Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Artikkel i Haugesunds Avis

edited December 2005 in Donaldisme

Får vel nesten tipse om denne artikkelen da, for de som er interessert i å lese: dagens Haugesunds Avis inneholder en artikkel om meg som Donald-forfatter. Det er også mulig å kjøpe den digitalt og laste ned i PDF-format fra www.haugesunds-avis.no hvis noen skulle ønske det...

Comments

• edited November -1

Oj.... Hva har jeg fått i posten idag? En 5 ukers lottokupong fra.... (Lese på konvolutten)... fra Haugesunds Avis!! Som takk for..... Hey Tommy, blir det million på meg nå så skal jeg skjenke deg en varm tanke fra et varmt sted :-)

• edited November -1

Flott artikkel, Tommy! Stolt av deg!

• edited November -1

Tommy skreiv:

Får vel nesten tipse om denne artikkelen da, for de som er interessert i å lese: dagens Haugesunds Avis inneholder en artikkel om meg som Donald-forfatter. Det er også mulig å kjøpe den digitalt og laste ned i PDF-format fra www.haugesunds-avis.no hvis noen skulle ønske det...

http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=650
    Jeg ser at Tommy er medlem nr. 125 i DDF(r)

(Håper at denne opplysningen med relevant referanse ikke er for sterk kost for Olaf)

• edited November -1

Fin artikkel, ja:)
    (Takk for link, Sigvald.)

• edited November -1

Gleder meg over Tommy, ergrer meg over at enkelte gjer alt dei kan for å spre opphavsrettbeskytta materiale utan løyve og ikkje gi seg før dei har klart å pressa linker til dette inn i Andeby Online-forumet.

Menmen, for å feie all denne aggresjonen som plutseleg bygde seg opp i meg under teppet: forhåpentlegvis berre ein dag eller to før Haugesunds Avis frå i går dumper ned i postboksen min. Gleder meg :-)

• ACAC
    edited November -1

Hvorfor skulle det være stærk kost? :-) Olafs medlemsnummer er 15

• edited November -1

Gratulerar din gamle kardang.

• edited November -1

Har fått avisa i dag. Veldig god artikkel!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?