Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Liste over verdens rikeste oppdiktede skikkelser

2

Comments

• edited November -1

Snille deg Sigvald. Det er INGEN som baserer seg 100% på Barks.
    Vi kan konkludere med at Donald ikke er seriøst.

• edited November -1

DuckTales er vel det «produktet» som aller best har promotert arbeidet til Carl Barks i Nord-Amerika. I donaldistisk samanheng er det ein serie som utan sidestykke har gjort ein kjempeinnsats for at Barks' figurar og historier skal kome ut til eit stort publikum. Donaldistar verda over har verkeleg ein heil del å takke DuckTales for.

Og ikkje eingong Carl Barks baserte seg 100 % på Carl Barks. Det er det, som Lillegull seier, ingen som nokon gong har gjort.

• edited November -1

Vegar skreiv:

og Maharajaen av Pengostan for den saks skyld, rikere enn...

Nei, han ødslet jo bort pengene sine på statuer i Andeby i 1952...

• edited November -1

Ja, det gjorde han. Men Willy Wonka

SPOILER:

ga bort livsverket sitt til et barn

og han står da på lista han. Og Ebenezer Scrooge skulle vært død for lengst.

• edited November -1

I saa fall kan man jo argumentere med at heller ikke Skrue har rett til en plass paa lista, i.o.m. han jo gaar for aa ha avgaatt ved döden i 1967...

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

DuckTales er vel det «produktet» som aller best har promotert arbeidet til Carl Barks i Nord-Amerika. I donaldistisk samanheng er det ein serie som utan sidestykke har gjort ein kjempeinnsats for at Barks' figurar og historier skal kome ut til eit stort publikum. Donaldistar verda over har verkeleg ein heil del å takke DuckTales for.

Fakta er at DuckTales bare veldig løselig er basert på Barks' univers.

• edited November -1

Jeg lurer på hvor mye du har sett av Ducktales som kan uttale deg så bastant. Flere av episodene er så nært knyttet opp til Barks at det eneste som mangler er Donald, og så har de puttet inn Rotor, Andriksen, Fru Vagle og Nebby.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Fakta er at DuckTales bare veldig løselig er basert på Barks' univers.

Er ikkje det hundre gonger betre enn at dei hadde laga noko som **ikkje** var basert på Barks' univers, då? Er det slik å forstå at du ville foretrekt at det på verdsbasis fanst hundre personar som kunne og elska **alt** av Barks framfor hundre tusen som kjenner til arbeidet hans i ein endra form der kanskje fem hundre stykker fattar nok interesse til å sette seg inn i det opprinnelege arbeidet etterpå?

(Og ikkje heng deg opp i tala eg brukte, eg forsøkte berre illustrere eit døme)

• edited November -1

Lillegull skreiv:

Jeg lurer på hvor mye du har sett av Ducktales som kan uttale deg så bastant. Flere av episodene er så nært knyttet opp til Barks at det eneste som mangler er Donald, og så har de puttet inn Rotor, Andriksen, Fru Vagle og Nebby.

Nettopp. De fjernet Donald som er DEN viktigste Andebyfiguren (se bare hvem som har gitt navnt til de nordiske ukebladene) og introduserte en hel del fantasipersoner som ellers ikke hører hjemme i Andeby.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Nettopp. De fjernet Donald

Dei fjerna ikkje Donald. Donald er med i DuckTales-universet, han. Han er berre i marinen. Det finst veldig mange Barks-historier der Donald ikkje er med òg. DuckTales finner stad på eit tidspunkt der Donald er bortreist. Bortsett frå det er Donald med. Han medverker i minst to-tre episoder, men i resten av serien er han altså i marinen. Eg ser ikkje heilt kvifor det strider mot Barks.

og introduserte en hel del fantasipersoner som ellers ikke hører hjemme i Andeby.

Uhm ... ALLE figurane i Andeby er fantasipersonar. Nokre av dei, som maharajaen av Pengostan eller Stein Blåøy, opptrer i berre ei eller to historier og blir etter det aldri sett igjen. Andre blir med i fleire historier framover. Hadde det ikkje blitt tilført nye figurar til Andeby-universet, hadde ikkje Skrue blitt til heller. Dersom ein tar utgangspunkt i berre dei figurane Barks skapte og absolutt nekter å tilføre nye figurar uansett, blir det svært kjedelege historier av det, fordi historiene trenger bifigurar! Alle dei som skriver Disney-teikneseriar i barksistisk stil i dag, tilfører nye figurar. Kva er då så galent med at det tilførast nye figurar i DuckTales? Prinsippet er faktisk nøyaktig det same, og eg ser ikkje kvifor det er så mykje verre at DuckTales-teamet introduserer ein übertøff pilot og ei koseleg gamal dame og eit par andre figurar enn at til dømes Don Rosa introduserer ein meistertjuv som Barks aldri brukte. Disney-seriane og TV-seriane _trenger_ bifigurar, og ein får vanlegvis eit alt for begrensa utval om ein må halde seg til dei figurane som er dikta opp av Carl Barks.

