Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Nyeste DD-pocket

DRDR
edited January 2006 in Donaldisme

I DD-pocketen som kom ut i dag var det ei Rota-historie! Dette er jo nesten litt skummelt! Hva kan hende nå? Hva kan hende?!

Comments

• edited November -1

Langt frå første gong. :-) Hugsar at han kom med ei pockethistorie om Zampata Duck for ikkje så lenge sidan - og Rotas første historie står vel òg i ei pocketbok?

• DRDR
    edited November -1

Hmm... Ok. My bad. Kan ha noe med å gjøre at jeg ikke kjøper DDpocket regelmessig...

• edited November -1

Zampata Duck... er det den søramerikanske frihetskjemperen?

• edited November -1

Er vel mexicansk frihetskjemper hvis jeg ikke husker feil.

• edited November -1

I denne pocketen var det spesielt de to første historiene som jeg syntes var bra. Det var historien til Marco Rota og en historie som er tegnet av Cavazzano som heter Xamocs Gave. Følte at forfatteren var litt inspirert av Daniken der.

Men det var ikke det jeg ville fram til. på side 142 står det at historien heter Fantonald Fjernkontrollen tar over. Det er jo en trykkfeil siden Fantonald ikke er med. Er det bare min bok som har den feilen, eller står det samme i deres også???

• edited November -1

Samme her. Orker ikkje strekke meg etter boka no, men i innhaldsforteikninga står det vel Petter Smart? Så det er ein trykkfeil. Ikkje første gong vi opplever ein av dei. :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Samme her. Orker ikkje strekke meg etter boka no, men i innhaldsforteikninga står det vel Petter Smart? Så det er ein trykkfeil. Ikkje første gong vi opplever ein av dei. :-)

Einar og/eller Thomas - Hvordan håndteres slikt i INDUCKS?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Einar og/eller Thomas - Hvordan håndteres slikt i INDUCKS?

Vi skriver forkortelsen for tittelfiguren som er oppgitt på første side av historien, og setter et utropstegn etter denne. På COA kommer det da til å stå "(bare som tittelfigur - opptrer ikke i historien)" etter navnet.

Se http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/DP++305 for eksempel.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?