Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Nytt svensk diskusjonsforum

edited February 2006 in Donaldisme

Hei via e-post har jeg fått tips om et nytt svensk donaldistisk (ankistisk) diskusjonsforum:
http://kalleanka.tk/

Foreløpig er det miondre trafikk der enn her i AOL og i DDF(r)s danske forum.

Noen er som vet mer om dette eller liknende svenske fora? Germund? Olaf? andre?

PS! Germund - dersom noen debattanter her i forumet skulle virke gretne overfor deg i dag så skyldes det nok Björn Linds tvilsome tjuvtriks mot Tor Arne Hetland i svingen i dagens semi-finale i sprint.

Comments

• DRDR
    edited November -1

Haha! 15 brukere! Jeg er en av dem nå! HAHA :D

• edited November -1

Lite og intimt. Då dette forumet blei opna, fekk vi førti brukarar berre den første dagen. :-)

Ein URL for dei som ikkje liker .tk og har lyst til å gå direkte til sida:
    http://kalleanka.webpal.info/phpBB2/

Sigvald skreiv:

PS! Germund - dersom noen debattanter her i forumet skulle virke gretne overfor deg i dag så skyldes det nok Björn Linds tvilsome tjuvtriks mot Tor Arne Hetland i svingen i dagens semi-finale i sprint.

Sigvald, trur du verkeleg at folk her inne er så dumme at dei er irriterte på Germund for noko slikt? :-)

(huff, er dei ikkje ferdige med det der idrettsarrangementet sitt enno altså?)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Noen er som vet mer om dette eller liknende svenske fora? Germund?

Så vitt jag vet är detta det enda. Hoppas det går bra för dem men det kan nog finnas ett intresse även i Sverige.

Tack för varningen! Jag avsäger mig härmed, i förebyggande syfte, allt ansvar för min landsfrände Björns eskapader :-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Tor Arne Hetland? Bjørn Lind? Sprint?
    Har sjekket i mine Sprint-album og fant ingenting om dette. Skal forresten se på Walt Disney Treasures DVDene en gang til ikveld. Det er ingenting på TV nå for tiden.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

Sigvald skreiv:

Tor Arne Hetland? Bjørn Lind? Sprint?
    Har sjekket i mine Sprint-album og fant ingenting om dette. Skal forresten se på Walt Disney Treasures DVDene en gang til ikveld. Det er ingenting på TV nå for tiden.

Han mener sikkert sprint i vinterleker :) (Men navnene er ikke kjente for meg heller, ettersom jeg må innrømme at jeg er en av de som ikke ser på OL)

• edited November -1

Tor Arne Hetland er Norges Sprint-Konge, Bjørn Lind er Sveriges.

• edited November -1

germund skreiv:

Sigvald skreiv:

Noen er som vet mer om dette eller liknende svenske fora? Germund?

Så vitt jag vet är detta det enda.

Så NAFSk har ikke et slikt forum?

• edited November -1

Nwi, NAFS(k) har ikkje eit slikt forum. Om ein då ikkje reknar medlemsbladet som eit slags forum -- noko det vel i utgangspunktet er, men ...

• edited November -1

Det närmsta NAFS(k) kommer ett forum är antagligen nyhetsbladet (K)vacket, som utkommer några gånger per år. Sedan hålls även ett vår-möte (dessutom årsmöte) och ett höstmöte i Stockholm varje år. Är man med på dcml och den svenska mailinglistan har man dock koll på det mesta som står i (K)vacket långt innan man får det i brevlådan.

• edited November -1

He he, la merke til at de merket tråden «populær» når tråden var oppe i 2 sider:-D

• edited November -1

Det har börjat komma igång nu =)

• edited November -1

skizzik skreiv:

Det har börjat komma igång nu =)

Ja, jeg har nettopp meldt meg inn og bragt nyheten om det nye opplaget av Gisles Donaldismen i det forumet :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?