Hei via e-post har jeg fått tips om et nytt svensk donaldistisk (ankistisk) diskusjonsforum:
http://kalleanka.tk/
Foreløpig er det miondre trafikk der enn her i AOL og i DDF(r)s danske forum.
Noen er som vet mer om dette eller liknende svenske fora? Germund? Olaf? andre?
PS! Germund - dersom noen debattanter her i forumet skulle virke gretne overfor deg i dag så skyldes det nok Björn Linds tvilsome tjuvtriks mot Tor Arne Hetland i svingen i dagens semi-finale i sprint.
Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!
Comments
Haha! 15 brukere! Jeg er en av dem nå! HAHA :D
Lite og intimt. Då dette forumet blei opna, fekk vi førti brukarar berre den første dagen. :-)
Ein URL for dei som ikkje liker .tk og har lyst til å gå direkte til sida:
http://kalleanka.webpal.info/phpBB2/
Sigvald skreiv:
Sigvald, trur du verkeleg at folk her inne er så dumme at dei er irriterte på Germund for noko slikt? :-)
(huff, er dei ikkje ferdige med det der idrettsarrangementet sitt enno altså?)
Sigvald skreiv:
Så vitt jag vet är detta det enda. Hoppas det går bra för dem men det kan nog finnas ett intresse även i Sverige.
Tack för varningen! Jag avsäger mig härmed, i förebyggande syfte, allt ansvar för min landsfrände Björns eskapader :-)
Sigvald skreiv:
Tor Arne Hetland? Bjørn Lind? Sprint?
Har sjekket i mine Sprint-album og fant ingenting om dette. Skal forresten se på Walt Disney Treasures DVDene en gang til ikveld. Det er ingenting på TV nå for tiden.
Øyvind Braaten skreiv:
Han mener sikkert sprint i vinterleker :) (Men navnene er ikke kjente for meg heller, ettersom jeg må innrømme at jeg er en av de som ikke ser på OL)
Tor Arne Hetland er Norges Sprint-Konge, Bjørn Lind er Sveriges.
germund skreiv:
Så NAFSk har ikke et slikt forum?
Nwi, NAFS(k) har ikkje eit slikt forum. Om ein då ikkje reknar medlemsbladet som eit slags forum -- noko det vel i utgangspunktet er, men ...
Det närmsta NAFS(k) kommer ett forum är antagligen nyhetsbladet (K)vacket, som utkommer några gånger per år. Sedan hålls även ett vår-möte (dessutom årsmöte) och ett höstmöte i Stockholm varje år. Är man med på dcml och den svenska mailinglistan har man dock koll på det mesta som står i (K)vacket långt innan man får det i brevlådan.
He he, la merke til at de merket tråden «populær» når tråden var oppe i 2 sider:-D
Det har börjat komma igång nu =)
skizzik skreiv:
Ja, jeg har nettopp meldt meg inn og bragt nyheten om det nye opplaget av Gisles Donaldismen i det forumet :-)