder DD&Co slik f.eks. det danske INDUCKS er når det gjelder AA&Co.

På bakgrunn av dette, vil jeg på ny tillate meg å lansere ideen om at det i tilknytning til AOL med fordel kan opprettes et utfyllingsskjema der donaldister med komplett(?) samling av DD&Co (som MikroMidas, Einherje, Drikaton, etc.) på en enkel og grei måte kan fylle inn opplysninger om ikke indekserte numre av f.eks. DD&Co. Denne informasjonen kan så videresendes til vår kjære INDUCKSør Einar.

• edited November -1

...skulle så gjerne hjulpet til, men 90% av Donald-samlingen befinner seg ca. 300 km. nord for min nåværende posisjon.

• edited November -1

Einherje skreiv:

...skulle så gjerne hjulpet til, men 90% av Donald-samlingen befinner seg ca. 300 km. nord for min nåværende posisjon.

Går det an å komme 300km nord for Tromsø...?
    ;)

• edited November -1

Fra Tromsø til Hammerfest er det 430 km.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

På bakgrunn av dette, vil jeg på ny tillate meg å lansere ideen om at det i tilknytning til AOL med fordel kan opprettes et utfyllingsskjema der donaldister med komplett(?) samling av DD&Co (som MikroMidas, Einherje, Drikaton, etc.) på en enkel og grei måte kan fylle inn opplysninger om ikke indekserte numre av f.eks. DD&Co. Denne informasjonen kan så videresendes til vår kjære INDUCKSør Einar.

Jaha, hvor har du det fra at de personene du ramser opp her har komplette samlinger ?? Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste av dem //brese// med det her i forumet.

Hvis noen av dem hadde det så finner jeg din oppførsel med å publisere det her litt smakløs når du i tidligere tråder har anbefalt folk å ikke legge ut bilder av samlingen for å unngå bestillingstyveri.

Når det gjelder det selve saken egentlig dreier seg om, nemlig hjelp for å få inducks helt opp å kjøre så er jeg ikke fremmed for tanken med å bidra litt selv. Men jeg må si at jeg ble litt skremt over hvilken ""storm det ble i ett vannglass"" over fargene/kvaliteten sist gang jeg prøvde å bidra med noen ferske scans av nynorske album utgivelser.

• edited November -1

Må gi deg skryt Jonas, for et kjempefint index som jeg endelig har somlet meg til å kjøpe.

• edited November -1

Da har jeg også bestilt. Satser på at AOL sin eminente kundeservice får indekset avgårde ved første og beste anledning. Haster ikke, men jeg gleder meg allerede :)

• edited November -1

Sender ut neste ladning med skjorter og indeks torsdag morgon. Hadde tenkt å seie i morgon tidleg, men det går sakte opp for meg at då har kanskje posten ikkje opent ...

• edited November -1

Pssst, Olaf!
    Sjekk mailen...

• edited November -1

For mange dager siden mottok jeg forsendelse fra AOL sin eminente logistikkansvarlige. I går kveld fikk jeg tid til å kikke på innholdet. Jeg må bare konkludere med at Jonas har gjort en kjempejobb. Meget bra index og det bor nå sammen med Norsk Tegnserie index og Jan Roar Hansen sine indekser i bokhylla.

• edited November -1

Jeg får bare slutte meg til, all ros til Jonas for et flott og artig index. :)

• edited November -1

Takker veldig for all ros :-)

Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva som evt. kunne vært bedre til evt. en annen gang også.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?