Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Runde tall i 2006

135

Comments

• edited November -1

Hehe. Eg har latt vere å starte på det prosjektet fordi eg tviler på at det er så veldig stor interesse for det - er folk interesserte i ei fullstendig konvertering til oktalsystem på Andeby Online då? :-) Trur at dei fleste ville oppleve det som utruleg plagsomt, sjølv om eg personleg trur at det kunne ha blitt morosamt.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Hehe. Eg har latt vere å starte på det prosjektet fordi eg tviler på at det er så veldig stor interesse for det - er folk interesserte i ei fullstendig konvertering til oktalsystem på Andeby Online då? :-) Trur at dei fleste ville oppleve det som utruleg plagsomt, sjølv om eg personleg trur at det kunne ha blitt morosamt.

Det var ikke det jeg så for meg. Snarere at du ville skrive en artikkel med utgangspunkt i den nye teorien. Det går jo an å teste den ut på alt fra kronologi til formueanslag o.l.

Et problem er dog at denne teorien tar utgangspunkt i Donalds fire fingre. Når har bl.a. Barks noen ganger tegnet helt vanlige mennesker i Andebyuniverset - dersom disse har fem fingre svekkes teorien betraktelig.

• edited November -1

Åh. Det hadde eg då aldri planar om å gjera. :-) Men eg trur at Nils Lid Hjort har skrive litt om temaet.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Men eg trur at Nils Lid Hjort har skrive litt om temaet.

I CBSV 2, ja... Om han har skrevet mer om temaet utenom dette vet jeg ikke.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Av Egmont ja. Hennes korrekte navn i henhold til Barks er jo Quackfaster.

So What, det er jo ett jubileum uansett og var det ikke du spurte etter tips om ??

• edited November -1

Arnstein skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Men eg trur at Nils Lid Hjort har skrive litt om temaet.

I CBSV 2, ja... Om han har skrevet mer om temaet utenom dette vet jeg ikke.

Har sett temaet nemnt på ein reklame for eit foredrag den godeste Lid Hjort har holdt om matematikk i Andeby.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:

Av Egmont ja. Hennes korrekte navn i henhold til Barks er jo Quackfaster.

So What, det er jo ett jubileum uansett og var det ikke du spurte etter tips om ??

Joda, og hun har nå kommet med på den aktuelle siden.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Hehe. Eg har latt vere å starte på det prosjektet fordi eg tviler på at det er så veldig stor interesse for det - er folk interesserte i ei fullstendig konvertering til oktalsystem på Andeby Online då? :-)

Jeg synes det hadde vært fint.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

(ikkje meint å ta ALL merksemd frå trådens eigentlege tema, men: Andeby Online fyller fem år i september. Då må vi vel klare å samlast rundt ei bløtkake?)

MikroMidas skreiv:

Raptus ??

Kor mange her er det som skal på Raptus? Sjølvsagt vanskeleg å seie når ein ikkje kjenner gjestelista, men ... det *hadde* jo vore artig med eit slags Andeby Online-treff i løpet av hausten, og Raptus er kanskje den tida av året då flest av oss er i same fylke uansett?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Kor mange her er det som skal på Raptus?

Jeg og Jørn McDuck har snakket om å ta en tur. For å møte både store og små helter. ;)

• edited November -1

Tror jeg skal dit med faren min.

• edited November -1

Bruker å dra til Raptus, litt avhengig av gjestelisten og tidspunkt.

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Jeg og Jørn McDuck har snakket om å ta en tur. For å møte både store og små helter. ;)

Håper selvsagt at vi kan samles en gjeng å spise litt Donalistiske tacobaguetter (laget av andekjøtt) eller kakao med Donaldkjeks ved siden av under Raptus. Kanskje vi kan invitere Don Rosa også så blir vi en fin gjeng.

• edited November -1

Jeg og Ertus kommer sikkert, hvis Olaf kommer!!

• edited November -1

Jeg skal muligens dit....hvis jeg får overtalt foreldrene mine:)

• edited November -1

Jeg skal dit !! gleder meg allerede. :)

• edited November -1

Har vært der før enkelte år og har ikke vært der andre år. Er veldig avhengig av programmet. Men å toppe Will Eisner i 2002 blir vanskelig, men kanskje det dukker opp noe nytt spennende på programmet. Jeg har mine klare favoritter, men hører Raptus på meg :)

• edited November -1

Jeg kommer!

• edited November -1

Når blir gjestelisten for Raptus annonsert, og hvor foregår denne festivalen, jeg har aldri vært der :)

• edited November -1

Festivalen foregår på Bergen Kongress Senter [sic] i september eller oktober. Foreløpig gjesteliste pleier å kome i løpet av våren.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?