Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hva vil det si å "være trofast mot Barks"?

2»

Comments

• TedTed
    edited November -1

mjo.. Ja.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Grunnen til at så mange trekker fram Don Rosa som «Barks' arvtakar» og slikt har vel meir med manuskripta hans å gjera enn med teiknestilen. Teiknemessig reknar eg med at alle, både dei som liker Rosa og dei som misliker han, er relativt einige om at det er milevis mellom Barks og Rosa?

I begynnelsen tegnet han jo veldig likt Barks. Da kunne han til og med skrive historier som minnet om Barks sine. Nå synes jeg både manuskriptene og tegningene hans er milevis unna Barks.

• edited November -1

Jeg kunne ikke utstå tegningene til Don Rosa da han først ble introdusert i DD&Co, de var virkelig sære, men nå liker jeg dem utrolig godt! Han har som sagt en egen evne til å menneskeliggjøre figurene gjennom sin mer barske, voksne og levende strek. Jeg finner det rimelig å sette et skarpt skille mellom Don Rosa og samtlige andre Disney-serieskapere, han er rett og slett en annen "sort". Både historiene og tegningene er så annerledes at de er i en helt egen kategori :)

• edited November -1

Don Rosa på sitt beste (midten av 90-talet) er betre enn Barks på sitt dårlegaste. Men det er sjølvsagt inga rettferdig samanlikning. Barks sette standarden for korleis endene skulle teiknast og var ein fantastisk teiknar. Kanskje den beste teikneserieteiknaren nokonsinne. Det seier seg sjølv at ein som bruker sjablongar til det meste, aldri kan teikna like bra ender.

• edited November -1

Mange av dei tidlegaste Don Rosa-historiene blei jo trykt i Mikke Mus fordi streken hans var så sær at redaksjonen meinte at han ikkje passa inn i Donald-bladet.

Sjølv liker eg teikningane hans (iallfall mykje av det - eg synest at det blir ein smule upersonleg og livlaust når alle sirklar og ellipsar skal vere teikna med sjablongar og tekniske duppedittar, men på dramatiske landskapsmotiv og slikt er Don suveren). Men at streken hans er annleis, er det ihvertfall liten tvil om.

• edited November -1

Dette er et spørsmål om smak.
    Jeg mener helt personlig at ingen kommer i nærheten av å ha en så behagelig tegnestil som Don Rosa.
    Han står for meg som den ultimate Donald-tegner.

Hovedsaklig leser jeg mer "realistiske" tegneserier enn Donald, og er vant med en mer nøyaktig og detaljert tegnestil. Og jeg foretrekker det.

• edited November -1

Dons tegninger er noen av de jeg setter aller høyest, kanskje helt på topp. Liker detaljene, endene og ikke minst landskap/oversiktsbildene hans. Det at de skiller seg så ut fra resten av bladet, er vel en grunn til at så mange liker ham. Men de første historiene, som feks Solens sønn, må jeg bare smile litt av når jeg leser nå. Der er figurene kun blek kopi av Barks. I motsetning til Olaf kan jeg ikke si jeg tenker over at han bruker sjablonger når jeg leser historiene.

• TedTed
    edited November -1

Jeg vet at han bruker sjablonger, men jeg har ikke noe problem med det. Jeg elsker spesielt landskapstegningene hans. De er nydelige. Fjellene, skyene, o.l. En ting jeg liker med alle detaljene, er at jeg oppdager noe nytt hver gang jeg leser historien. Men, absolutt **ingen** slår Barks:-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Tja, dette er noko folk har ulike meiningar om. Don Rosa sjølv har ihvertfall aldri lagt skjul på at han ikkje kan å teikna. Eg vil ikkje seie at han er elendig, då (ettersom han er tusen gonger flinkare enn meg, tør eg ikkje å kalle han elendig, sjølv om han sjølvsagt langt frå er nokon Barks).

Grunnen til at så mange trekker fram Don Rosa som «Barks' arvtakar» og slikt har vel meir med manuskripta hans å gjera enn med teiknestilen. Teiknemessig reknar eg med at alle, både dei som liker Rosa og dei som misliker han, er relativt einige om at det er milevis mellom Barks og Rosa?

Tja... vil ikkje strekke det lenger enn til eit par kilometer. I begynnelsen var han nok milevis unna, men eg synes han har forbetra seg kraftig siden då. Eg må seie at eg rett og slett elskar teiknestilen hans; dei uttryksfulle ansiktene (eg veit at han brukar sjablon, men kva så? Han gjer det jo bra, eg meiner faktisk at fleire av de nyare DDteiknarane bør vurdere å bruke sjablon av og til), alle dei "unødvendige" strekane og alle dei herlege detaljane han krydrar seriene sine med. Barks er sjølvsagt framleis kongen (og kjem vel alltid til å vere det) men av dei DDteiknarane som lever og er aktive i dag er det svært få som kan måle seg med DR. (ok, det er sjølvsagt nokon som er teknisk betre til å teikne, men det er ingen som har eit så godt særpreg. Synes eg:-))

176-761 skreiv:

Vel, Don Rosa er en elendig tegner.

Det er sjølvsagt ein smakssak kva slags teikner man likar best, men å påstå at DR er ein elendig teikner er som å på stå at Steven Spielberg stinkar i å lage film...

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Tja... vil ikkje strekke det lenger enn til eit par kilometer. I begynnelsen var han nok milevis unna, men eg synes han har forbetra seg kraftig siden då. Eg må seie at eg rett og slett elskar teiknestilen hans; dei uttryksfulle ansiktene ... alle dei "unødvendige" strekane og alle dei herlege detaljane han krydrar seriene sine med.

Enig i at han er flink til å tegne herlig uttrykksfullt, men selve tegnestilen er jo helt forskjellig fra Barks sin: Det er jo ikke mulig å ta feil av dem, forutsatt at du sitter med en historie i hånda og skal gjette på tegner?

• edited November -1

Nei når det gjelder likheit så er det jo hundrevis av mil mellom Barks og Rosa, men eg tenkte meir på kvaliteten.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?