Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald Duck & co uke 9

DRDR
edited February 2006 in Donaldisme

De som abbonerer har vel fått/ får DD&CO uke 8 snart.
De som holdt seg oppdatert og sjekket DD&CO uke 8 bakerst i uke 7DD&CO, vet vel at d skulle følge med en pc-spill demo. det som slett ikke sto var en gladnyhet: Det er med et tilegsnummer med CB`s Dsjengis-Khans tapte krone, i tilegg til et par andre med blant annet en historie med vicar-tegninger(Presidentkandidatene DD&co 23/1991).
Var det noen som vet/viste noe om dette tilegget?

Comments

• edited November -1

Nummer ni? Er ikkje det det bladet som er i butikkane om elleve dagar? Har ikkje abonnert på ei stund, men det synest eg høyrdes VELDIG tidleg ut ...

Hm, stod vel i nummer sju òg at vi skulle få ein PC-spel-demo i neste nummer om eg hugsar rett ... er det det to nummer på rad altså? Artig.

• DRDR
    edited November -1

Hehe. jeg mente naturligvis DD uke 8 ;)

• edited November -1

Joda, det fulgte med et pcspilldemo... Backpacker og-en-eller-annen-versjon:) Har ikke prøvd det da.

• edited November -1

DR skreiv:

De som abbonerer har vel fått/ får DD&CO uke 8 snart.
    De som holdt seg oppdatert og sjekket DD&CO uke 8 bakerst i uke 7DD&CO, vet vel at d skulle følge med en pc-spill demo. det som slett ikke sto var en gladnyhet: Det er med et tilegsnummer med CB`s Dsjengis-Khans tapte krone, i tilegg til et par andre med blant annet en historie med vicar-tegninger(Presidentkandidatene DD&co 23/1991).
    Var det noen som vet/viste noe om dette tilegget?

I Danmark var Don Rosa klassikeren AR 104 - "Fabelaktig dyreliv" med i dette heftet. I Danmark kom det i butikken den dagen jeg reiste - så jeg rakk akkurat å få det med meg.

• edited November -1

"Fabelaktig dyreliv" kommer i neste donaldblad

• edited November -1

donald4eva skreiv:

"Fabelaktig dyreliv" kommer i neste donaldblad

Utmerket!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?