Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

carlbarks.no

edited December 2005 in Donaldisme

Sjekk ut
http://www.carlbarks.no/

Egmont jobber med ett nytt verk :) Løp å kjøp //nyenye// Carl Barks Library.
Eller vent litt kanskje de bare ikke har oppdatert nettsidene sine siden de solgte ut de 2500 første boksene i denne serien.

De kunne da enten fjernet nettsidene eller brukt de for å terge de av oss som fortsatt venter på neste forsendelse.

Comments

• edited November -1

http://www.carlbarks.no/default.asp?ID=1177

Der står det dog at verket er utseld.

• edited November -1

Er så mykje fin informasjon der at eg ihvertfall er ueinig i at sidene burde ha vore fjerna, men dei kunne iallfall fjerne all informasjon om at verket er under produksjon og alle lister for å bestille abonnement. :-)

• edited November -1

Sølve skreiv:

..........
    Der står det dog at verket er utseld.

Som du viser så får en ikke bestilt verket da den siden sier at det er utsolgt.

Men jeg linket til http://www.carlbarks.no/ som er det FØRSTE du kommer til hvis du ikke har rotet deg ned i sidene før og eventuellt bokmerket dem. Ganske amatørmessig å ikke gjøre noe med den siden.

Enig med Olaf om at det er mye fint som står på sidene som ikke burde fjernes, men backup til privat bruker er vel lov å ta ??

• edited November -1

Hehe, sjølvsagt, men det er jo ikkje alle som tenker på å gjera det. :-)

• edited November -1

Det har vært enorm pågang etter Carl Barks Samlede Verk, og det begrensede opplaget er allerede utsolgt....... er imidlertid noen få abonnement tilgjengelige for overtakelse......

• edited November -1

Står langt nede på sidene ja. Men se hvordan danske Egmont bruker sidene til å kommunisere til kundene hvordan verket er blitt to uker forsinket. Hva med om at Olafs venner™ kunne legge inn informasjon på de norske sidene om når de fikk bøkene inn på lager, når de startet utsendelsene, og ikke minst når de var ferdige med det. Dermed kunne de av oss som IKKE synes egmont/posten har fått orden på distribusjonen denne gangen uavhengig av at noen™ har friskmeldt den hatt en pekepinn om hvor noe var totalt feil i kjeden.

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Hva med om at Olafs venner™ kunne legge inn informasjon på de norske sidene om når de fikk bøkene inn på lager, når de startet utsendelsene, og ikke minst når de var ferdige med det

Enig. Men Egmon har ikke noe god track-record på bruk av web, så jeg tror ikke vi skal forvente for mye. Men et forslag om dette burde kanskje vært sendt? Egmon ville spart sine kundebehandlere for mange telefoner på den måten.

Jeg vurderer selv snart å ta en telefon og høre om min pakke er underveis!

• edited November -1

Din pakke er nok underveis. Men juleposten gjør at den bruker noe ekstra tid på å komme fram.

• edited November -1

Drikaton skreiv:

Egmon ville spart sine kundebehandlere for mange telefoner på den måten.

Hadde faktisk ikke kostet Egmont mange milligram innsats å linket mitt løpenummer på CBSV sammen med postens pakkenummer og gitt meg mulighet for å nå pakkesporingsinformasjonen med for eksempel mitt postnummer eller fødselsdato som passord.

Drikaton skreiv:

Jeg vurderer selv snart å ta en telefon og høre om min pakke er underveis!

Din er altså heller ikke kommet. Kan det være noen™ som bevist har bedt om trenering av utsendelsen til enkelte brukere her på forumet :)

• edited November -1

Med mindre noen har noe imot meg og - i tillegg til ubegrensa makt over posten - er det nok jula som har skylda:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?