Føler for å sitere det Don Rosa skriver om Rotor McKvakk i Hall of Fame Don Rosa II, forresten: «Rotor er fra den første "DuckTales"-sesongen og ingen dårlig skikkelse, så hadde han eksistert i de seriene jeg vokste opp med, kunne jeg godt ha brukt ham i de vanlige fortellingene mine.»

• edited November -1

Olaf har rett i det han skriver.
    I tillegg er ikke Donald vesentlig for handlingsforløpet.
    I de fleste av eventyrhistoriene er det onkel Skrue som er hovedpersonen, mens Donald er en bifigur det ikke skader å bytte ut med andre personer.

• edited November -1

Ducktales er 100% useriøst. Bare løgn og forbandet dikt alt sammen, INGENTING av det vi ser på Ducktales har faktisk skjedd!!!

Da er det naturligvis noe HELT annet med dokumentarseriene til Don Rosa, må vite.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Nettopp. De fjernet Donald som er DEN viktigste Andebyfiguren (se bare hvem som har gitt navnt til de nordiske ukebladene) og introduserte en hel del fantasipersoner som ellers ikke hører hjemme i Andeby.

Hvorfor bruker Don da Donald kun som en bobleslurp drikkende dust? Kanskje akkurat det er å fjerne seg ennå mere fra denne Barks og det han stod for.

176-761 skreiv:

Da er det naturligvis noe HELT annet med dokumentarseriene til Don Rosa, må vite.

Er det de som går på National Geographic eller History Channel og ikke på nymotens Disney Channel :)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

I dette tilfellet har det noe med autoritet å gjøre. I USA er Gemstone den absolutte autoriteten på dette området. I AOL-systemet er Olaf den absolutte autoriteten. Dessuten er ikke dette kun mine meninger.

Dette forklarer fortsatt ikke hvorfor Olaf skal gi beskjed, i.o.m. han jobber for Egmont og ikke Gemstone, dessuten var du den eneste som foreslo aa opplyse Forbes naar det gjelder Barksisme.

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Sigvald skreiv:

Jeg har alltid sett for meg at julenissen bruker magi på en eller annen måte.

Jeg har siden jeg var 4 år gammel trodd at julenissen ikke eksisterer.

Det er det da ingen uenighet om - det er jo selve kriteriet for at vi i det hele tatt diskuterer ham i denne tråden...

• edited November -1

...og der mista du meg... Skjönner ikke lenger hva du vil fram til her...

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Hvorfor bruker Don da Donald kun som en bobleslurp drikkende dust?

Han gjør ikke det - i "Kong Krøsus skatt" fremstilles Donald som en slags vismann.
    krice skreiv:

...og der mista du meg... Skjönner ikke lenger hva du vil fram til her...

Guffen forsøkte visst å late som om jeg trodde på julenissen, noe jeg selvsagt ikke gjør ;-)

• edited November -1

Kva slags tull er dette. Sjølvsagt eksisterer julenissen. Eg møtte han mange gonger då eg var liten.

Ja, han bør diskes frå denne lista. Og Batman eksisterer sjølvsagt òg, så han burde vel òg fjernast frå lista. Men bortsett frå det har då Forbes gjort ein ganske god jobb?

For ja, Skrue er den desidert rikaste i Disney-universet, men det tyder vel ikkje nødvendigvis at han må vera rikare enn Richie Rich og Lex Luthor og resten av gutane på lista? Det veit vi faktisk ingenting om, ettersom desse figurane ikkje eksisterar i same univers og difor aldri har målt sine formuer opp mot kvarandre. Eg trur nok vi kan vera sikre på at Skrue er den som har desidert mest kontanter, men den største totalformuen kan det vel like godt vera ein av dei andre på lista som har?

• edited November -1

Vi kan bare konkludere med at listen er useriøs siden ingen fra Lombardo-Larsen-klanen (www.holgeroghagbart.com) er blitt nevnt, og vi vet jo alle at Hagbarts grandonkel Folkvard Lombardo-Larsen var ekstremt rik. Han hadde TO batmobiler han.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

MikroMidas skreiv:

Hvorfor bruker Don da Donald kun som en bobleslurp drikkende dust?

Han gjør ikke det - i "Kong Krøsus skatt" fremstilles Donald som en slags vismann.
    krice skreiv:

Unntaket som bekrefter regelen. Her er akkurat det jeg mener Don gjør feil med Donald figuren GANG ETTER GANG

http://www.serie.no/images/teaser/striper/hall/Hjelp-til-selvhjelp_09.gif

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?