Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

The Case of the Missing Mummy

edited December 2005 in Donaldisme

Pat Block nevnte i nettmøtet at han og kona hadde laget en ny historie "The Case of the Missing Mummy" som vil bli utgitt til neste år.

Han har nå en akvarelltegning til salgs på eBay med motiv fra denne historien.
Litt uklart i presentasjonen, men det må være bildet med akvarellfarger som er til salgs, ikke sort/hvitt tegningen.

Se: http://cgi.ebay.com/DONALD-DUCK-inked-watercolored-ART_W0QQitemZ6585586247QQcategoryZ972QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Comments

• edited November -1

Jeg tolker det slik at du får tre ønsker på en gang. Akvarelfargene, sort/hvitt tegningen og signert blad.

INGEN andre byr på denne , OK :)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Jeg tolker det slik at du får tre ønsker på en gang. Akvarelfargene, sort/hvitt tegningen og signert blad.

INGEN andre byr på denne , OK :)

Jeg tror ikke det er slik som med Kinderegg - hvis du leser beskrivelsen, går det ikke fram at svart/hvitt tegningen er til salgs. Dette må vel dreie seg om originalen til forsidetegningen til bladet - denne er neppe til salgs. Det går jo å stille selger et spørsmål om dette - det er uklart framstilt.

• edited November -1

"Also included in this lot is a copy of Walt Disney's Comics #649, which includes a story by Pat and Shelly, and is signed on the cover by Pat Block, with a small sketch."

• edited November -1

Kan se ut som sort/hvitt tegningen IKKE er med ja. Men hvorfor er den avbildet da, villedende ??

• edited November -1

Gunnar And skreiv:

Pat Block nevnte i nettmøtet at han og kona hadde laget en ny historie "The Case of the Missing Mummy" som vil bli utgitt til neste år.

Så spørs det da om dette er en seriøs sequel til Barks-klassikeren "The Mummy's Ring", eller om det bare er en vanlig fortelling.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Så spørs det da om dette er en seriøs sequel til Barks-klassikeren "The Mummy's Ring", eller om det bare er en vanlig fortelling.

Seriøs eller vanlig ?? Hvordan skiller du disse to begrepene **UTEN** å blande Don inn i dette :)
    Sequel finner jeg forresten ikke mine norske ordbøker.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Har du lest nettmötet? Er nemlig et liknende spörsmaal der, med svar fra kunstnerne selv. Staar ganske langt ned paa sida. Kan anbefales:)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det er **langt** frå ei vanleg fortelling. Men det må då vel gå an å skrive om mumier utan at det er ein Barks-oppfølgjar, vel?

Gleder meg veldig til å sjå denne historia. Trur den kan bli ei ekstremt positiv overrasking.

• edited November -1

Litt mer Block-"kunst" til salgs (billig) :
    Programmet til Pittsburgh Comicon - med omslagstegning av Pat Block, signert og med en liten tegning av ham - 2 stk til salgs - buy it now

Se:
    http://cgi.ebay.com/signed-REMARKED-x2-PROGRAM-04-DISNEY-patrick-block-duck_W0QQitemZ6554815544QQcategoryZ3980QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Originalen til denne gikk for 4000 dollars på auksjon.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?