Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

God jul!

edited December 2005 in Donaldisme

Vil bare ønske dere alle sammen en riktig GOD JUL! :-)

«1

Comments

• edited November -1

Jeg får bli med på denne nye tråden og ønske god jul !

• edited November -1

Ny tråd med det samme tema? Jaja, for vel henge meg på ! God jul, og godt nytt år alle sammen ! :)

• edited November -1

:D:D:DHa en God Jul & et Godt Nyttår!:D:D:D

• edited November -1

:)God jul til alle som feirer! Dere andre får nyte fridagene og kose dere masse!:)

• edited November -1

Må dere alle sammen ha en fANDtastisk jul og et godt nytt år

• edited November -1

Ahh! Sorry! Så ikke at det var en annen "god jul"-tråd. Beklager! :-)

• edited November -1

GOD JUL ALLE SAMMEN !!

Idag blir det ribbe !! :-) :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

GOD JUL ALLE SAMMEN !!

God jul fra meg også!

I dag blir det ribbe !! :-) :-)

Vi skal ha ribbe i morgen - julaften er det kun pinnekjøtt som duger ;-)

• DRDR
    edited November -1

Hehe... Vestlendingar er rare! Det ska dykk ha!
    Eg får ønskje alle og einhver ei riktig god jul. Og gratulere til dei som greide seg bedre en meg i NM!! :)

• edited November -1

Alle her på siden må ha en riktig god jul! (Leste "Jul i pengelens" i dag for ørtende gang,)

• edited November -1

DR skreiv:

Hehe... Vestlendingar er rare! Det ska dykk ha!
    Eg får ønskje alle og einhver ei riktig god jul. Og gratulere til dei som greide seg bedre en meg i NM!! :)

Er vi rare?? Er så enig med Sigvald som eg kan få blitt! Julafta uten pinnekjøtt er ikkje julafta;)

God jul til alle!

• edited November -1

Jeg spiste 4 skiver brød (med julesylte) og til maten hadde jeg en kopp kaffe. Desserten var fire klementiner.

• edited November -1

No må ein vel nesten nytte sjansen til å seie god jul før det er for seint.

God jul.

• edited November -1

God jul från Sverige också – från alla mig till alla er! Dansk tv visade precis filmen It’s a Wonderful Life som var svaret på en av NM:s första spörsmål. En fin gammal film med ett härligt lyckligt juligt slut!

• edited November -1

God jul til alle sammen fra meg også... :-)

• edited November -1

Arpin Luséne skreiv:

Alle her på siden må ha en riktig god jul! (Leste "Jul i pengelens" i dag for ørtende gang,)

Jeg tillater meg, i all beskjedenhet, å tipse om at passende lesning i morgen (1. juledag) således kan være Don Rosas oppfølger til denne Barks-klassikeren: "Petter Smart - hans første suksess" (DD&Co 19-20/2002).

• edited November -1

Du er verkeleg glad i den historia, Sigvald ... :-) Jaja, klandrer deg ikkje for det, det er lov å ha sine favorittar, sjølv om eg personleg nok heller ville lese ei julehistorie eller to.

• edited November -1

Aoo, jeg har også slukt juledonaldhistorier før jul. Alle de gamle juleparadene jeg kom over. Og hørt fine (!) juleplater - for eksempel Beatles sin. Den er jo bare ultrasjarmerende. Juleritualer, hehe. Nå skal jeg lese Tove Janssons herlige novelle om da julen kom til Mummidalen, til stor forvirring for dens innbyggere.

• edited November -1

Jeg skal bla igjennom permene mine og finne den historien nå.
    Det er en stund siden jeg leste den :)

• TedTed
    edited November -1

God romjul(:-)) og godt nyttår:D

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?