Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Norgesmesteren med pokal

edited January 2006 in Donaldisme

En lykkelig norgesmester med pokal kan sees på:

http://www.andebyonline.com/bilete/nmpokal.jpg

«1

Comments

• edited November -1

Å stå slik med en sånn pokal er vel en hver Donaldists drøm... :-)

• edited November -1

Gratulerer, Øyvind, en MEGET fortjent seier. Et spørsmål som kanskje flere er interessert i: Du nevnte i NRK-intervjuet at det finnes en tegneseriebutikk i Fredrikstad. Hvor ligger den? Har prøvd å søke på Gule Sider, men fikk ikke noe entydig resultat.

• edited November -1

Det må være Seriebutikken i Sarpsborg. Regner med at du kjenner den? Har det meste, av både nytt og gammelt.

• edited November -1

Seriebutikken.no er dyktige på netthandel også, ihvertfall de gangene jeg har handlet der.

NYDELIG pokal som ble vunnet fullt fortjent :)

• edited November -1

Igjen,...bøyer jeg meg i støvet. Gratulerer så mye.

• edited November -1

Ja, det må jeg si. Jeg slutter meg til rekken av gratulanter. Det at jeg strevde slik selv for å få til spørsmålene i NM gjør meg bare enda mer imponert. :)

• edited November -1

Bare å føye seg inn i rekken av gratulanter.

• edited November -1

Gratulerer fra meg ogsaa. Ser ut paa bildet som at pokalen kom dit den hörer hjemme :)

• edited November -1

Eg stemmer i. Grattis, Øyvind! Pokalen var jo faktisk ganskse stilig:-)

• edited November -1

Gratulerer fra meg også, fint bilde, en riktig glad Donaldist!!

Ser i bakgrunnen at du har noen fine gule bladholdere med Mikke på. Er de i plast eller papp, og hvor får man tak i sånne?

• DRDR
    edited November -1

De er av papp, men husker ikke hvor jeg kjøpte mine...

• edited November -1

For vel henge meg på toget.., Gratulerer med seier'n, Øyvind. Den har du fortjent. :)

• edited November -1

Gratulerer så mye! :D

Har vært i Fredrikstad flere ganger selv på ferie, og husker en bruktbutikk som lå ved en eller annen teppehandel tror jeg, der har jeg skaffet meg mang et bra donaldblad. Da han ga seg tror jeg at jeg kjøpte en meter med blader fra åttitallet til en billig penge :)

• edited November -1

MatsGull skreiv:

Gratulerer så mye! :D

Har vært i Fredrikstad flere ganger selv på ferie, og husker en bruktbutikk som lå ved en eller annen teppehandel tror jeg, der har jeg skaffet meg mang et bra donaldblad. Da han ga seg tror jeg at jeg kjøpte en meter med blader fra åttitallet til en billig penge :)

Det var VIKS BRUKTHANDEL. Pleide å kjøpe en masse superserier der, til slutt kalte han meg bare for superboy. Arne Vik lever dessverre ikke lenger.

• edited November -1

Helen skreiv:

Ser i bakgrunnen at du har noen fine gule bladholdere med Mikke på. Er de i plast eller papp, og hvor får man tak i sånne?

De er av papp. Kjøpte dem på Rimi, men det er mange år siden.

• edited November -1

Og nå er det min tur å gratulere igjen med den fortjente seieren... :-)

• edited November -1

DonaldDuck skreiv:

For vel henge meg på toget..,

Det er vel betre å henge seg ein plass der det ikkje er så mykje folk?

Nei, huff. Den var ikkje heilt god.

Gratulerer så mykje til Øyvind!

• edited November -1

Grattis...

• edited November -1

Det var VIKS BRUKTHANDEL. Pleide å kjøpe en masse superserier der, til slutt kalte han meg bare for superboy. Arne Vik lever dessverre ikke lenger.

Husker godt Arne Vik og kona. Var kunde hos dem i mange år fra de hadde lokaler på brygga i Fredrikstad.

Henger meg på en ny gratulasjonsrunde !!!

• edited November -1

Eg vil vel seie at den eine tingen NM mangla, var ei stor premieutdeling der ein av oss (eller ein innleid donaldistkjendis) kunne overrekke pokalen, for den ser verkeleg flott ut på det biletet der. Men landet er vel litt for stort til at slikt kan fungere.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?