Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donalds nevøer!

edited January 2006 in Donaldisme

Lurer på om noen her kan fortelle meg om donalds fjerde nevø! Hvilken artister som har han med og i hvilke donald utgivelser han er med i? Har noen forslag til navn på denne mystiske nevøen?

«1

Comments

• edited November -1

Kinkelianekoffen? :-)

• edited November -1

Er det ikke ganske offesielt at han lyder navnet Birkebane?

• edited November -1

Hæ? Heter ikke det jeg hehe, men jeg har varme sokker på! Kvakk! Heter Tom

• edited November -1

I tillegg var jo den 4. nevöen med i historia "Stor staahei for ingenting" ( http://coa.inducks.org/story.php/x/D+97589//much ado about phooey ), da under navnet Ingenting. Hvorvidt Ingenting og Birkebane er samme nevö (paa engelsk heter de Phooey begge to), strides de lärde om.

• edited November -1

(det som står i det blå feltet er signaturen til folk. Den har ikkje nødvendigvis noko med resten av innlegget å gjera.)

Denne nevøen er rett og slett ein teiknefeil. Det hender at teiknarane klarer å teikne inn ein ekstra nevø ved ein feil. Det har blitt gjort av ei rekke teiknarar, frå Carl Barks til Vicar. Og ja, han heiter visstnok Birkebane på norsk, Phooey på engelsk.

• edited November -1

De fire nevöene i Inducks:
    http://coa.inducks.org/character.php/x/HDL4

• edited November -1

Her er en oversikt over noen av historiene som "den fjerde nevøen" er med i :
    http://coa.inducks.org/character.php/x/HDL4
    Her er andre eksempler:
    http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380078&st=0

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

han heiter visstnok Birkebane på norsk(...)

Jeg har hørt at han heter Ingenting. Mulig at jeg tar feil.

• edited November -1

Han heter Birkebane ifølge Hall of Fame boka med Vicar. Men noen kaller ham Ingenting og andre kaller ham Barks. Men egentlig er dette en ikke eksisterende figur og har dermed ikke navn. Du får synes hva du vil, det gjør alle andre.

• edited November -1

I historia «Stor ståhei for Ingenting» som krice linker til lenger oppe, oppstår det eit merkeleg fenomen. Eg trur at Ole, Dole og Doffen blir truffe av lynet eller noko slikt, eller kanskje det berre skjer av seg sjølv fordi dei har stått så nær kvarandre så ofte, hugsar ikkje, men resultatet av det er ihvertfall at det oppstår eit synsbedrag som gjer at med jamne mellomrom dukker det opp ein fjerde nevø. Heile denne historia handler om denne fjerde nevøen (han er altså ingen teiknefeil her), og her heiter han altså Ingenting (det engelske namnet hans er jo Phooey, og historia heiter «Much Ado about Phooey», som òg er tittelen på Shakespeare-stykket som heiter «Stor ståhei for ingenting» på norsk). Så som sagt kan det diskuterast korvidt Birkebane og Ingenting er same figur.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

...(det engelske namnet hans er jo Phooey, og historia heiter «Much Ado about Phooey», som òg er tittelen på Shakespeare-stykket som heiter «Stor ståhei for ingenting» på norsk). ...

For å være litt pirkete; Shakespeares stykke heter "Much Ado About Nothing" på engelsk. :)

• edited November -1

Hm, da så. Var sikker på at eg hadde høyrd frå nokon at Phooey var med i tittelen på engelsk, og gadd ikkje å sjekke det. Men isåfall er det jo ikkje pirk i det heile tatt. :-)

• edited November -1

Lars Jensen, som skreiv Stor Ståhei for Ingenting, forklarte nærare kva denne historia går ut på på DCML i dag:

You mean, about Phooey? In the story, it is explained that Phooey is not really a relative as such -- he's more a scientific phenomenon. He occasionally materializes next to HDL, then vanishes a few seconds later. It's all to do with the boys having been hit by lightning. I myself thought that was a very convincing and long overdue explanation.

• edited November -1

Her er litt om den fjerde nevø hos cbarks.dk:

http://www.cbarks.dk/kiksene.htm

• edited November -1

Wow lærte mye her! Jeg TROR også at den fjerde nevøen (birke bane, phooey) også dukket opp i en karlbarks fortelling der donald og skrue og nevøene drar til new york, mulig jeg husker feil der. Men mener å ha sett fire nevøer på taket til en høyblokk. Takk til alle for masse hjelp! Står foresten en liten forklaring om den ekstra nevøen i et donald blad fra i fjord eller føråret 93/94.

• edited November -1

Hm ... no blei eg usikker. Har Barks laga historier med handling lagt til New York? Det har eg ikkje fått med meg.

• edited November -1

Mente det var en Barks historie, men mulig jeg tar feil der såklart! Men fortellingen fåregår uansett i newyork, i et avstands bilde ser en 4 nevøer og jeg må understreke: TROR jeg! Hehe. Jeg hvet også at andre donald tegnere har med den fjerde nevøen ganske ofte! Se etter disse fargene på luene deres: blå, grønn, rød og gul!! Selv om du ikke ser alle fire samtidig så se på fargene på luene! Da ser du ofte den fjerde nevøen.

• edited November -1

Etter alt jeg har lest nå, så er fortellingen "stor stå hei for ingenting" en forklaring på hvorfor det til tider dukker opp 4 nevøer. Barks ser ut til å være opphavet til den fjerde nevøen, og "ingenting og phooey" er den samme nevøen. Men ofissielt har han ikke navn.. Forvirra? Det er jeg! Hehe

• edited November -1

Donaldoduck skreiv:

Jeg TROR også at den fjerde nevøen (birke bane, phooey) også dukket opp i en karlbarks fortelling der donald og skrue og nevøene drar til new york, mulig jeg husker feil der. Men mener å ha sett fire nevøer på taket til en høyblokk.

Mitt liv i et eggeskall av Marco Rota?

• edited November -1

Altså. Den eigentlege grunnen til at det til tider dukker opp ein fjerde nevø, er jo at teiknarane gjer ein feil og teiknar inn ein for mykje etter litt for mange koppar billig kaffe. Barks gjorde det minst ein gong, ja.

Skal ein først forklare det i andebyisk forstand, støtter eg meg nok til Jensens teori, om at Birkebane/Ingenting *ikkje* er ein person, men eit optisk fenomen som oppstår i nokre sekund av og til fordi Ole, Dole og Doffen ein gong blei truffe av lynet. Men samtidig ser eg eigentleg ikkje poenget med å leite etter ei slik forklaring, då den eigentlege forklaringa er «hjelp, det er atten minutter igjen til deadline, og eg må teikna Ole, Dole og Doffen først, ein, to, aaaaaaaah, trenger kaffe, kor langt hadde eg kome, la meg sjå, to, tre». Eg ser ærlig talt ingen grunn til å namngi han heller, men det er altså gjort :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?