Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hvor bor Mikke Mus?

edited December 2005 in Donaldisme

Hvor bor egentlig Mikke Mus, og den gjengen? De kan jo ikke bo i Andeby, for da ville de vel møtt Donald og den gjengen mye oftere, så hvor bor Mikke?

Comments

• edited November -1

I teikneseriar som er produsert av Egmont bur Mikke i Andeby. Sannsynlegvis bur han i ein annan bydel, Andeby er jo ein svær by, og det er jo ikkje slik at ein møter alle ein bur i same by som kvar einaste dag heller ...

Hos ein del andre forlag (kanskje alle andre, men eg tviler på det) bur Mikke i ein annan by. Denne er vel ofte omtalt som Museby på norsk.

• edited November -1

Hvorfor heter byen Museby? I historier med Mikke får vi sjeldent se andre mus, utenom Mikke og Minni, så hvorfor kalle en hel by for Museby?

• TedTed
    edited November -1

Er nok fordi at byen er "laget for" Mikke Mus, og siden han er mus og hovedperson, så...

• edited November -1

Av same grunn som at ein kaller ein heil by for Andeby. Eller at ein kaller ein heil by for Trondheim til tross for at det ikkje er *så* mange prosent av innbyggjarane som heiter Trond.

• edited November -1

Apropo Mikke Mus, vet noen om et slags slektstre, eller noe sånt, eller er det bare Don Rosa som gidder å lage et slektstre?

• edited November -1

Det finst berre ei nettside å henvende seg til når det er snakk om Disney-figurars stamtrær :-)
    http://goofy313g.free.fr/calisota_online/trees/mymousetree.html

• edited November -1

Tusen takk Olaf. Er det virkelig SÅ mange mus i Mikke Mus sin slekt?! Det visste ikke jeg. Er alle disse utgitt i blad i Norge?

• edited November -1

Tviler på det. Men mange av dei har det.

Anbefaler forsåvidt dette:
    http://goofy313g.free.fr/calisota_online/trees/myducktree.html

Berre så det er sagt, forresten: Korvidt folk lager Disney-stamtrær eller ikkje har ingenting å gjera med korvidt ein gidder eller ikkje. Ihvertfall har det veldig lite med det å gjera.

• edited November -1

Beklager utrykket, men det må da være ganske masse arbeid?

• edited November -1

Ein del arbeid er det vel, men når ein tenker på kor aktive ein del teiknarar er, er det jo omtrent ingenting samanlikna med det dei vanlegvis driver med.

Men det er jo gjerne slik at ein lager ikkje stamtrær med mindre ein har bruk for dei - og ein får dei ikkje utgitt med mindre forlaget har bruk for dei.

Personleg synest eg at det er positivt dersom det ikkje eksisterer stamtrær, fordi det då ikkje er noko som helst kompliserande med at det plutseleg dukker opp ein ny fetter som besøker Donald som Donald kjenner godt til tross for at vi aldri har sett han før.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Av same grunn som at ein kaller ein heil by for Andeby. Eller at ein kaller ein heil by for Trondheim til tross for at det ikkje er *så* mange prosent av innbyggjarane som heiter Trond.

Korkeksjon: Trondheim er ikke oppkalt etter en enkelt person som het Trond. Mannsnavnet Trond kommer av folkenavnet trønder - Trondheim betyr altså noe slikt som trøndernes hjem og etter å ha bodd i byen i 8 år kan jeg bekrefte at det stemmer :-)

• edited November -1

Og på same måte kan det vel hende at Museby/Mickeyville/Mouseton/Topolipoli står for folkeslaget musianiere eller noko slikt? :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Og på same måte kan det vel hende at Museby/Mickeyville/Mouseton/Topolipoli står for folkeslaget musianiere eller noko slikt? :-)

Nei, innbyggerne i Duckburg og Mouston er jo ment å være vanlige amerikanere.

• edited November -1

Nåja, "vanlige" amerikanere med hundeneser, andenebb, katteører, som bor i en stat som ikke fins på kartet. Men for all del, vanlige amerikanere;)

• edited November -1

Så trøndere er ikkje vanlege nordmenn? Takk for den!

• DRDR
    edited November -1

Ey! Eg liker ikkje tonen dykk kjem med!!
    :)

• edited November -1

Hvem sa noe om at trøndere ikke er vanlige nordmenn??

• edited November -1

krice skreiv:

Hvem sa noe om at trøndere ikke er vanlige nordmenn??

Det er det vel bare Olaf som har sagt her?

• edited November -1

Hehe. Eg byrja å skrive eit svar på denne tråden, men så var det plutseleg midnatt og eg hadde *langt* viktigare ting å gjera ... La meg sjå, kva var det eg skreiv ...

Poenget mitt var at Sigvald sa at Trondheim var oppkalt etter folkenamnet trøndere. Eg foreslo at Museby på same måte kunne vera oppkalt etter folkenamnet musianare (sjølv om eg klarte å skrive «folkeslaget»). Sigvald sa at det ikkje var sannsynleg, ettersom musebyfolket er meint å vera vanlege amerikanarar. Men ettersom poenget mitt var at musianarar var eit folkeslag på same måte som trøndere, vil den påstanden vera det same som å seie at trøndere ikkje er vanlege nordmenn. :-)

Men den konklusjonen er sjølvsagt både halvfleipete og ekstremt lokalpatriotisk frå mi side.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?