Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Köp av HOF-kalender 2006

edited November 2005 in Donaldisme

Hej!

Man kan köpa Hall of Fame Kalendern 2006 på www.serie.no (Egmonts sida), men endast om man bor i Norge.

Jag mejlade till dem och frågade om det gick att fixa för en som bodde i Sverige, men det var inte särskilt samarbetsvilliga och sade att det inte gick att ordna, även om det mycket väl går, bara de vill.

Nu undrar jag om det är någon i Norge som skulle vilja hjälpa mig med att köpa denna kalendern? Det hade varit mycket hyggligt om någon kunde ordna detta till mig.

Jag kan betala in pengarna i förskott till kontot hos dem som hjälper mig. Meddela bara uppgifter så jag kan överföra från Sverige inklusive porto. Själva kalendern kostar 149 NOK. Sedan får ni min adress.

mvh Michael Lindholm

Comments

• edited November -1

majk85 skreiv:

{{ Nu undrar jag om det är någon i Norge som skulle vilja hjälpa mig med att köpa denna kalendern? Det hade varit mycket hyggligt om någon kunde ordna detta till mig.

Det er det nok. Jeg har alt kjøpt inn to kalendere for danske venner. Kanskje Olaf kan hjelpe deg?

• edited November -1

Det undrer mig lidt, at www.serie.no ikke vil sende til Sverige. Jeg havde ingen problemer med at købe det norske CBSV, og fik en venlig betjening. Jeg har faktisk tænkt at bestille en del fra serie.no , men det er altså ikke muligt når man bor udenfor Norge?
    Jeg bør måske nævne, at jeg bor på Færoyene (som ikke er med i listen over stednavne, når man skriver sin profil).
    En mulighed er at købe hos www.tronsmo.no , der får man også god betjening. Selv om en vare ikke er på deres hjemmeside, kan de måske skaffe den.

• edited November -1

Benadikt skreiv:

Det undrer mig lidt, at www.serie.no ikke vil sende til Sverige..

Jeg vil nevne at jeg har hatt det samme problemet med svenske nettbokhandlere.
    Har ikke funnet noen som vil sende bøker til Norge.

• edited November -1

Det er helt **normalt** at enkelte ikke vil sende til utlandet. Det innebærer en masse ekstraarbeide for dem og ikke alle vil ta den biten for å tjene 7 kroner.
    Hvis du ser i amerikanske magasiner der det er noe å bestille så står det ofte USA and Canada only.
    Det der er ikke noe å ta på vei for, love it or leave it.

• edited November -1

Ja, der er mange, der ikke vil sende til udlandet. Det som undrer mig er, at SAMME firma (Egmont) har så forskellige regler. Det var som sagt ikke noget problem at købe det norske CBSV. Jeg havde regnet med, at de ville kræve forudbetaling, men efterbetaling var heller ikke noget problem!

• edited November -1

Hei,

dersom det kan vente til slutten av veka kan eg godt hjelpe til med dette dersom ingen andre har høve før det.

(minner òg om at Hall of Fame-kalenderen er ein av premiene i NM i Donald :-))

• edited November -1

Hej!

Olaf, du har nu fått ett mejl...

mvh Michael

• DRDR
    edited November -1

Vet nokon kva stort opplag det er på kalenderen??

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?