Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

NRK Østfold lager Donald-program

edited January 2006 in Donaldisme

Her ser man hva som skjer når man hiver en sneball ned en bratt skråning. Vedder på at Olaf ikke så dette komme. Veldig morsomt at NRK Østfold lager noe rundt dette. Dessverre er jeg på jobb når det sendes, men håper å finne det igjen på NRK sine sider.

«1

Comments

• edited November -1

Og ikke overraskende er det Østfold som fokuserer på Donald. Igjen viser mitt kjære hjemfylket en genuin interesse for Donald som andre fylker bare kan misunne de. :)

• edited November -1

...jeg har akkurat ringt til fylkesmannen min og bedt om en kommentar i denne allerede så betente saken om hvorfor NRK Troms ikke har laget noen program. Jeg kom da tross alt på 26. plass.

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Og ikke overraskende er det Østfold som fokuserer på Donald. Igjen viser mitt kjære hjemfylket en genuin interesse for Donald som andre fylker bare kan misunne dem. :)

Noen som vet hva Østfolds største sønner Drillo, Kvisvik Og Raymond mener om Donald?

• edited November -1

Det skal ikke være Raymond Kvisvik, eller tenker du på en annen Raymond?

• HMSHMS
    edited November -1

Det er nok en annen Raymond det er snakk om. Ringer det virkelig ingen bjeller?

• edited November -1

Når du sier det. Langt bak i hodet en plass. Noe med en eller annen komiker. Men det var nærliggende og koble sammen Kvisvik og Raymond til Raymond Kvisvik:)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Guffen Delbekk skreiv:

Og ikke overraskende er det Østfold som fokuserer på Donald. Igjen viser mitt kjære hjemfylket en genuin interesse for Donald som andre fylker bare kan misunne dem. :)

Noen som vet hva Østfolds største sønner Drillo, Kvisvik Og Raymond mener om Donald?

Kan det være vedkommende figur som tidligere er omtalt som "TV-tullingen fra Østfold" som menes her?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Noe sier meg at Drillo i hvert fall liker all geografien i historiene til Barks og Rosa. :) Kvisvik skal jeg ikke uttale meg om da mine fotballkunnskaper ikke er de beste, så det er nok en sak for vår venn Lars Olav. Men å blande Raymond inn i dette blir meningsløst fjas. Raymond er ikke en person, men en figur.

På samme måte blir det totalt irrelevant å spørre om hva Stavangers store sønn Sibbe mener i denne saken. :)

Drikaton skreiv:

Kan det være vedkommende figur som tidligere er omtalt som "TV-tullingen fra Østfold" som menes her?

Det skulle ikke forundre meg. :)

• edited November -1

Når vil dette program vises?

• edited November -1

Det sendes på radio på torsdag klokka 11. Berre i Østfold-området og på Internett såklart.

• edited November -1

Alle som vil høre er velkomne hjem til meg på cola og godteri på torsdag. Dere skal selvsagt også få se samlingen min. :)

• edited November -1

"Østfolds største sønner" må da være Nils Petter Smeby, Lars Lauvik og Tore Strand Olsen. Foruten Raymond, er de andre nevnte helt ukjente.

• edited November -1

Bernie skreiv:

Det skal ikke være Raymond Kvisvik, eller tenker du på en annen Raymond?

Det var jo Kvisvik som var avbildet med en Donald-Pocket i en Brannsang-film (nytt ord?) på TV, så det var egentlig ikke så rart du tok feil. ;-)

• edited November -1

Er Lars og Tore frå Østfold? Ialledagar som min respekt for det fylket nettopp auka til dei grader.

• edited November -1

Eg høyrer det på nettradio no, og må berre seie at eg synest at dette høyrast veldig bra ut. OK, rettnok har eg berre høyrd det første kvarteret enno, som stort sett består av reklame for NM, men :-)

• edited November -1

Jeg glemte det selvsagt. :(

Men, men. Jeg koser meg nå med colaen og godteriet som tydeligvis ingen ville hjelpe meg med. :)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg høyrer det på nettradio no, :-)

Hvordan finner jeg det på nettradio ?

• edited November -1

Du finner det ihvertfall på http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?kategori_id=2606 -> Formiddagssendinger -> 5. januar. Eg klarer av ein eller annan grunn ikkje å bla fram ein direktelink, men den omvegen der bør virke.

• edited November -1

Jeg fikk det til å virke ved å gå til http://www.nrk.no/ostfold/ og klikke på Radiosendinger i kolonnen til venstre. Når spilleren var klar (den brukte litt tid på å kople seg opp), klikket jeg på Radiosendinger -> Formiddagssendinger -> 5. januar.

• edited November -1

jepp, linken eg gav er den same som står i kolonnen til venstre på nrk.no/ostfold/ :-)

Seier det igjen; bra program!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?