Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Ikke spis familien din...

edited February 2006 in Donaldisme

Her er det noe om Donalds "stemme" Rune Alstedt, blandt annet at han **ikke** kan spise ender...

http://www.startsiden.no/magasin/2000/12/20/donald.shtml

«1

Comments

• edited November -1

Vel..... Alstedt er flink til å kvekke.... Når replikkene er mer omfattende enn kvekking, har jeg store problemer med å forstå hva han (Donald) sier. Jeg er derfor ikke overvettes imponert....

• edited November -1

Du mener at Nash (orginalen) er flinkere?

Det kan jeg være enig i...

• edited November -1

Det skal jo mye til å bli bedre enn originalen. Det er ikke nødvendigvis det man skal hige etter. Jeg synes likevel det er betenkelig at jeg utmerket godt forstår hva Donald sier på amerikansk (Clarence Nash)., mens jeg ikke fatter hva Donald sier på norsk.... Normalt sett burde det vært motsatt......

• edited November -1

Såvidt meg bekjent er det Ingen som skjønner et kvekk av hva han sier! :) Den amerikanske Donald forstår man hvis man har litt høy styrke..

• edited November -1

Må vel innrømme at and kunne eg faktisk tenkja meg å smake. Eg veit at mange kaller det blasfemisk i donaldistisk forstand ... men eg skjønner ikkje den tankegongen. Kva gjer vi dersom nokon lagar ein knakande god teikneserie og kallar den «Børre Brød, Pelle Potet og Geir Grønnsak»?

Nei ... eg har stor nok respekt for Donald til at eg ikkje spiser papir og blekk. Eg spiser ikkje eingong DVD-filmar. Då bør jo Donald vera trygg?

• TedTed
    edited November -1

For min del må de bare lage en Geir Grønnsak:-P

• edited November -1

Selv har jeg **aldri** spist and, og kommer **aldri** til å så mye som tenke på å smake på det! Hvis jeg er på besøk hos noen, og de serverer and, blir jeg rett og slett fornermet!

• edited November -1

Jeg for min del har i skrivende stund begynt å tegne på serien Atle Ananas...

• edited November -1

Arne Bye skreiv:

Da må jeg slutte å gå på kinesisk restaurant. Fritert and med ananas.... mmmmmmm.

• edited November -1

Arne Bye skreiv:

Lurt det, å velge noe som ikke smaker godt for å unngå problematikken rundt det å spise artsfellene til de man leser om.

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Arne Bye skreiv:

Lurt det, å velge noe som ikke smaker godt for å unngå problematikken rundt det å spise artsfellene til de man leser om.

Arne: Kan du ikke skrive om Maja Majones ;-)

• edited November -1

Elise skreiv:

Arne Bye skreiv:

Da må jeg slutte å gå på kinesisk restaurant. Fritert and med ananas.... mmmmmmm.

Enn å spise to gode venner på den måten!: http://home.no/blackmore/atleogdonald.gif

Fysj og fy. (Men jeg skal vurdere Maja Majones som en mulig bifigur)

• edited November -1

Huff, nå blir det vanskelig å spise....
    Lurer på om den bananen jeg akkurat spiste hadde noen barn? Kanskje de nå vokser alene og foreldreløse ute i jungelen?

• TedTed
    edited November -1

om man skal lage noe om noe ekkelt, så lag bjarne banan;-)

• edited November -1

Ikke bli fornermet, men jeg både liker og spiser andestek. Veldig godt. ;) (Og selv om jeg spiser det, har jeg den fulle respekt for Donald.)

• edited November -1

Jeg synes vi skal leve på luft og kjærlighet jeg. På det viset støter vi ingen!

• edited November -1

Hadde ikke følt meg som en forræder mot Donald om jeg hadde smakt andestek (men jeg har ikke gjort det, og har ingen planer om det)...

Men å gå på jakt og **skyte** ender... Da hadde jeg følt meg som en forræder ;-)

• edited November -1

Tegningen av Donald og Atle Ananas var stilig Arne :)

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

Hadde ikke følt meg som en forræder mot Donald om jeg hadde smakt andestek (men jeg har ikke gjort det, og har ingen planer om det)...

Vi har da spist and i forbindelse med flere av DDF(r)s møter. Jeg ser ingen problemer forbundet med det.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Arpin Luséne skreiv:

Vi har da spist and i forbindelse med flere av DDF(r)s møter. Jeg ser ingen problemer forbundet med det.

Huff da. Jeg har heller ingenting imot andestek sånn i sin alminnelighet, men å ha and på menyen når man er på et møte der Donald og hans familie står i sentrum, det høres litt morbid ut altså. ;)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?